Kim Seungmin'den
Minho ile öğleden sonrayı alışveriş merkezinde birlikte geçiriyorduk ve ikimiz de yemek yemeye gitmeye karar vermiştik.
Neden bilmiyorum ama kötü bir şey olacakmış gibi hissediyordum, tamam belki öyle değil ama içimde tuhaf bir his vardı.
"Seungmin~ne yemek istersin, ödeyebilirim, o gömleği almana izin verdiğim için kötü hissediyorum." Kısa rüyamdan uyandım ve omuz silktim.
Küçük bir masaya oturduk ve yiyecek bir şeyler sipariş etmek için suşi bardan gelen işareti bekledik.
Tanıdık bir yüz görmemle o tarafa baktım net göremedim ama bej tanıdık bir ceket giyiyordu... Yemin ederim Hyunjin'e o ceketten almıştım.
Başımı salladım, o ceketi herkes alabilirdi. Minho bana ne istediğimi sordu ve ben de seçici olmadığımı söyledim, bu yüzden her şeyi alırdım.
O bizim için yemek sipariş etmek için ayrılırken şaka yollu birbirimize el salladık, Hyunjin'le her zaman dışarıda yediğimiz küçük ramen dükkanına bakarken derin bir iç çektim.
Alıştık, birkaç aydır oraya hiç gitmedik, tabii ki meşguldü -yeni erkek arkadaşıyla- ama bugünlerde kendimi çok istenmeyen kişi olarak hissediyordum.
Göz ucuyla Jeongin'i mi gördüm? Ama burada ne işi vardı? Hyunjin de olduğu gibi onu gördüğüme şaşırdım ya da tahmin edemediğim için böyle oldu.
Pekala, izlemeye devam ettiğimde yanılmışım, tanıdık ceketin Jeongin ile birleştiğini gördüm, sürpriz Hyunjin oldu.
Yüzümü avuçlarımın içine alırken inledim, onları görmek istemiyordum özellikle bugün bir arkadaşımla takılırken değil! Zihinsel olarak iç çekmiştim.
"Geri döndüm yemeklerimizle birlikte~" Minho bana göz kırpmayı başaramadan şarkısını söyleyerek masaya oturdu, bu hareketi beni kahkahalara boğmuştu benimle birlikte o da gülmüştü.
Suşi ve pirinç kaselerimizi yerken çok kalitesiz şakalar yaparak gülüyorduk.
Ta ki tanıdık bir sesin benimle konuştuğunu duyana kadar.
"Seungmin? Merhaba!? Bugün meşgul olduğunu sanıyordum ve bu-Minho kim? Minho ile arkadaş mısın?" Onu tanıyormuş gibi konuşmuştu ve şaşırdığı belli oluyordu.
"Evet arkadaşım, Sen Minho'yu tanıyor musun?"
Başını salladı ve Minho ile aynı dans kursundan olduklarını açıkladı, küçük dünya ha? Aslında yanımıza gelmesine şaşırdım, elbette onu görmüştüm ama onun beni görmesini beklemiyordum.
"Neden onunla takılıyorsun?" Minho dikkat etmezken Hyunjin agresif bir şekilde bana fısıldamıştı.
Şaşırarak kaşımı kaldırdım, ne demek istediğini anlayamamıştım, randevu, dedi, güldüm başımı iki yana sallarken.
"Minho senin erkek arkadaşın yok mu?" Hyunjin masumca sordu.
Minho gerçekliğe geri dönmüştü, ifadesi düştü ve şimdi yüzünde kesin bir kaş çatma görülüyordu.
"Doğru sana söylemedim, geçen hafta benden ayrıldı" diye yanıtladı.
Açıkçası kafam karışmıştı ama bu gerçekten beni ilgilendirmezdi. Birbirimizi neredeyse hiç tanımadığımız gerçeğini bırakın. Bana anlamak istese anlatırdı, bunu bilmek benim haddime değildi.
Hyunjin şaşırmış görünüyordu, Jeongin'in geldiğini gördüm, onu görünce nefes verdim, Jeongin'i seviyordu, o en tatlısıydı.
Ama onu her gördüğümde cesaretim kırılmadan edemiyordu, bana Hyunjin'in beni asla romantik bir şekilde sevmeyeceğini hatırlatıyordu.
Genç çocuğa gülümsedim, o da bana eşlik etti.
Çift ayrıldıktan sonra Minho "Seungmin senin için Hyunjin ney?" diye sordu.
Soruyu cevaplamakta tereddüt etmiştim, meraklı görünen Minho'ya baktım, bakışları bende öyle bir etki bırakmıştı ki...
"O benim en iyi arkadaşım"
•Rebound•
13. Bölüm Sonu-24.05.2022-
Birden en yakın arkadaşıma geri döndü DKJDJDKDKDJ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebound | 2Min [✓]
Hayran Kurgu❝Minho'nun kalbi kısa bir süre önce parçalara ayrılmıştı. "Sıkıldığı" için ayrılmışlardı sevgilisiyle. Bu Minho'nun kalbini çok kırmıştı, ta ki onu kırıklığından uzaklaştırabileceğini düşündüğü biriyle tanışana kadar.❞ Minho Lee✘Seungmin Kim 𝗡𝗼𝘁:...