Aşk üçgeni

539 36 44
                                    

Minho'nun ağzından:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Minho'nun ağzından:

O gün jisung'a tekrardan yazmam gerektiğini anlamıştım. Bana kendi acısını anlatırken ona o şekilde cevap vermemeliydim.

İçimden ona fotoğraf atmak gelmişti. İki yıldır asla fotoğraf atmıyordum. Jisung ne kadar ısrar etse de ona yüzümü göstermek istemiyordum. Ama bugün bunu kendi ellerimle yapıyordum. Üstelik karşıdan gelen bir istek olmadan kendi irademle yapıyordum.

***

Fotoğrafı attıktan sonra biraz daha yazışmıştık. Bu arada onda bir şey farketmiştim. Cümleleri düzgün kurmuyor ve harflerin yerlerini değiştirerek yazıyordu. Bir şey olmasına endişelendim. Şaka gibi ama bende Hyunjin dışında biri için endişelene biliyormuşum. Tabi bunu o zamanlar sadece normal olarak algılasam da; sadece zihnimi boşaltmak için yaptığım bir şey olduğunu düşünsem de, şimdi öyle olmadığını anlıyorum. Daha iyi anlamanız için şöyle diyeyim: Benim, biri için endişelenmem imkansız gibi bir şey. Ya onu çok çok çok seviyor olmam lazım ya da ailem olması lazım (manevi)
Not: kendi ailemden iğreniyorum.

Ben bu düşüncelerde kaybolmuşken hatta Jisung ile ne yazıştığımızı bile bilmiyorken Hyunjin'den bir mesaj aldım. Hyunjin bana yazmıştı tanrım. Onun bensiz olamayacağını, benim de onsuz olamayacağımı anlamış olmalı diye geçirdim içimden.

Hyunjin:
Ayrılmamızın üzerinden daha 24 saat geçmeden sen kendini avutacak birilerini bulmuşsun bile Minho. İki saattir çevrimiçisin. Aa pardon seni avutacak biri vardı zaten değil mi? Unutmuşum üzgünüm

Hyunjin'den gelen mesajı gördüğümde o kadar heyecanlanmış olacağım ki o an Jisung ile mesajlaştığımı unutmuşum. Onunla olan mesajıma ara verip Hyunjin'in mesajına bakmak için sohbete girdim.

Yazdığı şey canımı yaksa da onu anlayabiliyordum. Bana kırgındı ve haklıydı. Bizi biz yapan ben olmalıydım. İlk adımı benim atıp sevgilimi geri kazanmalıydım.

Minho:
Biz ayrılmadık Hyunjin. Ayrıca kendimi avutacak birilerini bulduğum fln yok. Uygulama iki saattir kazara açılmış sanırım. Sen yazana kadar telefonumun cebimde olduğunu bile bilmiyordum. Hem Hyunjin ben seni çok özledim ne zaman geleceksin evimize?

Yalan söylemek zorundaydım. ilişkimiz için ona ilk defa yalan söylemiştim. Üzgünüm ama bunu ikimiz için yapıyorum sevgilim. Beni affet.

Hyunjin:
Ne saçmalıyorsun sen? Buna inanmamı mı istiyorsun gerçekten? Minho bir kaç saatte bu kadar değişeceğini düşünmemiştim gerçekten. Bu arada kabullenemediğin gerçeği tekrar söyleyeyim belki bu sefer anlarsın: Minho biz ayrıldık. Artık iki farklı bedeniz biz. Artık biz diye bir şey yok. Artık bir ilişkimiz yok. Artık bir evimiz yok.
Artık biz yokuz. Anladın mı beni? Beni anlayabiliyor musun Lee Minho? Kabul et artık şunu Allah aşkına. Daha fazla acı çekmemizi sağlama! Unut bizi artık! Unutma senin yüzünden düştük bu hâle! Senden nefret ediyorum! Seni tanıdığım güne lanet olsun Minho!

I'm Stabber • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin