בפרק זה ישנם תכנים מיניים, שימו לב!
קמילה
אני זוכרת שלפני שמייקל בא שתיתי כמה כוסות, אבל הם לא כל כך השפיעו עליי עמו עכשיו. אני רוקדת עם מייקל בלי הפסקה. אני חושבת שהשעה עכשיו אחד או שתיים אבל לא בטוחה.מייקל מחזיק אותי ברכושניות וכל כמה דקות מסיט מבט כדי לבדוק שאף אחד לא עושה תנועה לא במקום. אני מתפעלת מהיופי שיש לו. שיערו השחור נופל ועיניו מסנוורות אותי. שני כפתורים משוחררים מחולצתו ושעון ידו הכסוף נוצץ בשמי הלילה.
"מייקל" אני קוראת לו בשיכרון חושים "מה אישתי?" הוא שאל ואני כבר איבדתי את המילים. "לעתיד" ציינתי וגיחכתי "את תמיד תהיי האישה שלי, תמיד שלי" אמר.
חייכתי אליו והשתחררתי מעט במקום, מייקל ייצב אותי. התנגן שיר יותר שקט ונשענתי עליו "איזה ריח טוב יש לך" אמרתי כשהסנפתי את חולצתו. "הריח שלך הוא הכי ממכר בעולם" הוא אמר והפליא אותי. "שלך יותר" אמרתי לו "אין סיכוי" הוא התווכח איתי.
לפתע הרגשתי שאני מעט מועדת, שמישהו נתקע בי. מייקל ישר צעק עליו "תסתכל לאן אתה הולך" האיש הסתכל ולפני נגלה מקס. מה הוא עושה פה.
"מקס?" מלמלתי "קמי את את עושה כאן? לא היית בלוס אנגלס?" הוא שאל וחשבתי שאני כבר הוזה, האלכוהול לא השפיע עלי כל כך טוב. "זאת השאלה שאני צריכה לשאול אותך" אמרתי לו והוא גיחך. "כבר שחכתי להגיד לך שאני נמצא במסיבות הכי טובות שיש?" הוא שאל
"וזו הכי טובה?" שאלתי אותו תוך כדי שראיתי את מייקל מסתכל עליו בשקיקה. "אם את נמצאת בה אז כן" הוא אמר וצחק ואני גם איתו. הוא התקרב אליי ובא לתת לי חיבוק אבל מייקל נזף עליו מאחורי "תשמור על הידיים שלך ילדון".
"ילדון? אתה בטוח שאתה יודע על מה אתה מדבר?" שאל אותו "אתה ילד אם אתה חושב שתוכל לגעת באישה שלי" הוא אמר והצטמררתי לאיך שהוא קרא לי, זה תמיד יגרום לי צמרמורות.
הסתובבתי אליו לפני שהוא יתלהט "מייקל תרגע זה רק חבר ילדות שלי" אמרתי לו "אז זה נראה שהוא תקוע עוד מהתקופה שבה הכרתם" הוא אמר. "הוא רק ידיד" אמרתי לו. "אני בטוח" הוא אמר בסרקזם.
הסתובבתי למקס ונפרדתי ממנו, גם כי הייתי מסוחררת וגם כי פחדתי שיתפתח ריב ביום הולדת שלי. ראיתי שמייקל עדיין כועס. "מה עובר עלייך מייקל?" שאלתי אותו.
"בכל מקום שתהיי, את חייבת ליצור בעיות?" הוא הוציא עלי את הזעם שלו. "ברור, מה ציפית שאני אעשה לך חיים קלים?" שאלתי אותו. ניסיתי לצחוק איתו ולהרגיע אותו.
"אני כבר מיואש ממך" הוא הודה בקול. מייקל אף פעם לא מתייאש כל כך מהרהממני, זה התחיל להדאיג אותי. חיבקתי אותו בחוזקה. נישקתי את צווארו ברכות וראיתי אותו נדרך יותר.
YOU ARE READING
My businessman
Romanceהיא נמצאת בעולמה הקטן. היא פגועה. לא מאמינה יותר לאף אחד. היא נראת קטנה ועדינה אך מבפנים היא הרוסה. שבורה לרסיסים. הוא שליט העולם. מסובב את כולם על אצבעתו. אחד שיגיד לו מה לעשות, דמו בראשו. הוא לא חוזר על עצמו פעמיים ואצלו אין הזדמנות שנייה. ברגע ה...