*16:28*
Végre a hotelben vagyok. Elfáradtam, de még van erőm arra, hogy livoljak egyet. Szóval livoltam mikor valaki kopogott. - Máskor senki nem jön most meg. Na mind egy megyek és ki nyitom. Na kit látnak szemeim. Waltonék. Mondom olyanok mint valami ragacs. Most kivételesen köszöntek.
-Sziasztok mit szeretnétek?
-Szia! - mondták egyszerre - bejöhetünk?
-Természetesen igen.
-Köszi - Na de illedelmesek lettek.
-Láttalak a forgatáson. - mondta a lány.
-Én is titeket veletek utaztam egy taxiba.
-Te voltál az? - nem csak ki találom az egészet.
-Igen. - közben én a konyhában csináltam valamit vagyis úgy tettem.
-Amúgy jó társaság lehetsz - én azzal tisztába is vagyok, hogy jó társaság vagyok.
-Biztos amúgy, hogy is hívnak titeket mert így nem vagyok tisztába a nevekkel. - dehogy is nem.
-Bocsi, tényleg - kezdte el mondandójat Javon - Ő a nővérem Jayla ő az ikertesóm Jaden.
-Nagyon örvendek én Madison vagyok. De szólithattok Madnek vagy Madinek.
-Rendben, amúgy nem akarunk lemenni enni az étterembe?
-De de még nincs nyitva - mondta Jaden.
-Mindjárt le megyek megnézem, hogy mikor nyit és írok Javon jó? - kérdeztem
-Várj megyek én is - szólt utánam a lány.
-Akkor majd írj Madi. Jayla mi átmentünk hozzánk.
-Jó na sziasztok!Én és Jayla elmentünk megnézni, hogy mikor nyit az étterem.
-És amúgy te kinek is vagy a testvére - kérdezte
-Sydneynek - mondtam egy egyszerű válasszal és bekopogtunk hozzá
-Szia hugi, miben segithetek?
-Te tudod, hogy mikor nyit az étterem?
-Persze 17:00-kor miért?
-Ja csak le akartunk menni enni.
-Ja, kell még valami?
-Van esetleg levendulád?
- Persze most is kaptam egy nagy csokorral.
-Akkor ide adnád.
-Maris egy pillanat.
-Köszike.Oda adta a virágcsokrot és már ott sem voltunk. Közben Jayla egy csomó hülye kérdést tett fel. Például, hogy minek nekem levendula meg még ilyenek. Én próbáltam minden kérdésre egyszerű választ adni. Hála az istennek, hogy felértünk az emeletre. Még egy kérdés és ki ugrok az ablakon.
*17:49*
Én meg nem voltam teljesen kész akkor valaki kopog.
-Gyere be!
Én a gardrób szekrény előtt álltam csípőre tett kézzel. Teljesen tanácstalan vagyok. Pedig már végeznünk kéne a vacsorával.
-Szia Mad! Kell segíteni? - még így is olyan gyönyörű.
-Azt meg köszönném.
-Ki találom túl sok ruhád van és nincs mit felvenned?
-Pontosan. Most akkor segítesz is vagy az ágyon fogsz ülni és nézed ahogy szenvedek.
-Na vigyázz - mondta majd oda sétált a szekrényhez.
-Ez, ez mondjuk ez is jöhet. Cipőő (az ő betűt elhúzta) mondjuk ez ez jó lesz. Na menj és próbáld fel. - mondta majd a kezembe nyomta a kiválasztott ruhadarabokat.Nem is néztem mit válogatott de a tükörbe nézve tetszett az összkép.
- Na milyen?
-Azta ezt nem vártam volna magamtól se. De ez jól néz ki. Mehetünk akkor.
-Igen mehetünk - Azta de jó illata van még mindig.
-Na jó az illatom a fotózáson nagyon tetszett - de aranyos amikor zavarba van.Éreztem, hogy ég az arcom. Ügyes vagy Madison sikerült zavarba jönnöd. Lementünk az étterembe e már várt minket Jayla és Javon. Leültünk és már jött is a pincér.
-Sziasztok mit hozhatok?
-Én sültrákot és sültkrumplit. - mondta Jaden.
-Én pisztrángot és krumplit kérek - mondta Javon és Jayla.
-Én pedig franciasalátat kérek.
-Rendben esetleg valamit inni?
-Vizet - mondta mindenki
-Rendben akko 30 perc múlva itt is lesz a rendelésük.
-Köszönjük.Csöndben voltunk mikor Jaden megtörte a csendet.
