11

57 0 0
                                    

Lucy valami csodás a megnyugtatásban. Nagyon fájt nem ez hanem a lábam. Javont már rég lezártam. Én ilyen gyorsan lezáros vagyok hullítok utána egy-két könnycseppet és tovább lépek. Nem szoktak az ilyenek sokáig szomorúvá tenni. Úgy vagyok vele ha szeret nem hagy el ha nem szeret pedig elhagy, ahogyan Javon is tette. Vissza a jelenbe a szerelmi tanács adás után. Nem sokáig vigasztalt Lucy mert a felénél elaludt én még egy kicsit telefonoztam de én is elaludtam.

*Reggel 9:27*

Reggel nem Lacy ebresztőjére keltem hanem a sajátoméra. Szerda van. Anya már munkában Jorden pedig nemsokára megy meccsre. Ő kosarazik, tatáló név nem? Szóval valahogy lekászálódtam mankóval a lépcsőn. Nagyon fáj a lábam.

-Szép jó reggelt Madi! Hol hagytad Lucyt?
-Szerintem még alszik, mert nem nagyon bír ő se menni sehova.
-Az gondolható. Én lassan megyek meccsre.
-Most itthon hagysz minket?
-Ha szeretnétek jöhettek velem de akkor gyorsan szendjétek össze magatokat.
-Oké mindjárt megkérdezem Lucyt - mondtam majd amilyen lassan csak tudtam feláltam hátha oda jön Jorden segíteni.
-Na gyere ide felviszlek lehet gyorsabb lesz.
-Lehet.

Jorden felvitt az emeletre és bementem Lucy szobájába. Luc már a telefonját nyomkodta. Megkérdezem, hogy van-e kedve jönni a meccsre. Ha lett volna kedve ha nem akkor is jött volna velünk,mert egyedül nem maradhat otthon. Gyorsan valami kényelmes ruhát vettünk fel. Megint röhögtünk egymás bénaságan de most Jorden is nevetett velünk.

Én ezt az egyszerű Nike szettet választottam. A hajamat pedig egy lófarokba felfogtam.

Lucy pedig ezt az egyszerű fekete outfittet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Lucy pedig ezt az egyszerű fekete outfittet. Luc is ugyan úgy fogta fel a haját ahogy az enyém volt.

Jorden vitte a cuccunkat, mi pedig bénáztunk a lépcsőn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jorden vitte a cuccunkat, mi pedig bénáztunk a lépcsőn. Pár béna próba után sikeresen Le érkeztünk mi is a lépcsőn. Müzli és Holli nagy farok csoválással üdvözölt. Megsimogattük őket és egy-egy rágó csontot adtam nekik. Utána amilyen gyorsan csak tudtam beszáltam az autóba és már indultunk is. Még szerencsére Jorden időben oda ért a meccsre. Mi Lucy ál leültünk előre ahol a csapat tagok családjaik ülnek. Egy picit uncsi volt de  sak egy picit a vége ott már nem nagyon volt izgi de vezettünk. Telefonoztam és azokat a képeket töröltem le amelyen Javon volt rajta. Közben gondolkoztam. Mikor egy hatalmas ötletem támadt amit megkellet osztani Lucyval.

Levendula /Befejezett/Where stories live. Discover now