Depression party💃🕺
°
°Благодаря на всички, които решиха да прочетат тази глупост до края. Истината е, че в началото въобще не планирах да го завършвам, но вие ме вдъхновихте отново. Така че тази история бе написана с ваша помощ.
Предполагам обаче, имате разни въпроси относно краят. Ако идвате от последната публикувана глава объркани, ето малко изяснение -
-Какво означава краят?
-
Оставям това на вас. Дали Сал е успял да се хване в последния момент и е успял да се изкачи отново или някой го е намерил, качил и закарал в болница? Дали всъщност цялата приказка, в която изглежда се бе събудил бе дело на култът или реалност? И дали въобще е успял да издържи след такова приземяване?
Та да, оставям това да бъде вашето решение =)-В края на краищата кой харесва Сал?
-
Любовта на Сал винаги и завинаги ще си остане Ашли. Въпреки че беше повлиян от историята на Травис, той не е променял чувствата си към нея. [Sorry Travis]
А и нека не забравяме под какъв ужас той бе подложен заради него. Каквото и извинение да имаше, такова нещо не се забравя лесно.-Аш харесва ли Сал?
-
Може и да има чувства, все още дълбоко скрити в нея, които тя самата не е разбрала, че съществуват. Ако нещата се бяха развили повече, то сигурно щеше да се обичат взаимно.-Какво се случи с Тод?
-
Същият отговор като първият. Успя ли той да се оправи като по чудо без спомен от случилото се, или остана в плен на тази зловеща кома, в която бе изпаднал? Което ви се струва по-реалистично, или по-малко болезнено.
Иначе какво му правеха, за да се стигне до всичко това, предполагам си остава мистерия.-Сал полудя ли?
-
Несъмнено усещаше и чуваше неща, които другите не усещаха или чуваха. Но това може да има нещо общо с травмата, която напираше да се върне обратно, или е свързано с останалите свръхестествени сили, които бяха включени.-Ще има ли продължение?
-
Засега не планирам да има. Не виждам какво още би могло да се добави, а и харесвам мистерията около финала. Все пак замислям в близкото бъдеще, а може и по-нататък, защото в момента съм заета с друга история, която пиша, да направя подобна на тази, в която ще обръщам повече внимание на връзката между Сал и Травис. Съответно краят няма да е същият, но ще има разни еснаквости.Ако имате други въпроси, не се колебайте да ги зададете. Благодаря ви отново, че избрахте да изчетете моята история <3
DU LIEST GERADE
Sally Face (На Български)
Jugendliteratur-Обещавам че след първите 7 глави става интересно:> Сал е просто едно нормално петнадесет годишно момче с тъмно минало и неясно бъдеще. С неговата дълга, синя коса на опашки, черен лак за нокти и най-важното, с неговата протеза, той трудно намира пр...