Sziasztok! Már 5 hónapja otthon vagyok. Az életem tetőtől talpig megváltozott. Anyának nem csak mi ketten lettünk a szeme fényei hanem Theo is. De ő majd a második évadban lesz. Luc és Daelo kijelentették, hogy szeretik egymást mind halálig. Engem teljesen össze törtek. Mindenki a legjobb barátnőm átvert, Noah megalázott meg minden. Szegény Bella egész nap a sírásomat hallgatja és nem bír magára összpontosítani. Bellának is kapcsolata van. Egy kis ideig még bírom de nem sokáig. Elvesziten az önkontrollt. Egyre több a pánik roham, a szorongás. De össze szedem magam. Vagyis próbálom. Egy csodás téli nap volt. Utálom a telet. Nagynehezen lemásztam az emeletről egy forró csokiért.
Esküszöm ez a legdrágabb pizsama amit valaha láttam. Vissza mentem a szobámba filmezni. Ez terveztem egész napra. Luc a szobámba várt. Nem értettem mit szeretne.
-Te mit keresel itt??
-Nem tudom. Csak úgy jöttem.
-Nagyon örülök.
-Hát még én! - szólalt meg a hátam mögött egy hang. - Este jönnek hozzánk vendégek.
-Mégis kik?
-Waltonnék.
-Az szuper. - mondta Luc.
-Olyan hat órára legyetek kész.
-Oké. Szia. - mondtam.
-Sziasztok.
-Neked is szia Lucy.
-Gonosz vagy.
-Én is szeretlek!Lucy kimenet én pedig elkezdtem valami karácsonyi filmet nézni. A felénél meguntam és elkezdtem nézni egy kutyás filmet. Rosiet oda vettem magam mellé,hogy ne kelljen le szaldgálnom. Mikor vége lett a filmnek kisirt szemekkel mentem le valamit enni. Anya és Luc nagyba főzőcskéztek Jorden pedig díszített. Ránk várt Lucyval a fenyőfa díszítése, de mivel Lucy főz anyával így rajtam múlik. Mivel a díszítés arany ezüst így a fa is ezüst arany lesz.
Lenti nappali karácsonyfái.
Fenti nappali karácsonyfái
Huh ezzel is készen vagyok. Több mint 2 óra hosszámba telt feldíszíten a házat és a fákat. Jó nem teljesen csak díszítettem hanem egy-két Insta képet is csináltam. Na de rohanok mert 30 perc múlva itt van a Walton család. Luc már rég készen van és lent csinosgatja magát és képeket csinál. Gyorsan készen lettem maradt 5 percem.
Lucy oufitje
YOU ARE READING
Levendula /Befejezett/
Short StoryKedves naplóm tudd meg az én szabályaimat. Vannak szabályok amiket be kell tartanom, vagy másoknak. Ezt még pontosan nem tudom,de ki derül. Az első szabály " Soha ne engedj magadhoz közel olyan embert aki csak azért szeret aki vagy és nem azért ami...