Csak úgy ott hagytam Adamet. Feleltem tőle, hogy utánam jön. Az utca végén várt rám Javon.
-Na mizus hercegnő?
-Nincsen semmi.
-Akkor most vissza a hotelba?
-Igen valahol itt lesz John.
-Remek.*13:07*
-Nem vagy éhes? - kérdezte Javon
-De. Menj és kérdezd meg a többieket, hogy jönnek e velünk enni.
-Jó jó.Javon zárta az ajtót Syd pedig nyitotta. Sydney lehuppant mellém az ágyra.
-Mizu Mini én? - kérdezte tőlem.
-Nincs semmi. Bírod még Lucyval?
-Igen. Uncsi magadba mi?
-Igen. Nagyon is.
-Kérdezdeg a többieket szerintem.
-Ez már nekem is volt eszembe.
-Én megyek mert jönnek a barátnőim és megyünk egy kicsit kirándulni.
-Szerencsés.
-Szius!
-SziaJavon vissza jött a szobába és közölte, hogy mindenki is éhes. Fantasztikus. Menjünk enni.
Az étteremben leült Jaden és Coco egy asztalhoz mi pedig addig hoztunk enni. Ők akkor mentek mikor valaki vissza ment az asztalhoz. Rafinált megoldás. Én így tanultam anyától és a nagyitól. Én, Coco egy kis salátát ettünk, Javon és Jayla spagettit, Jaden halat. Mikor végeztünk elment mindenki a saját szobájába. Én még ebéd közben megkerdeztem mindenkit, hogy nem szeretne velem egy szobába lenni. Mindenki elutasította az ajánlatomat kivéve Javon. Mintha előre eltervezték volna vagy megint én gondolom túl. Mind1 is. Javon átköltözött hozzám. Neki csak a kanapé jutott, enyém az ágy. Unatkozunk. Kő, papír, ollóval eldöntöttük, hogy mit csináljunk. Javon ajánlata egy kis séta volt az enyém pedig live.
-Nyertem!
-Na ez nagyon jó! - mondta a szemét forgatva.
-Azért ne örülj annyira.Röviden össze foglalva. Én nyertem. Szóval egy kicsit liveltunk. Szokatlan kérdéseket kaptunk.
Kicsi_Javon: Madi szoktál normálisan enni?
Madisfan.1: Mad te hogy vagy ilyen vékony?
Szabivook: Ti együtt vagytok mert nagyon tecc nekem a csaj.
Laraaa_hihi: Mennyit edzel egy nap hogy ilyen az alakod?A kérdések fele rám és az alakomra irányult. Igaz, hogy nem vagyok az aki a legtöbbet foglalkozik az alakjával. Önkép zavarok, évés zavar, pánikroham. Mindenem van ami csak egy embernek lehet. Javon látta rajtam, hogy nem esnek jól ezek a hozzászólások. Megfogta a derekam és magához húzott. Pillangók a hasamban elkezdtek kiszabadulni. Kaptam még egy kérdést, hogy vagyok ilyen "karcsú".
-Sok edzés és sok víz. Az edzésem majd megmutatom egy vlogban.
Kopogás nélkül benyitott a szobámba Coco.
-Szia! Oh szia Javon!
-Szia Coc! - köszönt a fiú
-Szia mibe segithetek?
-Gyere ezt Javon nem hallhatja.
-Hát igazán kösz.
-Igazán nincs mit.Coco megfogta a csuklóm és behuzott a konyhába.
-Mi a baj?
-Javon nem véletlen szeretett volna átjönni hozzád.
-Mi van?
-Bejöszz Javonnek! - kiabálta
-Jó, jó, jó ezt a baromságot kitől szedted?
- Jaden mondta.
-Ahaa Jaden - mondtam 😏 ilyen fejet vágva közbe.
- Hagyjál már.Mikor elment Coco én elmentem vízért. Egy választ hallottam.
-Na jó talán. Szép lány oké!
Nem nem lehet igaza Coconak. Na jó igaz, hogy örülnék neki egy kicsit ha igaz lenne. De akkor is. A legjobb barátom. Vissza mentem az ágyra és felületen a párnákra. Javon egy kevés idő után abba hagyta a liveolást és oda jött hozzám.
-Minden oké?
-Uhm. Most haragudni fogsz rám.
-Miért?
-Hallottam amit mondtál a nézőknek.
-Faszom - mondta halkan.
-Tényleg tetszem neked?
-Igen és nagyon szeretlek.
-Ez nagyon édes.*16:44*
Elaludtam Javon mellkasán. Kényelmes volt. Felkeltett azzal a szöveggel, hogy elvisz valahová.
-Van egy ötletem! Öltözz fel és elmegyünk valahova.
-De hova?
-Mekibe.Gyorsan elkészültem és a többieket is megkérdeztük, hogy mit kérnek. Syd és Jayla egy nagy epres shaket, Javon Bigmecket, Coco, Luc és én egy fagyit, Jaden pedig egy Happy Mealt menüt kért.
30 perc múlva vissza is értünk a hotelba. Mindenki atjött a mi szobánkba és ettünk egy jót. Jót beszélgettünk és nagyon jól elvoltunk. Mikor föláltam rögtön meglátták amit nem kellet volna. Az alakomat. Nem tudom magam, hogy takargatni, hogy ne lássák meg.
-Eszel te lány normálisan?
-Igen eszek. Ne piszkáljatok már ezzel ti is.
-Jó oké bocsi.Végeztünk az evéssel. Mindenkinek volt valami elfoglalási dolga. Nekem be kellet mennem a városba egy megbeszélésre a forgatókkal.
Itt nekem jött az önbizalmam. Nem érdekelt ki mit mondott az alakomra,ha össze súgtak a hátam mögött. A laptopot a táskámba tettem és elmentem. N volt kedvem gyalogolni se autózni. Egy fogat jött arra. Én felszaldtam és egy kis városnézés is volt. Siettem mert késésben voltam.
-Jó napot! Bocsánat a késésért.
-Semmi baj. Úgyse kezdtük volna nélküled.
-Akkor a mai napon egy kis ötletet hoztam. Megismertem egy idős urat. Thomas Sweatert. Forgató könyveket ír. Megigértem, hogy a sajátos forgatókönyvével lesz egy filmje vagy sorozata.
-Rendben. A forgatókönyv itt van nálad?
-Igen. Itt van valahol.Oda adtam a könyvet. Elolvasták. A szemükön boldogság ült. Én úgy láttam.
-Ilyen könyvet nem is olvastam még. Nagyon tetszik. Vállalod a szereplést?
-Válalom persze.
-Köszönjük. Majd akkor írunk Madi.
-Rendben! Viszlát! Sziasztok!
KAMU SEDANG MEMBACA
Levendula /Befejezett/
Cerita PendekKedves naplóm tudd meg az én szabályaimat. Vannak szabályok amiket be kell tartanom, vagy másoknak. Ezt még pontosan nem tudom,de ki derül. Az első szabály " Soha ne engedj magadhoz közel olyan embert aki csak azért szeret aki vagy és nem azért ami...