O doğru kişi mi?

559 43 28
                                    

Medyadaki fotoğraf tam olarak bu fici anlatıyor omg <3

----------

Jisung'un ağzından:

Kendimi nasıl dışarı attım bilmiyorum. Yaklaşık bir saattir yürüyordum. İşin tuhaf tarafı nereye gideceğimi bile bilmeden yürümemdi. Annemi o adama bırakmıştım. Kötü mü yapmıştım? off tanrım! Yine kendimi suçlu görüyordum..

10 dakikadır vücudumu özgür bırakan ağrı tekrar buluşmuştu kalbimle. Acıyordu şimdi her yerim. Her bir hücremin her bir zerresi yanarak acıyordu.

Nereye gidecektim şimdi? Ne bir annem vardı ne de Minho.

Gözümden akan yaşları silip görüş açımı büyüttüm. Kocaman yolda sadece ben vardım ve birde yanımda olduğuna emin olduğum telefonum. Annem mesaj atmamıştı... Doğru ya niye atsın ki? Onu terk eden oğluna yalvarıp geri döndürecek hâli yoktu ya. Üstelik istese de bir daha gitmezdim o eve, ayrıca o adamın beni eve geri alacağını da düşünmüyordum.

Diye düşünürken telefonumu açmaya karar vermiştim. Bir umut belki beni de merak edenler vardır diye..

Yanılmışım. Kimseden ne mesaj ne de arama vardı. Bu kadar mı sevilmiyordum ben?
Hiç mi kimse sevmiyordu beni?

Ben bu düşünceler arasında kafayı yemek üzereyken mesaj kutuma bir bildirim gelmişti. Çok merak etmiştim. Kimdendi acaba? Kim beni merak etmiş olabilirdi ki?

Minho:

              Doğruyu söyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doğruyu söyle. Nasılım? 😋

Aniden atılan fotoğraf kalbimi yerinden koparıp attıysa da Minho'yu ilk defa görmemle birlikte, atılan kalbim geri yerine yerleşmişi fakat bu sefer daha ateşli kan pompalıyordu.
Tanrım bir insan nasıl bu kadar güzel olabilirdi ki? Waohh

Minho:
Jisung? Ordasın değil mi?

Beni yine kendime getiren minho'nun mesajı olmuştu. Şimdi neden böyle bir fotoğraf atmıştı ki? İki yıldır fotoğraf atmamak için kendini yırtan çocuk neden aniden fotoğraf atmıştı. Hem biz en son kavga etmemiş miydik? Ama iyi olan ne biliyor musunuz? Minho'nun attığı mesaj ve yanında da sürpriz olarak kendi fotosunu atması içimdeki tüm sıkıntıların yok olmasına sebep olmuştu.

Bu çocuk neden böyleydi? Neden aniden beni kırıp aniden de tüm kırıklarımı birleştiriyordu. Gerçekten anlamıyordum. Tek anladığım onun cazibesine fena halde kapıldığımdı.

Jisung:
Burdayım. Bir şey mi diyecektin?

Minho:
Aslında evet

Jisung:
Dinliyorum.

Minho:
Ben özür dilerim

Bu kadar mı gerizekalı? O kadar bok söz ettikten sonra tek kurduğun cümle bu mu yani?
Diye içimden geçirmedim değil.

I'm Stabber • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin