12.Co budu dělat?

204 17 2
                                    

2.prosince 2011

středa

---------------

S podporou zdi jsem se postavila.Položila jsem si dlaň na stále bolavou tvář.Nemohla jsem tomu uvěřit.Tohle byl uplně někdo jiný.Nevěděla jsem,co mám dělat.Byla jsem zavřená v domě s chlapem,který mě právě uhodil,kterého asi vůbec neznám.Vyhrožoval mi,že ublíží mému kamarádovi.Když odejdu,uteču..Najde si mě? Udělá mi něco? Bojím se.

Co se teď bude dít?Bude mě sledovat?Proč je najednou takový? Já ho nepodvedla,ani jsem na to nepomyslela,neměl důvod mi nevěřit.Zprudka jsem se nadechla,zamrkala a udělala krok vpřed.Podlomila se mi kolena.Došla jsem do obýváku.Ani jsem nekoukala na cestu,pořád jsem si přehrávala,co se právě stalo.Zastavila jsem se ve dveřích.Nechci tu být.Chci jít pryč,pryč z tohodle domu,pryč od Oskara.Vrátila jsem se ke schodům.Pomalu jsem šla nahoru.Vím,že tam někde je,bojím se ho,ale musím si vzít věci a jít pryč.Byla jsem nahoře ,přere mnou byly dveře do jeho pokoje.Tam pravděpodobně je.Zabočila jsem doprava a vešla do koupelny.Zavřela jsem dveře a zamkla se.Předstoupila jsem před zrcadlo.Rukama jsem se opřela o strany umyvadla a sklopila hlavu.Povzdychla jsem si.Do čeho jsem se to zamotala?Podívala jsem se na svůj obličej do zrdcadla.Tvář jsem měla rudou,pořád mě bolela.Zapla jsem vodu,opláchla si obličej a otřela ho ručníkem.

Přešla jsem ke dveřím.Dala jsem ruku na kliku,ale potom jsem se otočila k dveřím zády,opřela se o ně a sjela na zem.Byla jsem zmatená.Objímala jsem si kolena a opírala si o ně hlavu.Brečela jsem ze zoufalství.Co budu dělat?

ROSIEKde žijí příběhy. Začni objevovat