9.Realita je jiná?

194 16 2
                                    

2.prosince 2011

středa

------------------

Díval se na mě,pořád stejně rozzlobený.Opřel se rukama o linku za sebou.

"No tak dobře.Jde o toho de*ilního Jamese!Stýkáš se s ním za mými zády? jak dlouho to trvá?"

Zatnul čelist.Ze rtů mu zůstal jen uzounký proužek

No to si dělá srandu.James je můj kamarád už strašně dlouho.Nikdy mě nenapadlo,že bychom spolu měli něco mít.Je jako můj brácha.Teď jsem si ruce na prsou založila já a váhu přenesla na levou nohu.

"Já s Jamesem nic nemám.Je to můj kamarád." odmlčela jsem se a ještě více mě naštvala myšlenka na to,že se chová,jako bych byla jeho majetek.

"Stýkat se za tvými zády?Tím myslíš,že jdeme na oběd a povídáme si?Tak to trvá už 10 let." Pozorovala jsem,jak přemýšlí,co na to říct.

"Mě je uplně jedno,že s ním jíš nějakej oběd.Jde mi o to ,že jsi mi to neřekla!" Začal na mě křičet.

"Takže od teď ti mám hlásit s kým se hodlám vidět a bavit?Mám ti hlásit každou sms zprávu a číst ti jí nahlas,abys mi věřil,že tě nepodvádim?Nechceš třeba i seznam mých kamarádů?Hele,prověř si je a pak mi ten seznam můžeš třeba proškrtat.Nebo mi napiš novej!" Byla jsem opravdu naštvaná.Co si o mě myslí?

Ve tváři zrudnul.Odrazil se od linky a rychle přešel ke mně.Postavil se přímo přede mě,napjatý vztekem.

"Tak mě poslouchej.S tímhle Jamesem se už víckrát neuvidíš.Napišeš mu,že už ho vidět prostě nechceš.Však ty si něco vymyslíš. Je ti to jasné Rose?" Už na mě nekřičel,říkal to docela klidně.Narozdíl od něj jsem se já naštvala ještě víc. Co si to dovoluje?Co si o sobě myslí? Mé jméno už vůbec neříkal tak,jako předtím.Byl to uplně někdo jiný.Ne můj Oskar.

"Nebo co?" zakřičela jsem mu do obličeje.

Najednou se ozvalo plesknutí a mě pálila levá tvář,byla jsem na zemi .On mě uhodil.Co to má být?

"Nebo si ho najdu a věř mi,že na to bude dlouho vzpomínat.A nebudeš na mě křičet." Řekl už úplně v klidu .

Překročil moje nohy a odešel nahoru.Asi do pokoje.

ROSIEKde žijí příběhy. Začni objevovat