8.

69 1 1
                                    

Jaden is oda jött hozzanak beszélgetni. Valamit próbált kinyögni a száján de nem sikerült. Khloe is oda jött én pedig be mentem. Nem haragszom Khloera csak most a hátam közepére sem kívánom. Bementem és Javonnel irogadtam aki kint hallgatta a gerle pár turbékolását.

Nem tudom miért de most nem kívántam semmi mást csak azt hogy Javonnel legyek. Se Khloet se Jaylat se Jaden nem szerettem volna látni csak Javont. Lehet hogy bele estem. Khloe nem szerette Jaden csak megjátszotta de én más voltam én szeretem Javont sőt nagyon szeretem. Mikor vele vagyok mindig megbír nyugtatni. Ezt régen csak Jaden tudta megcsinálni. Mikor nem vagyok vele mindig úgy érzem, hogy a szívem szakad meg ha pedig csak pár lépés van köztünk akkor is olyan messze van. - Mi történik veled miért nyalizok itt nekikJavonről? Madi te pedig térj észhez ő nem szeret hanem imád oda van érted, bár a barátnője vagy, de akkor is imád. Nem értem, hogy merülhetnek fel benned ezek a nyálas gondolatok? Szóval térj észhez. - veszekedett velem a belső hangom. Ebből a vitából az szedett ki, hogy Javon írt, hogy a gerle pár tart befelé. Ő ezt ilyen titkos ügynökösre vette a témát. Nagyon rég mosolyogtam ilyen jót. Elindultam a pajta ajtaján kifelé a kis tavacskához ahol várt életem szerelme.

-Mizus? - kérdezte Javon miközben a fülem mögé rakott egy tincset.
-Nincs semmi. - mondtam majd oda bújtam hozzá.
-Jól érzed magad olyan furcsa vagy mostanában?
-Igen persze csak hiányzik anya meg az otthoni barátaim.
-Értem! Nekem is hiányzik a családom de nézd a jó oldalát itt vagyok én neked te pedig nekem.
-Te mindig mosolyt bírsz csalni a számra.
-Ennek nagyon örülök. Nem jössz le a lovakhoz?
-De de megyek máris.

Nagyin régen lovagoltam csak sérülés miatt abba kellet hagynom . Egy lovam is volt Démon. Elkellet adni mert nem volt számomra biztonságos. Ahogy le értünk az istállókhoz egyből egy ismerős nyertítés csapta meg a fülem. Démon volt az. Nagyon régen láttam már ugyan olyan szép volt mint akkor, ugyan az a szenvedély volt a szemében mint akkor. A szemében a könny is megvcsillant. Egy ember volt ott aki segített nekünk.

-Szép estét segíthetek valamiben?
-Igen azt megköszönném.
-Mi én segíthetek?
-Ezt a lovat, hogy hívják és fel bírja-e szerszámozni?
-Ő Démon 3 éve került ide nagyon vad nem biztos, hogy a kisasszony megbírja ülni ezt a lovat.
-De meg bírom nyergelje fel.

Az idős úr aki amúgy nem nagyon idős felnyergelte nekem. Nagyon rég nem ültem már Démon nyergében. Hiányzott ez az érzés. Oda vezette a fellépőhöz és én felületem rá.

-Maga igazán profi. Eddig senki nem bírt megülni a nyergében.
-Tudja Démon az én lovam volt 3 éve adtuk el.
-Akkor maga Madison. A magácska lova volt és azért adták el mert nem volt magához illő.
-Igen azért adták el.
-Nem is értem hisz ön a gazdája és nagyon szereti önt.
-Köszönöm. - mondtam

Leszáltam és vissza mentünk a pajtába. Nagyon jól éreztem magam egész este. Azt hiszem olyan 4:53 - kor mentünk vissza a hotelba.

*8:44*

Reggel elég korán keltem. De az ébresztő még később rezgett. Mikor feleltem ugyan abba a ruhában és mindenben ébredtem a nappali kanapéján a szobámban pedig Javon aludt Jaylával. Mint jó barátnő lefotóztam őket, hisz olyan aranyosak voltak. Csináltam valami reggelit amikor két kazet éreztem a derekam között. Már sikítani akartam mikor az illető azt súgta a fülembe,hogy "Csak én vagyok, Javon"
Megnyugodtam amikor ezt súgta a fülembe.