-Te Mad te miért csak salátát kértél?
-Nem ehetek sokat vigyázni kel az alakomra.
-Miért? Olyan jó alakod van? - mondta Jayla.
-Gondolom de a sporthoz jó formában kell lennem.
-Miért mit sportolsz? - hangzott el a kérdés Javon szájából.
-Tornász vagyok.-mondtam semmi hangsúllyal.
-Az nagyon nehéz sport. Te is olyan hajlékony vagy mint a többi tornász lány? - kérdezte Jaden.
-Még annál is hajlékonyabb. - mondtam egy mosollyal a számon.15perc után ott is volt a vacsoránk. Megettük és felfelé menet Jayla megkért hogy mutassam meg nekik, hogy milyen hajlékony vagyok. Persze én hülye igent mondtam rá. Bár nem tudom, hogy gondoltam mini szoknyában de sikerült. Jay persze végig videozta és kitette tiktokra. Nem azért de már jól esett megcsinálni a régi koreográfiát. Majdnem 1 éve, hogy nem voltam tornán.
- Azta ez aztán valami - mondta Javon
-Köszi már nagyon be voltam rozsdásodva.
-Hogy hogy nem úgy nézel ki - mondta Jaden.
-Még tavaly eltörtem a lábán a bajnokságon. Ami ment a tv-ben is.
-Azt láttam - mondta Jayla - nagyon csúnyán estél el. És a törés sem volt szép.
-Nekem mondod? - mondtam nevetve.Közben a szobákhoz értünk. Elköszöntünk egymástól és mindenki elment a saját szobájába. Én gyorsan lefürdöttem a fogmosás sem maradhatott ki meg persze a skin care routine. Mikor ezzekel készen lettem pizsomámat kiválasztottam egy nike rövidnadrág és egy fekete crop topot. Már épp a vacsimat csináltam mikor valaki kopogott. Syd volt az de csak azért jött, hogy megnézze a szobámat. De persze nem üres kézzel jött. Hozott egy csokor levendulát.
Minek nekem ennyi levendula? Az első: azért mert az a kedvenc virágom. Másodszor pedig mikor még a nagyi élt mindig kaptam tőle egy csokor levendulát. Most, hogy már nincs köztünk, mikor egy levendula csokrot kapom mindig ő jut eszembe.
Na vissza térve a tárgyra Syd elmondta, hogy a kövi hónap utolsó hetében tervezik leadni az első részt. Szóval addig maradnom kéne minden fele képpen. Szóval igen jóba kell lennem valakivel persze Sydneyen kívül. Sydney kimenet és az engedélyem nélkül beengedett pár vendéget. Én egy "rossz itthoni" ruhába voltam, a hajam madárfészekbe volt felkötve. Szóval elég csúnyán nezhettem ki. De ők nem haboztak és leületek filmet nézni. Kimentem mintha tudtam volna, hogy több szenvicset kell csinálnom. És tádá ott voltak a ma megismert barátaim.
-Végre ki jöttél. Van szendvics. - kiáltotta el magát Jaden.
-Te csak a hasadra bírsz gondolni - kérdeztem
-Ő csak arra. - mondta Javon a szekrényem felől.
-Te mit csinálsz - kérdeztem tőle.
-Csak megnézem milyen márkájú ruháid vannak. - mondta.
-Nyugi ez nála ilyen szokás - helyeselte Jayla - még a ki ruháinkat is át nézi.
-Annak örülök, de abba a szekrénybe nincs a legnagyobb rend.
-Hát azt látom de ezt belőled nem is néztem ki. Amúgy tök jó márkás ruháid vannak. - mondta Javon.
-Tisztába vagyok vele - erre már Jayla is oda ment a szekrényhez és válogatni kezdett a ruhám közt.
-Ezt a Jorden toppot nekem adod?
-Persze én már úgyse használom
-Köszi! És ez a converse ezt még használod?
-Cipőt nem kapsz! - alig van cipőm.
-Franc. Táskát?
-Melyiket szeretnéd?
-Ezt a fekete Pradat.
-Nem Pradat nem kapsz.
YOU ARE READING
Levendula /Befejezett/
Short StoryKedves naplóm tudd meg az én szabályaimat. Vannak szabályok amiket be kell tartanom, vagy másoknak. Ezt még pontosan nem tudom,de ki derül. Az első szabály " Soha ne engedj magadhoz közel olyan embert aki csak azért szeret aki vagy és nem azért ami...