*8:17*
Reggel nem tudom de sikeres feleltem az ébresztőmre. Nálam szokott csak az lenni, hogy vagy előbb vagy ki nyomom és alszok tovább? Lementem anya és Lucy akkor indult. Lucy kinyujtotta a nyelvét én pedig dicsően mosolyogtam. Megreggelizetem, erre soha nincs időm de mivel nagyon korán nem kellet menni, mert csak 9:45- re kell bent lenni, hogy 10:15-kor elbírják kezdeni az edzést. Reggelre elromlott az idő ezért átkellet variálnom az oufittemet.Nagyon jól néz ki ez a szettem. Az új Jordenemet vettem fel. Mire el készültem már 9:45 volt. Jorden levitt az autóba mivel nagyon fájt a lábam. Mivel nem kellet annyira sietünk ezért még bele fért egy Starbucks. Karamellás kávét ittam. Kedvencem, mindig ezt iszom, mert valami fenséges. Mikor oda értünk Jorden gyorsan átöltözött és egy kicsit dobált. Én a kispadon ültem.
-Mad akarsz egy kicsit dobálni.
-Aha - mondtam majd feláltam a mankó segítségével.Elkezdtem dobálni az első három nem nagyon sikerült, de utána mint aki profi sz összes csont nélkül bele ment. Miközben dobáltam a csapat már ott volt. Mindenki engem nézett, még apa is.
-Edző, az a lány a maga lánya?
-Igen az enyém.
-Nagyon profi.
-Tudom szoktunk kosarazni, bár mostanában nem, mert eltörte a térdét.
-Ohh az nem jó.-Na srácok akkor gyerünk - mondta apa és belefújt a sípjába.
Én leültem a padra ahol egyébként jó volt ülni, mert kibírtam nyújtani a lábam. Nem mondom, hogy nem voltak helyes fiúk de hozzám túl túl magasak voltak. Olyan 12:33 lehetett mikor végeztünk. Éhesek voltunk úgyhogy egy hosszú „vita" után arra jutottunk, hogy az ebédünk pestos tészta lesz amihez elkellet mennünk vásárolni. Én a kocsiban maradtam még Jorden bevásárolt. Mivel uncsiztam így azt a döntést hoztam meg, hogy livelok egyet. Nagyon izgalmas live volt. Mindent elmondtam, hogy mi mikor hogy hogyan és miért történt utána pedig még beszélgettem és kérdésekre válaszoltam. Mikor Jorden is megérkeztett ő is be szállt a liveba és válaszolt ő is a kérdésére. Nagyon vicces volt vele utazni. Én olvastam egy kérdést és gondolkodtam a Javonnel való kapcsolatomról.
-Pici lány minden okés?
-Hát fogjuk rá. - mondtam egy mosollyal.
-Mi a baj? Javon ugye?
-Aha, hiányzik. Vele éreztem még jól magam. Mármint férre ne értsd te is jó fej vagy meg minden de rólad ő jutt folyton az eszembe.
-Értem, beszélj meg vele egy találkozót vagy valamit. Ha pedig dupla randizni akar szívesen oda adom az egyik srácot a csapatból. Csak egy szavadba kerül.
-Köszi nagyon jó tanácsadó vagy - mondtam majd átöleltem.
-Ugyan már ülj le és csináljuk meg a Pestos tésztát.Elkezdtünk főzni vagyis inkább Jorden mert én gondoskodtam a zenéről. Nagyon jól éreztük magunkat. Ebéd után egy kicsi házi munka, hogy anyának ne kelljen aztán pedig pihi. Sorozatozni volt kedvem ezért felmentem a szobámba és sorozatot néztem. Nagyon uncsi volt úgyhogy rendet raktam a szobámba. Mikor végeztem rá jöttem, hogy még nincs elég "kacat" a szobámban ezért elkell menni az Ikeába. Nagy ötletemmel lekiabáltam Jordennek.
YOU ARE READING
Levendula /Befejezett/
Short StoryKedves naplóm tudd meg az én szabályaimat. Vannak szabályok amiket be kell tartanom, vagy másoknak. Ezt még pontosan nem tudom,de ki derül. Az első szabály " Soha ne engedj magadhoz közel olyan embert aki csak azért szeret aki vagy és nem azért ami...