Nagyon unatkoztam ezért evés után elmentem az edzőterembe. Javon nem hitte el, hogy tényleg lementem a GYM- be.

Amikor a terembe vagyok úgy érzem semmi és senki nem bír vissza tartani. Kb egy óra múlva végeztem. Vissza mentem a hotelba. Nem szóltam Javonhoz. Haragudtam rá. Egy lánnyal láttam sétálgatni a parkban. Nem Jayla de még nem is Coco volt az a lány. Elküldtem a lányos csoportba a képet. Átmenetem a lányokhoz, hogy beszéljünk erről egy kicsit. Mikor vissza mentem a szobába Javon beszélt valakivel. Lány hangot hallottam a telefon túloldaláról.
-Kivel beszélsz?
-Csak egy baráttal. - mondott semleges válszt.
-Oké. Bocs hogy megkérdeztem. Légyszi hagy menjek oda.
-Nem kell kösz. Ja jut eszembe nem leszek este az ajtót bezárhatod.
-Hova mész?
-Az egyik haveromhoz.Nekem volt egy titkom amit Javon nem tudott. Minden haverja megvan Snapchaten vagy Instán. Én is elkezdtem beszélgetni az egyik haverjával. A csaj hangja nagyon is merős volt nekem. Khloe. Gondolhattam volna. Mikor én Noahval beszéltem ő beszélt Khloeval. Mikor én beszéltem Bellával akkor ő Noahval. Én persze az egészről tudtam. Javon elkezdett baszogatni és egyre köcsögebb lett. Egyszer beszolt Javon. Nem bírtam volna ki, hogy ne szóljak vissza neki. De mivel Noah megkért rá, hogy tartsam a számát ezért tartottam.
-Én szerintem lemegyek a partra sétálni.
-Várj én is megyek.
-Minek? Neked már menned kéne nehogy elkés.
-Akkor nem megyek. Ugye nem baj?
-Nem dehogy. Érezzétek jól magatokat. - bróbaltam mosolyogni.
-Akkor szia! - mondta majd elrohant.Lementem a partra. Nem egyedül mentem hanem Jaylával, Lucyval és Cocoval. Kitalálták a lányok, hogy piknikezzünk. Legalább a mai napomban lesz valami jó.
-Hallod Madi az ott nem Javon?-kérdezte Lucy.
-De de az ő! - válaszolt helyettem Coco.
-De ki az a csaj mellette? - Jayla nagyon le vagy maradva
-Én tudom sajnos. - mondtam.
-Ki az?
-Khloe régi barátnőm volt. Mondta hogy még vissza szerzi.
-Nem ő az aki össze jött Jadennel?- kérdezte Coco.
-De ő az!
-Van egy ötletem! - mondta Jayla
-Jajj ez már rosszul kezdődik. - mondtam nevetve.
-Haha. Szóval én most oda megyek és kicsit hallgatózok.
-Jó de hangrögzítőre vedd fel! - mondta Coco.
-Nyilván való.Jayla elment mi pedig össze pakoltunk, hogy ne legyen feltűnő. Jayla kb 20 perc múlva vissza jött hozzánk. Elinditotta a felvételt. Engem sokkoltak azok amiket hallottam.
-Azta! Nagyon merész csávó. - mondta Luc.
-Jó akkor most oda megy ahova akar. - mondtam mérgesen. - Most én megtépem ezt a kurvát! - mondtam majd elkezdtem feléjük rohanni.-Most meghalsz te kurva!
-Ne ne ne Madi nem kell ezt csinálnod!!! - rohant utánam Jayla.
-Hajrá Madi sikerülni fog! - szurkolt Lucy.
-Menj Madi rúgd szét a seggét! Tépd meg azt a kurvát! - kiabálta Coco.Én csak rohantam. A cipőt levettem úgy rohantam tovább.
-Állj meg te kurva!! - kiabáltam.
Javon észrevette, hogy rohanok feléjük.
-Ne Madi! Khloe rohanj, menekülj mert Madi nagyon dühös.
-Nem érdekel engem engem az a majom. Nem bír engem bántani.
-Én nem így látom!-Te te rohadt kurva állj meg!
Mikor már látta, hogy rohanok felé már ő is elkezdett rohanni. Nagyon gyorsan szedte a lábát de nem sikerült neki. Utolértem. Amikor utol értem a hajánál fogva hátra rántottam. Coco és Luc csak szurkolt Jayla pedig próbált leszedni Khloéról.
-Elég lesz Madi! Már megtanultam a leckét.
-Ha ő megtanulta jöhet maga Javon Walton.
-Nem nem Madi nyugodj meg.
-Nem kösz! Majd máskor.
YOU ARE READING
Levendula /Befejezett/
Short StoryKedves naplóm tudd meg az én szabályaimat. Vannak szabályok amiket be kell tartanom, vagy másoknak. Ezt még pontosan nem tudom,de ki derül. Az első szabály " Soha ne engedj magadhoz közel olyan embert aki csak azért szeret aki vagy és nem azért ami...