-Няма начин.. -Ашли ахна заради гледката пред нея. -А какво е?
Лари изпуфтя и дръпна кръглата ръчка на малката врата, скрита от килима на пода. Със силен шум тя се отвори и пред нас зейна тъмнина. Стълби надолу водещи до кой знае къде.
-Мисля че думите, които търсите са.. "О, Лари, ти беше прав, наистина има подземия под старата църква!" -той започна да прави пози и си направи гласа така, че да прилича на този на Ашли.
-Сигурни ли сме, че е това, за което си мислим? - попитах аз объркано и извадих телефона си, за да осветя пътя надолу.
-Нека проверим. Така или иначе трябва да намерим път към апартаментите.
Лари тръгна по стълбите първи, а аз го последвах. Може би си го въобразявах, но температурата сякаш изведнъж падна. Обърнах се назад.
-Аш? Идваш ли?
Тя поклати глава несигурно.
-Това не е правилно, сторихме твърде много. Травис може да е кретен, но това е прекалено.-Разбирам, че всички това е откачено, но не мисля че е добра идея да се делим сега, не знаем какво може да се случи.
-Нищо няма да се случи, Сал. Това е обикновен дом, в който ние влязохме взлом.
Поколебах се какво да кажа след това. Лари вече не се и виждаше.
-Ако там долу няма нищо, обещавам, че ще се върнем. Нека слезем. -подадох и ръка.Тя се замисли, преди да се съгласи и да я хване. След това слязохме долу заедно, с единствената светлина оставащата от фенерчето на телефона ми.
След известно време се озовахме в огромно каменно помещение с факли по стените. Изглеждаше напълно като излязло от някоя стара игра, а същата миризма, като в църквата се носеше във въздуха, но тук по-силна.
-Елате да видите това! -чухме Лари да вика някъде по-нататък в стаята. Той стоеше до огромна рисунка на стената, на която трудно се различаваше каквото и да е.- Това е карта на града! Тези стрелки тук са всъщност тунели, водещи навсякъде!
-Дай да видя. -пуснах ръката на Ашли, за да се приближа и да видя, че наистина изглеждаше така. Нямаше никакви надписи, но ясно си личеше, че беше карта. Усетих студени тръпки по цялото ми тяло.
-Искате да кажете, че всички тези тунели около нас..
Лари кимна към нея.
-Изглежда, че е така. Ако сме късметлии, ще успеем да намерим правилния тунел за Адисън апартментс.
ESTÁS LEYENDO
Sally Face (На Български)
Novela Juvenil-Обещавам че след първите 7 глави става интересно:> Сал е просто едно нормално петнадесет годишно момче с тъмно минало и неясно бъдеще. С неговата дълга, синя коса на опашки, черен лак за нокти и най-важното, с неговата протеза, той трудно намира пр...