-Jayla még alszik?
-Igen még alszik. - mondta majd elkezdte puszikkal bombázni a nyakam.
-Javon hagyd abba. - közben én elindultam volna.
-Csak még egy kicsit, nagyon hiányzol.
-Jó csak feöltözök.
-Utána gyere vissza.

Én a gardrób felé vettem az irányt és egy laza szettet szedtem ki.

Elkellet valahova ugranom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Elkellet valahova ugranom. Amúgy csak megbeszélésre kellett mennem. Találkoztam Khloéval valahova nagyon sietett de nem anyagon láttam, hogy hova. Nagy elmélkedésben voltam mikor valaki megszólított.

-Madison ugye?
-Attól függ ki kérdezi.
-Szia Lucy vagyok. Nagyon nagy fanod vagyok és egy képet szeretnék kérni. Ha lehet.
-Hogyne lehetne. Nincs kedved el jönni velem egy kávéra vagy sütire?
-Van persze de nem zavarlak ugye?
- Nem dehogy zavarsz. Akkor indulhatunk?
-Igen mehetünk.

Még sosem találkoztam egy fanommal sem és nem tudtam, hogy kezelni a helyzetet. Nagyon kedves lánynak tűnt elsőre. Sokat beszélgettünk még talán egész úton. Mivel autóval mentünk, igen én vezettem tudok meg jogsim is van. (tudom hogy 15 éves de most van jogsija) Nagyon sok ember volt a Starbucksnal ezért oda mentünk ahová Lucy szeretett volna. Valami csendes utcában mentünk ahol egy egész kis csinos kávézó volt.

-Honann ismered ezt a helyet? - kérdeztem a 12-es asztalhoz ülve.
-Szinte itt nőttem fel. Még apa alapította ezt a kávézót, hogy majd tovább adja nekünk de sajnos 2 éve autó balesetben elhunyt így most a nagybácsikám vezeti. Mindig azt mondja, hogy ha majd elég idős leszek nekem adja ezt a helyet.
-Nagyon saj álom ami történt. Nagyon szép ez a hely és olyan kedves itt mindenki. - ahogy kimondtam már hozták is a rendelés.

Én egy sajtortát ettem Lucy pedig valami görög joghurtos sütit. Nagyon finom volt ez lesz a kedvenc kávézóm.

-Héj Lucy beszélhet ék egy kicsit a főnökkel?
-Persze mindjárt szólok neki. - mondta azzal oda szaladt a pulthoz és oda küldte a nagybátyát.

-Jo napot! Miben segíthetek? Nem volt finom a sajttorta?
-De de nagyon finom volt. Csak valamit szeretnék kérdezni. Nyugodtan üljön le.
-Köszönöm és mi lenne az a kérdés?
-Csak, hogy Lucy nagyon kedves lány es azt szeretném kérdezni, hogy hol lakik most?
-Hát itt ott. Van amikor nálunk lakik de van mikor itt alszik. Tudja az anyja elhagyta még kiskorában és ránk bízta. Nekem elég sok munkám van és nem sikerül mindig ugyan annyi figyelmet szánnom rá és a saját gyerekeimre. Miért kérdezi?
- Csak, hogy ha lenne kedve Lucynak is akkor hozzánk költözhetne.
-Ez csodás ötlet azt nagyon megköszönném ha valaki rendes helyre vinné. Luc gyere csak egy kicsit! - szólt a lánynak.
- Igen mit szeretnél?
-Csak azt, hogy lenne-e kedved Madisonékhoz költözni?
-Persze, hogy lenne.
-Ennek nagyon örülök de csak nyár végén költözhetsz hozzánk.
-Rendben.

Én ezt már anyával is meg Syddel is megbeszéltem. Küldtem nekik egy videót Lucyról. Mivel július vége volt így nem sokat kellett várnia. Jajj most jut eszembe, hogy 2 nap van a nagy napig. Az Euphoria bulijáig.
Szóval nem is kell neki nyár végéig várnia.

Idő ugrás 2 nap a buli után

Levendula /Befejezett/Where stories live. Discover now