Miután Lucy kimenet kicsit csalódottan hiszen azt hitte, hogy én bírok rajta segíteni. Én csak örültem neki is Daelonak. Utána mentem volna csak egy kicsit lusta voltam. Befejeztem a filmet amit elkezdtem és az álom rögtön elfogott. Egyszer csak arra ébredek, hogy éhes vagyok. Nem szoktam éjszaka enni. Most lementem de nem ettem. Ez ilyen jel volt vagy nekem volt egy ilyen kattanásom. Mikor leértem Müzlivel volt valami. Rohama volt. Amint meglattam rögtön rohantam fel szólni anyának, hogy baj van. Anya álmosan nézett rám és mikor rájött, hogy mit akarok mondani. Lesietett és rögtön elkezte neki adni a gyógyszerét. Mivel anya állatorvos ezért gyorsan elbírta látni. Egész este ott volt lennt Müzlivel anya.
*6:55*
Reggek nagyon korán keltem. Egyből az lett volna a dolgom, hogy főzök anyának, Jordennek és magamnak egy kávét. Anya már fent volt. Szomorúan köszöntött amiből egyből rosszra gondoltam.
-Anya úgy nincs baj?
-De van. Sajnos Müzli tegnap este elpusztult. Hajnalba még volt egy rohama ami már annyira súlyos volt, hogy én sem bírtam már mit tenni. Nagyon sajnálom!Nekem a könny folyt a szememből. Felrohantam. Nem szerettem volna senkit sem látni csak Müzlit és Hollit. Hollit még magamhoz bírtam ölelni de Müzlit már nem. Álomba sírtam magam. 11:22-kor keltem fel. Nem nagyon volt kedvem kiöltözni.
Ezért ezt a szettet vettem fel. Leballagtam a lépcsőn a konyhába. Ahol Hollit egy nagy öleléssel köszöntöttem. A család összes tagjának és le ültem. Anya már készen volt az ebéddel. Sajtos - tejfölös tészta volt. A kedvencem ha anya csinálja.
-Jól vagy kedves? - kérdezte anya.
-Próbálok úgy ki nézni.*Idő ugrás kettő héttel később *
Reggel olyan érzéssel keltem, hogy ma valami jó fog történni. Lementem a konyhába ahol anya, Lucy és Jorden elég furcsán várták.
-Jól érzitek magatokat? - kérdeztem.
-Igen menj és öltözz fel szépen.
-Megyek veled - mondta Luc
-Nem kell - mondta anya és megfogta Lucy vállát.Nagyon furcsáltam, hogy ilyenek. Nem nagyon foglalkoztam vele.
BINABASA MO ANG
Levendula /Befejezett/
Short StoryKedves naplóm tudd meg az én szabályaimat. Vannak szabályok amiket be kell tartanom, vagy másoknak. Ezt még pontosan nem tudom,de ki derül. Az első szabály " Soha ne engedj magadhoz közel olyan embert aki csak azért szeret aki vagy és nem azért ami...