15'

245 12 2
                                    




5. Bölümden Chenle ve Jaemin

"Jaemin-ah."

Kun'un evindelerdi.
Kun'un sözleri üzerine sarhoş olan Chenle ile aynı odayı paylaşmak zorunda kalan Jaemin'in elleri titriyordu. Yatağın üzerine oturttuğu bedenin dağılmış, sarhoş halini görmek kalbinin sıkışmasına yetmişti.

Aynı yatağı paylaşacak olmalarının düşüncesi ile kafasını elleri arasına aldı. Uzun süredir ayrılardı ve bu akşam hiçbir şey yaşanmasını da istemiyordu Jaemin. En ufak bir hatasında şu an sarhoş olan Chenle'nın sabah neler yapacağını düşünmek korkudan titremesine yetiyordu.
Bir söz vermişti kendisine, o istemediği sürece sevdiği çocuğa yaklaşmayacaktı.

Aklındaki düşünceleri bir kenara atıp adını sayıklamaya devam eden, yatakta oturan bedenin yanına ilerledi ve odaya girmeden önce Kun'dan aldığı pijamaları kenara koydu.

Üstündekileri değiştirmesi gerekiyordu.

Onu bunca zamanın ardından tekrardan öıplak görecek olmanın düşüncesi bile kalbini sıkıştırmışken nasıl titreyen parmaklarını tişörtünün eteklerine getirdiğini anlayamadı.
Yavaşça yukarı kaldırdığı tişörtü tamamen çıkarttığı anda Chenle kendisini yatağa atmıştı. Jaemin gözleri önündeki manzaraya her ne kadar bakmamak için çırpınsa da nefsine yenik düşmüştü çoktan.
Dağınık saçları yatağın çarşaflarında dans ediyorken parmak uçlarının o saçlara dokunmak için yanıp tutuştuğunu hissetti Jaemin.
Gözleri yavaşça saçlarından yüzüne doğru indi. Kısık, kızarmış ve dolu gözlerle kendisine bakan Chenle ile göz göze geldiği an özlemle dolan gözlerinden bir damla yaş düşmesine engel olamamıştı.

Yatakta bir melek edasıyla sırt üstü yatan bedenin süt beyazı tenini öpmeyi, sevmeyi o kadar çok özlemişti ki bir çocuk gibi dizlerine kapanıp yalvarmamak için kendisini zor tutuyordu. Hıçkıra hıçkıra ağlamamak için zor duruyordu gerçektende.

"Jaemin-ah."

Bir fısıltı gibi çıkan sesle inci beyazı tenden gözlerine çıkarttı bakışını Jaemin.

"Ağlamanı istemiyorum Jaemin-ah."

Kendi gözlerinden de yaşlar aktığından habersizmiş gibi kurduğu cümleyle birlikte üzerinde bir ağırlık belirdi.
Kollarını beline sarıp da boynuna hıçkırıklar bırakarak ağlayan bedenle sarhoş aklı ayılmıştı Chenle'nın.
Bir elini yumuşak kuzgun saçlara daldırmış, koynunda ağlayan bedeni sakinleştirmeye çalışırken diğer elini de sırtında gezdirmeye başlamıştı teselli edercesine.
Yüzüne ufak ama oldukça kırgın bir gülümseme kondurduktan sonra Jaemin'in sakinleşmesini beklemeye devam etti.
Ama o gülümseme yüzünden hiç düşmedi.

Birkaç dakika sonra hıçkırıklar kesildi ve yerini derin nefes sesleri aldı. Ağlamanın verdiği yorgunlukla uyuyakalan bedeni biraz yukarı çekti ve başını yastığa koymasını sağladı. Ardından kendisi de battaniyenin altına girerek Jaemin'in sıcaklığına sığındı.
Yastığın üzerinde duran elini kendi avcu arasına aldı ve tüy kadar bir öpücük kondurdu. Ardından da uxun süre sonra tekrardan kokusunu çeke çeke uyumanın verdiği mutlulukla gözlerini kapattı.

Uyumadan önce ise aklından geçirmeden edemedi.
"Bir daha ağlamaman için her şeyi feda edebilirim Jaemin-ah. Lütfen bir daha ağlama."

...

Sorun Chenle'nın ailesiydi.
Hiçbir zaman birbirlerine olan aşklarından şüphe duymamışlar, sadece yılın birkaç ayı görüşebilecek olmalarına razı gelip bu ilişkiye başlamışlardı. Hiçbiri ailelerini hesaba katmamış, olacakları düşünme gereği duymamıştı.
Ancak ailesi öğrenmişti.
Oğullarının iyi bir gelecek için iyi bir meslek edinmeleri gerektiğini öngörmüş ve okul hayatını bozacak her şeyden uzak kalmasını istemişlerdi.
Chenle da bunun farkındaydı, ailesinden nefret edemiyordu bu yüzden de. Onları anlamaya çalışmış, dedikleri her tavsiyeye uymayı denemişti.
Jaemin'i bırakmıştı.
Ancak yeni yeni fark ediyordu ki kolları arasında uyuyan ve sabah güneşinin yüzüne vurmasıyla kaşlarını çatan bu çocuk geleceğini, hayallerini süslüyordu.
Artık ailesini dinlemek için çok geçti. Hayatında ilk defa onlara karşı gelecekti.
Özlemiyle yandığı bu çocuk için.
Jaemin için.










Ancak kendisini affettirmesi o kadar da kolay olmayacaktı.



...
Kısa bir jaemle bölümüyle geldim.
Ayrıca yeni bir minific yazıyorum ona da bir göz atarsanız sevinirim ^^

 Ayrıca yeni bir minific yazıyorum ona da bir göz atarsanız sevinirim ^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
O Sole Mio | NoHyuck Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin