Lee Minho'dan
Instagram gönderisini gördüğümde nefesimi verdim, Jisung'un iş arkadaşının onu yanağından öptüğünü gördüğümde kaydırdım. "İş arkadaşından hoşlanmış...!" diye mırıldandım ama Chan ve Changbin'in hala duyabileceğini hatırlayınca sustum.
Chan başını salladı kızgın görünüyordu, diğer yandan Changbin hayal kırıklığına uğramış görünüyordu, Changbin ayağa kalkıp erkek arkadaşı Felix'i aradı.
"Merhaba Felix, Jisung'un yeni ınstagram gönderisini gördün mü? Dehşete düştüm, Minho'dan ayrılalı 24 saat bile olmadı ve şimdiden başka bir sevgilisi var." Sesi oldukça kızgın geliyordu.
Yatakta uzanırken ağlamaya başladım, Chan Changbin'i sakinleştirecek gibi görünüyordu, "Bu Jisung'un beni aldattığı anlamına mı geliyor?" Sesimdeki acıyı belli etmemeye çalışarak yumuşak bir şekilde konuştum.
Chan gülümserken "Lee, bilmiyoruz, eminim Felix bize bir şeyler söyleyebilir." Diye cevap verdi.
"Bebeğim, Minho parçalanmış ve J-Jisung??! Ondan bunu beklemiyordum, şimdiye kadarki mükemmel çift gibiydiler!" Changbin telefonuna bağırıyordu.
Changbin ve Felix her zaman benim ve Jisung ilişkimi çok desteklemişlerdi. Bu yüzden Changbin'in böyle davranmasına şaşırmamıştım. Dürüst olmak gerekirse, bizi biraz fazla shipliyorlardı.
Changbin oldukça harap olmuş görünüyordu, sanki o ayrılığı yaşayan ben değildim de oydu.
"Tamam bebeğim, ben Chan ile Minho'dayım, yarın görüşürüz ve o zaman bunun hakkında konuşuruz, tamam mı? Güle güle. Seni seviyorum." aramayı nefes nefese bitirmişti.
Bana baktı ve sırıttı "İkinizin de bu oyunu oynayabileceğini biliyorum Jisung'a neyi kaçırdığını göstermeliyiz!" Changbin yüksek sesle bağırdı.
Dediği şeyle kafam karışmıştı, sonra daha da kafası karışmış görünen Chan'a baktım. "Sana yeni bir erkek arkadaş bulalım, tamam mı?" Changbin'nin sözleriyle nefesimi tuttum.
Ayrılığımın üzerinden sadece birkaç saat geçmiş olması bir yana, yeniden biriyle çıkmaya hiçbir şekilde hazır değildim. Ama onu geri istiyor muydum? Evet kesinlikle.
Başımı salladım ama sonra Chan'ın sinirli nefes verişini duydum "Lee Minho! Bu birini unutmanın bir yolu değil, tamam onu geri istiyorsun ama bu yolda başka birini incitmeni istemiyorum!"
Omuz silktim ama Jisung'un beni sevmediğini fark ettiğimde kalbimin sıkıştığını hissetmiştim. Kaşlarımı çattım, belkide başka biri ile çıkmak bunu aşmak için iyi bir yoldur.
Yatağıma geri yattım, gözlerimi kapattım, kapının çaldığını duyunca, "Ah, kapıda kim var!?" diye inledim, "Tavuk." Cevabını alınca gözlerim parladı.
Kapıya gidip yiyecekleri ya da tavukları almaya giderken güldüler. "Felix bize biraz almış, Jisung'un yaptıkları için kendini kötü hissettiğini söyledi ve bize üç kutu kızarmış tavuk almış."
Masumca güldüm, Changbin onun gibi bir erkek arkadaşı olduğu için çok şanslıydı, ama bırakın bu kadar sevecen biriyle arkadaş olmayı, Jisung ve onun en iyi arkadaş olması ve Felix'in benim arkadaşlarımdan biriyle çıkması dışında Felix'le o kadar yakın değildim.
Çıtır tavuktan bir ısırık alırken sessizce iç çektim. Chan'ın bir çeşit rahatlatma olarak sırtımı sıvazladığını hissettim. Büyüğüm gibi yarım gülümsedim. İlişki olayını düşündüm, belki işe yarayabilirdi.
Emin değildim ama sırf Jisung'u unutmak için bir ilişkiye girmek istemek.. Ama bilmediğim bir nedenden dolayı onu geri kazanmak istiyordum. Gözlerimi hayal kırıklığı içinde kapattım, bir günde o kadar çok şey olmuştu ki çok stresliydim.
•Rebound•
4. Bölüm Sonu-07.04.2022-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebound | 2Min [✓]
Fiksi Penggemar❝Minho'nun kalbi kısa bir süre önce parçalara ayrılmıştı. "Sıkıldığı" için ayrılmışlardı sevgilisiyle. Bu Minho'nun kalbini çok kırmıştı, ta ki onu kırıklığından uzaklaştırabileceğini düşündüğü biriyle tanışana kadar.❞ Minho Lee✘Seungmin Kim 𝗡𝗼𝘁:...