Elindultunk. Én és Javon hátul ültünk. Apa gyorsan kitobott a meghallgatás helyszínén. Gyorsan egyeztettünk a forgatokkal. Épphogy leültünk már jöttek is a többiek. Elsőnek Jaden jött be, második Jayla és az utolsó volt Jayla. Lucyt már rég meghalgatták. Mikor végeztünk megbeszéltük, hogy ki melyik szereplőt jatszhatná el vagy kihez illene legjobban. A szereplő beosztás ugyan az volt mint az eredeti nevük. A meghallgatás után még kb. 1 órát lehettünk ott. Elmondtak mindent amit tudni kell. Már ma indulunk Miamiba. Haza vittük a kis 4-es csapatot. Míg mi távol voltunk én írtam és szóltam minden szülőnek, hogy pakoljanak be egy hónapra elegendő ruhát. Mindenki kettő nagy bőröndel jött ki. Elbúcsúztak otthonról és a repülő térre mentünk. Syd és Luc már ott volt. Várták a magángépen.
-Vigyázzatok magatokra! - köszönt el apa. Anya nem jött mert tőle soha nem bírtuk volna elindulni.
*hosszú idő múlva *
-Miamiba vagyunk! - mondta Syd.
-Nagyon jó. Akkor nézzük meg a hotelt.
-Milyen jó ötleteid vannak! - mondta Jaden.
-Ugye.A reptéren már 2 kocsi várt minket. Ők leszek a sofőrjeink. Jayla, Jaden és Javon Jackel. Én, Luc Syd és Coco pedig Johnnal mentünk. John az én sofőröm még az
Európai forgatásán ismertem meg. Nagyon kedves bár nem szereti se Jadent se Javont. 30 perc utazás után oda érünk a hotelhez. A paparazzik és a rajongók már ott voltak. Esőnek Luc és Coco szállt ki. Ők nem olyan híresek. Őket követték Waltonék. Legvégső soron én és Syd következtünk. Ugyan azt csináltam mint szoktam. Majdnem az összes fanommal csinálok képet és autógarammot adok. Voltak akik rózsát hoztak és voltak olyanok akik levendulát. Az összes virágnak örültem. A recepción értesítettek arról, hogy nincs annyi szoba amennyi kellene. Ezért mindenkinek ketten kell lennie.-Akkor rn döntöm el hogy lesz a szoba beosztás.
-De ez nem ér!
-Én vagyok a legidősebb!
-Az igaz! - érett egyet Javon.
-Mivel kettő fiú van ok lesznek egy szobába. Nektek jó?
-Nekem jó. - mondták egyszerre.
-Akkor megnyugodtam. Én leszek Lucyval. Ott a három lány meg sorsoljon, hogy ki lesz egyedül.
-Szerintem legyen Madi egyedül!-mondta egyszerre a két lány - Neki most úgyis sok dolga lesz meg ilyenek.
-Tényleg? Biztos lesztek ketten? Nem fog zavarni ha ott lesz bármelyik lány.
-Biztos. Majd ha valaki nem bírja a lakótársával akkor a
átmegy hozzád valaki.
-Jó.Mindenki elfoglalta a szobáját. Az én szobám volt a legnagyobb. Kipakoltam és jött a kis felfedezés. Kinek milyen szoba jutott. Mellettem volt Coco és Jayla, Jaden és Javon szobája. Szemben pedig Lucy és Syd szobája. Mindenkinek gyönyörű napos szoba jutott. Pont Javonnel voltam a szobámba még a többiek hoztak kaját. A telefonom rezzent. Mikor ránéztem a telefonra én is össze rezzentem. Nem hittem annak amit láttam. Egy nem elő személy rám írt. A régi szomszédunk volt az. Nem tudom, hogy. Lehet az egyik testvére megtalálta a telefonját. Utána küldött egy képet. Megnyugodtam. Csak Fiona volt aki megtalálta Mike telefonját. Mike autó volt a lelki támaszom. Mióta ő nincs azóta nem tudom legyőzni azt a tényt, hogy nem miattam volt a balesete. Röviden annyi, hogy jöttek át a szüleivel hozzánk és autóbalesetet szenvedtek. Mike ült az anyós ülésén. Kirepült az autóból és meghalt. Emiat több hétig depressziós voltam. Nem ettem vagdostam magam. Bármit megtettem volna, hogy vissza hozzam. Utána elkezdődött a nagybetűs ÉLET iskola, egyre több pánikroham és még sorolhatnám. Vissza a jelenbe. Nagynehezen megnyugtattam magam, hogy minden rendben. Nemsoká Javon visszament a szobájába. Kerültünk még este egy nagyot a városban.
