2. 1.

36 1 0
                                    

Tanulás után rohantam edzésre. Persze Las Vegas-hoz hívően dugó volt. Írtam Bellának, hogy kések úgy 10 percet és elkezdthetik nélkülem. Nekem már csak egy vizsgám van hátra ami ma van ezért nagyon izgultam. Mivel mindenkinek ugyanakkor van az edzése így 5 gyere és egy felnőtt utazott egy autóban. Mindenkinek egy csomó cucca volt. Jorden vitt minket edzésere. Hú de szidta a kocsisokat. 30 perc áldogálás után végre megindult a sor. Én időbe beértem. Pont rajtam volt a sor.

-Tökéletes! - állt fel tapsolva Bianca.
-Köszönöm! Akkor innentől enyém a te csapatod?
-Igen. Bella pedig megkapja a kicsiket.

Nem is bánom. Nem szeretem a kicsi gyerekeket. Sokat nyávognak. Amúgy is Bella sokkal jobb mint én. Majd ő tanítja a kicsiket az alap gyakorlatokra. Én pedig viszem tovább a haladókat. Mázli hisz Bella húga is oda jár. Majd össze ismerkedik Lucyval. Bia elköszönt a tanítványaitól és át adta nekem a bizonyitványomat Bellának pedig a kulcsokat. Mikor kilépett az ajtón Bellával össze néztünk és egy nagyot sikítottunk.

-Ez az! - uljongtam. A többiek nem értették, hogy mi van de majd rájönnek.
-Komolyra fordítva a szót. Te menj át a haladókkal az 1-es terembe én pedig a 2-es terembe.
-Jó.

Akkor innentől saját termem van? Na de mindegy is. Össze hívtam a csupán 13 főből álló csapatot és bele kezdtem a mondandómba amit amúgy tegnap begyakoroltam.

-Kedveskék mivel Bia néni elment szülési szabira így én leszek kb. 2 évig a tanárotok. Van bizonyítványom 2 világ bajnoki címem van szóval tudok mindent is. Kérdés van?
-Igen nekem. - szólalt meg egy kislány.
-És mi lenne az?
-Az hogy mikor kezdjük már el végre az órát?!
-Máris!

Gyorsan egy kicsi bemelegítés és már el is kezdtünk gyakorolni a 2 hét múlva kezdődő versenyre.

-Tökéletes! Jobban dölj előre. A kéz kinyújtva legyen!

Mikor vége lett a kis bemelegítő gyakorlatainknak elkezdtük komolyan venni a lapot. Mindenki 110%-ot nyújtott.

-Büszke vagyok mindenkire! Így kell a varseny napján is csinálni. Még egy szó. Az ajtóba tettem ki csokit mindenki 2 darabot vehet belőle. És még egy kérdés. Jó lesz ha így lesznek az órák tartva?
-Igen. Nagyon jó így az óra. - mondták össze foglalva.
-Na gyerünk haza! Puszilok mindenkit.

Végre mehetek haza. Ha nem mehetek apához edzésre. Ő visz haza én nem edzek elég ez nekem. Nagyon nem volt kedvem főleg azok után amiket ma Stella mondott. Hátha jobban néznek ki mint 4 évvel ezelőtt. Röpke 10 perc séta után oda értem a 3 utcára levő kosárpalyához. Bementem ahol apa volt és épp meccset tartott a tanítványai között.

-Szia Mad pakolj le!
-Oké.

Lepakoltam majd oda sétáltam hozzá. Pont szünet volt. Mindenki engem nézett és oda jöttek hozzám beszélgetni. Jóba lettem velük. Szinte többször vagyok itt mont otthon. Az össze fiú közül egy az aki nagyon sokat változott. Noah. Szeme égszínkék haja gesztenye barna. Magasnak mondjuk magas hozzám képet de mindent lehet orvosolni. Próbáltam a közelében normálisan viselkedni, de lehet, hogy egy kicsit zavarba jöttem, mikor el kezdtek olyanokról beszélni. Apa bele fújt a sípba ami azt jelentette, hogy kezdődik a következő menet. Én leültem a megszokott helyemre és elkezdtem Stellaval beszélni. Kicsit méllyebre fúrtam a kérdéseimet, mint pl. Ki tetszik neki? Nem erre a válaszra számítottam. Amit leírt név egyből azt jelentette számomra, hogy vagy elengedem ezt a kapcsolatot vagy Stella egy ellenféllé válik számomra. Próbáltam nyugodtan lekezelni amik bennem dultak. Mondjuk rá, hogy egy Hippivé váltam. Elengedtem a bajt és csak a mának éltem. Vissza írtam Stellának, hogy beszélek Noah fejével és egy randit vagy valaki kis találkozót össze hozok nekik. Vége lett az edzésnek. Mikor a fiúk jöttek ki az öltözőből gyorsan Noah után szaladtam és beszélgettek vele egy kicsit.

Levendula /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora