Újra ugyan ott járok mint 1 éve. Rosszabb az létem, mint volt. Nem biztos, hogy ki bírom. Folyamatos a pánik rohamok és az ájulások jelen léte az életemben. Sajnos kórházba járok, sőt most is oda tartunk. Anyának az agya már tele van azzal, hogy engem kell furikaznia. Ja igen, anyával is össze vesztem, de nem csak vele, hanem az egész családdal. Mióta 18 vagyok egyszerűen többet vagyok Stellával, mint a családommal. Lehet elfelejtetten nektek mesélni, de elköltözök. New Yorkba költözök. Az a nap amikor költözök ma jött el. Anya szokásosan a kórházba vitt. Mondom ez a nap olyan, mint valami álom. Az utolsó kezelésre vitt anya ma. Nagylevegő a bejáratnál és menjünk. Anya rámnézett én pedig bólintottam. 1 óra után végeztünk. Megkönnyebbült a testem és a lelkem. Egy dolog vár rám ami nagyon izgat. A költözés. Tegnap már minden cuccomat össze pakoltam,hogy már ma ne kelljen. Minél előbb enilndulok annál hamarabb érek oda vagy nem.
*10:08*
Eljött az idő.
-Mehetünk - kérdeztem le?
-Igen. - mondta Jorden.Már lepakoltunk apa autójába. Külön autóval mentünk. Jorden a saját Mercedes autójával amibe a bútorok lettek bepakolva az én autómba jöttek a ruháim és egyéb dolgaim. Röpke 3 óra utazás után oda értünk. Csodás. Pont úgy néz ki New York mint ahogy elképzeltem. Nagy és hangos. Mivel nekem a belvárosban van a lakásom, így egy kisebb dugó is várt még ránk. Végre a lakásnal vagyunk. Van lift. Ezen izgultam egész úton mi lesz ha nem lesz lift, hogy visszük fel a bútorokat. Megoldottuk. Apa felhozta, szétnézett, elbúcsúzott és ott hagyott. Még volt 2 nagy szatyor ruhám amit fel kellet hoznom. Van beépitett szekrény ami nekem nagyon jól jött. Akkor egy gyors house tour.
Ahogy bejössz az ajtón rögtön a beépített szekrényem és a kilátás fogad.
Ahogyan megyünk tovább egy gyönyörű egybe nyitott konyha és nappalis fogad úgyszint csodás kilátás fogad.
Amit a legjobban vártam az a háló szoba volt. Persze a hálószobából nyílik a fürdő.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levendula /Befejezett/
Kısa HikayeKedves naplóm tudd meg az én szabályaimat. Vannak szabályok amiket be kell tartanom, vagy másoknak. Ezt még pontosan nem tudom,de ki derül. Az első szabály " Soha ne engedj magadhoz közel olyan embert aki csak azért szeret aki vagy és nem azért ami...