Открит

28 3 4
                                    

-Пуснете ни! -Ашли извика и стъпи върху крака на този, който я държеше здраво. Той затегна хватката си и дори не реагира, което я изненада и тя престана да се бори.

Караше ги по странен коридор, по който не знаеха как се озоваха. Не знаеха какво се случва със Сал в залата и това ги побъркаше, искаха да бъдат там, за да му помогнат, но в момента се пуватваха прекалено безпомощни.

Стигнаха до полутъмна малка стаичка, която първоначално изглеждаше почти празна. На една от стените се намираше малък отвор, обграден с решетки, като на затвор. То точно на такова приличаше.

Един от мъжете отвори вратата на решетката и бързо натика двамата вътре със ненормална сила. Лари се строполи на земята, а Ашли върху него.

-Вие, малки жалки изроди, не трябваше да идвате. Единствено направихте моята работа по-трудна. -Същият мъж проговори с гняв.

Лари го погледна, и в тъмнината успя да види ръката, която беше единствената част от него, която се виждаше. Беше я сгънал в почти юмрук, а ноктите му бяха твърде дълги и остри, за да изглежда нормално. Очите му се разшириха.

-Сега няма да мога да получа допълнителните сили, които щяха да ми бъдат предоставени с днешното посвещение. Доволни ли сте?

Другият мъж единствено стоеше в страни и държеше фенера, без да казва и дума. Той продължи да бръщолеви яростно каквото и да е, когато изведнъж Ашли забеляза нещо друго. Тя се изправи бързо.

-Тод!

Изглежда, че не бяха сами в килията. В единия от ъглите лежеше нещо, наподобяващо техния приятел. Едва го бе позната заради окаяния му вид, а и изглежда беше в безсъзнание.

Лари също се приближи и опита да го събуди, но той не се движеше. Дишането му беше много по-забавено и дълбоко, а вените по лицето му се бяха разширили.

Той стисна зъби и се обърна отново към похитителите им.
-Какво сте му сторили?

------

[Защо е в трето лице, не знам... ]

Травис знаеше какво трябва да стори, до болка добре. Пръста му вече трепереше върху спусъка и той стисна зъби. Знаеше, че ако не действаше сега, то никога нямаше да го направи. Тогава затвори очи и натисна здраво. Силен шум раздра непоносимата тишина.

Sally Face (На Български) Onde histórias criam vida. Descubra agora