6.

86 2 0
                                    

Jaden és Jayla atjött a szobába ahogy megbeszéltünk. Nem szóltunk a mi tervenkről senkinek sem.

-Én elmegyek csinálok kaját. - mondtam.
-Várj megyek én is! - szólt utánnam Jayla.
-Oké gyere te is.
-Gondolom hallottad, amit Jaden kiabált Kloehval. - mondta leülve az egyik székbe.
-Igen hallottam, ezért kigondoltunk egy tervet Khloeval.
-Ohh.... Tényleg és mi az?

Én elmondtam a tervet Jaylának. Tudom mondtam, hogy senkinek sem mondom el a tervet, de Jaylában megbízom.

Khloe pov:

-Na gondolkodtál azon amit mondtam?
-Igen és ami azt illeti te is tetszel nekem.
-Tényleg?!
-Igen!
-És Madi ő, hogy fogadta ezt az egészet?
-Nem tudom neki még nem mondtam el.
-Majd akkor mindjárt elmondjuk neki.

Mi vissza mentünk közben írtam Javonnak a tervről. Ő bele egyezett, hogy lesz a pasim. De jó lenne, ha tényleg a barátnője lennék. Mind egy, vissza a jelenbe!

Javon csengetett és én ajtót nyitottam. Megölelt és bementünk kézen fogva a nappaliba. Láttam Khloen, hogy féltékeny. Nem tudom mire lenne féltékeny ez csak egy szerep játék. De ami ez után történt az nem volt tőle megszokott hírtelen megcsókolta Jadent. Nekem ez már sok volt. Indultam volna megtépni mikor Javon rászorított a kezemre. Én csak értelmetlenül nézetem rá. Ő csak mosolygott rajtam, hogy egy ilyen dologért megakarom tépni. Nagyon régen kiabáltam de most ez kellet

- Te mégis mi a francot képzelsz magadról? Nem emlékszel ez egy szerep nem is szereted Jadent én voltam az aki fülig szerelmes volt belé és nem te neked Javon tetszik és tetszeni is fog. Ja és kedves Jadwn eddig szerettelek és ezután nem foglak szeretni sehogy se barátilag se kapcsolatilag. Te meg te ki kibaszott ribanc menj kifelé a hercegeddel együtt és eljétek örök életeteket még megnem haltok. Remélem, hogy addig nem kell sokat várni.-ordibáltam ahogy csak a torkomon kifért.

-Miről beszélsz? Én mindig is szerettem Jadent. Te voltál oda meg vissza érte. Legyél Javonnel nem fog érdekelni. Gyere Jaden menjünk! - mondta és felpattant a kanapéról és elhúzta a csíkot a gerle pár.

-Na ez klafa, egy testvér aki egy ribivel van és a legjobb barátnőm aki a tesóm barátnője .
-Ez nem is igaz.... - kezdtem el mondtani.
-Madi lennél a barátnőm? - kérdezte meg Javon.
-Igen persze, hogy lennék a barátnőd! - mondtam ugrálva.

Közben bejött Khloe akire még mindig haragudtam úgy ahogy Jadenre is. Sydney is bejött. Mindenki tapsolt. Én nem értettem, hogy ki van. De elmagyarázta Jayla, hogy ez amit Jaden mondott Khloenak az nem igaz és az a csók se volt igazi azért rakta oda Khloe a kezét, hogy ne lásd, hogy nem csinálnak semmit és minden erre ment ki Nina pedig Khloe rokona.

-Ti nem vagytok normálisak csak ezért csináltatok mindent, hogy Javon barátnője legyek?
-Igen - mondta Khloe.
-Jajj, Khloe én nagyon sajnálom amit mondtam csak tudod...
-Semmi baj én tudtam, hogy nem lesz semmi ebből a vitálból.

*Reggel 7:15*

Egyedül ébredtem az ágyamba mint ahogyan megszokotam. Gyorsan elvégeztem a skincare rutinomat és felöltöztem. Abba a ruciba bújtam bele amit tegnap vásároltunk Khloeval.

Kezembe vettem a kulcsom és a telom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kezembe vettem a kulcsom és a telom. Már ott sem voltam. Útközben hozzám csapódott Javon.

-Na hercegnő hova megyünk?
-Én a forgatásra te pedig ugyan oda ha jól tudom.
-Igen jól tudod - közben már a kocsiba szálltunk be.
-Jó reggelt hova lesz a menet? - kérdezte a sofőröm.
-A szokásos helyeken át a forgatásra.
-Rendben! És maga Walton - nem szerette se őt sem a testvéreit - hova megy?
-Engem először tegyenek ki a forgatáson utána mehetnek.
-Na meg még mit nem majd arra megy az úr amerre Madison mondja. Szóval akkor kisasszony merre menjünk?
-A szokásos úton.
-Köszönöm maga meg Walton az én kocsimban nem szól bele a dolgokba.
-Jó rendben megértettem - mondta.

Elindultunk első megállonk Starbucks volt ezt követte a meki és a forgatás. Nagyon rég voltam már vidámparkban, de jelenleg ott forgatunk szóval "Jejj!" Mindenre is felültünk Javonnel. A kedvencem a hullám vasút volt a kedvencem Javon már annyira nem tetszett de ki nem kakilja le. A vatta cukor sem maradhatott el meg persze a lufi sem. Mindenki csak képet és aláírást szeretett volna kérni tőlünk és mi nagy örömmel adtunk is. Mivel az egészet este forgatták így már egy kicsit kezdem fázni ezért oda szaladtam Sydneyhez, hogy elkérjem tőle a kabátom.

-Syd elkérheten a kabim?
-Hmm? Persze tessék itt van. Menjetek haza Javonnel vagy szóljatok a többieknél nemhogy lekéssek a tűzijátékot.
-Rendben! - mondtam majd vissza szaladtam Javonhöz.
-Na mit mondott?
-Semmi különöset csak, hogy hívjuk fel a többieket, hogy jöjjenek ide.
-Ja akkor fel hívjam vagy felhívod őket.
-Nekem jobb terven van. Írok a csoportba, hogy jöjjenek ide.
-Milyen csoportba. - Abba a csoportba Javon nincs benne de hülye vagy Madi.
-Csak lányok csoportja. - Legalább bírok rögtönözni szükséges idején.
-Ja értem én meg írok Jadennek.
-Oké!

Én a lányos csoportunkba írtam Jaden pedig csak írt Jadennek. És mi ez a csoportos téma mindjárt mondom is. 
  Ezt a csop nagyon régen csináltam Khloeval, de most már Jayla is benne van. Itt beszélünk még minden lányos dolgot. Fiúkat, kutyákat, ruhákat és egyéb ilyen lányos dolgot. Nem még nem beszéltük ki egyik fiút sem vagyis nem ebben a csoportban. Arra külön csoportunk van.

Bocsi ez rövidebb rész lett remélem azért tetszik nektek. Nagyon nincs sok időm remélem ezt megértitek. Próbálok minél hosszabb részt írni nektek. Legyen szép napod! Puszi <3!

Levendula /Befejezett/Where stories live. Discover now