*Kedd reggel 8:02*
Reggel frissen és üdén keltem. Tegnap este nagyon jól éreztem magam. Reggel nagyon gyorsnak kellett lennem. A srácoknak egy-egy üzit hagytam, hogy elmentem a forgatásra és jöjjenek ők is. A ruha választást nem toltam túl.
Gyorsan beszáltam a kocsiba és már a hotelbnál se voltunk. Én sem tudtam, hogy hol van a forgatás helyszíne. De Johnnak már megadtak a címet. Nem is sejtettem, hogy ide fognak fufarozni. Gyorsan megírta a csoportba, hogy hová kell majd jönniük. John egy napernyőt nyomott a kezembe.
-Oda lent lesz szerintem a stáb.
-Köszönöm John. Maga a legmegbízhatobb sofőr.
-Nem mondj ilyeneket mert elpirulok.
-Nem baj azt!
-Siess nehogy elkéss onnan.
-Jó jó. John pont írták Sydneyék, hogy jönnek ide. Nem menne el értük?
-Csak a te kedvedért.
-Köszönöm!Mielőtt még John elment betettem a cipőmet és szóltam Sydnek, hogy hozzá el az egyik papucsom. Mikor lementem már minden készen állt, hogy forgathassunk. Egy bökkenő volt. Nem voltak itt a többiek. Még ők ide érték én addig egy kicsit egyeztettem és pihentem. Mivel a partot nem zártuk le ezért egy csomó ember jött ment. Sokan képet is kértek. Mikor a többiek végre megérkeztek akkor elkezdhettünk forgatni.
*3 órával később *
Végre megvan az első rész. Nem mondom, hogy fárasztó inkább vicces. Nagyon sok fotót kértek tőlünk. Meghivtam mindenkit egy kis jégkására és fagyizásra. A stáb ezek után össze pakolt és el hajtott. Még ma megkapom az első részét. Nagyon várom. Mi még maradtunk a parton. Mindenki jól érezte magát. Jó volt őket látni, hogy örülnek egymás társaságának. Jujj ezt úgy mondtam mint a nagyi szokta.
*16:00*
Wannának támadt egy ötlete.
-Nem megyünk el megnézni a GYM-et?
-Kösz én kihagyom. - mondta Syd
-Én is! - Értett vele egyet Coco
-Úgy szint! - Jayla tőled többet vártam!
-Engem nem engednek be. - mondta Luc.
-Elvagyok fáradva! - nyöszörgött Jaden.
-Madi?
-Hmm?
-Te jössz edzeni?
-Igen. Csak egy pill és elkészülök. Mindenki mehet a saját szobájába.Mondtam majd szépen mindenkit kihesegettem a szobából. Gyorsan egy edzős ruhát felkaptam magamra raktam el egy táskába dezodort, váltó ruhát és cipőt, innivalót és egy plusz fejhallgatót.
Szóltam Javonnek, hogy készen vagyok. Kijött és nyitott szájjal nézet rajtam végig.
-Hahó! Föld hívja Javont! Jelentkezz! - szolitgattam már vagy 2 perce.
-Mehetünk?
-Igen. - mondtam magabiztosan - Minden oké veled amúgy? - kérdeztem közében megöleltem.
-Igen! Miért?
-Csak hogy úgy melepődtél mikor kijöttél az ajtón.
-Ja csak rég láttalak ilyen ruhába.
-Aha...Javon pov:
Mikor kijöttem az ajtón és megláttam a szavam elált. Olyat éreztem mint mikor vele vagyok. Pillangók voltak a hasamba vagy mit szoktak lenni ilyenkor. Igaz, hogy mindig ilyen ruhába van de most valahogy másabb volt. Csak kettesben vele. Egy álom. Igaz régen együtt voltunk de most valahogy jobban szeretem mint akkor. És az illata mikor megölelt. Megbirnám szokni, hogy mindig öleléssel köszön. Támadt egy szuper ötletem. Majd megtudjátok mi az.
ESTÁS LEYENDO
Levendula /Befejezett/
Historia CortaKedves naplóm tudd meg az én szabályaimat. Vannak szabályok amiket be kell tartanom, vagy másoknak. Ezt még pontosan nem tudom,de ki derül. Az első szabály " Soha ne engedj magadhoz közel olyan embert aki csak azért szeret aki vagy és nem azért ami...