1.

527 21 0
                                    

1.července 2015
sobota
------------------------------------

Probudila jsem se v 10:15.
Většinou vstávám dřív,ale včera jsem nemohla usnout.Pořád jsem musela myslet na to,že už to dnes budou 3 roky.Když jsem otevřela oči,slunce mě pálilo do očí.Promnula jsem si je a posadila se na posteli.Chvíli jsem jen tak pozorovala svůj pokoj. Naproti dvojlůžkové posteli je stěna s televizí,kolem které jsou rámečky s fotkami.Po levé ruce mám veliké okno a dveře na balkón.Pod oknem mám psací stůl se šuplíky.Na pravé straně ode mě jsou dveře a na stejné stěně velká skříň s oblečením.nad postelí je malá polička na knížky.Pokoj je laděný do bílé a do různých pastelových barev.

Řekla jsem si,že už bych opravdu měla vstát.Převalila jsem se přes postel a pomalu se postavila na nohy.Zamotala se mi hlava a chvilku jsem měla černo před očima.Na to jsem ale zvyklá protože mám nízký tlak.Protáhla jsem se,zívla si a vydala se do koupelny.Když jsem se postavila před zrdcadlo,trošku jsem se lekla.Moje oči byly začervenalé od včerejšího koukání do mobilu a vlasy jsem měla rozcuchané ,jako kdyby byl Halloween a já šla za čarodejnici.Achjo.Vyčistila jsem si zuby a začala jsem bojovat s tím hnízdem,co mám na hlavě.Po chvíli jsem to ale vzdala.Pokusila jsem se alespoň o drdol.Některé vlasy se svázat nenechaly a zůstaly viset
kolem obličeje.Kdyžtak řeknu,že je to schválně.Kerektorem jsem se trapně pokusila zakrýt kruhy pod očima a nanesla jsem na řasy jednu vrstvu řasenky.S výsledkem jsem moc spokojená nebyla,ale co nadělám.
Sešla jsem ze schodů do kuchyně.Otevřela jsem lednici,ale nic tam nebylo.Půjdu tedy do kavárny.Opravdu potřebuju kafe.Vyběhla jsem schody a namířila jsem si to ke skříni.Hodila jsem na sebe obyčejné bílé tričko a kraťasy.Venku je docela vedro.Vzala jsem mobil z nočního stolku a znovu jsem seběhla schody.V předsíni jsem si obula vansky,vzala si kabelku ,ve které mám klíče a vyrazila jsem z domu.Bydlím v NY,takže do kaváren to mám na každou stranu pár kroků.

ROSIEKde žijí příběhy. Začni objevovat