15

46 1 0
                                    

Haza érve már ott állta Waltonék autója. Bementünk a házba. Egy vidám társaság fogadott minket. Jayla a nyakamba ugrott Jadennel a szokásos pacsink amin egy kicsit frissíteni kell. Javon nem szeretett volna köszönni, de egy ölelést kaptam tőle.

-Segíts rajtam ez a csaj egy őrült-súgta a fülembe.
-Segítek de kiről van szó?
-Cocoról.
-Jó csak engedj el ne legyen olyan feltűnő!
-Oké.

Egy lány fordult oda hozzám. Rendesen ijesztően nézett rám. Anya mondta, hogy menjünk fel a szobámba és egy kicsit beszélgessünk. Ez a Coco csaj ránézésre se nézett ki jól. Mindenki valami virág mintát viselt, de ő nem.

-És te miért nem virág mintaba vagy? - kérdezte Lucy.
-Dehogy fogok ilyen hülyeségbe öltözni. - mondta a lány.
-Ez olyan dolog amit mindenki betartott.
-De én különleges vagyok!
-Azt vettem észre - mondtam halkan magamba.
-Mit mondtál?
-Én semmit.
-Én is így gondoltam! - mondta a lány.

Lucyt nem nagyon érdekelte, hogy miről szól nálunk a csete-paté ezért átmenet Daeloval a saját szobájába.

-Mindjárt jövök csak kell valami a szobámból. - utaltam ezzel arra, hogy Javon jöjjön velem és mindet elmondhat.
-Várj megyek én is!
-Ti addig nyugottan nézzétek a tvt, Fifázzatok.

Elmentünk Javonnel a szobámba. Mondta, hogy vigyázzak ezzel a csajjal mert ha féltékeny lesz akkor simán megbír verni. Én mentem volna be a szobába csak apa megállított.

-Madi gyertek kész a vacsi.

Olyan rég ott voltak nálunk Jayláék, hogy észre sem vettük, hogy már 19:00 van.

-Oké szólok nekik.
-Jó mi lent várunk titeket.

Szóltam a többieknek, hogy jöjjenek le enni. Coco úgy jött ki a szobából, hogy csak na. Lefelé menet megláttuk Lucyval őt.

-Sydney!! - kiáltottuk egyszerre Lucyval.
-Lányok!
-Nagyon hiányoztál. Ugye itt maradsz? Körbe járjuk a várost.
-Madi, Luc nem maradok itt. Majd vacsi után megbeszéljük.
-Jó.

Megettünk a vacsorát amit anya és Jessica készített. Egész vacsora közben mindenki olyan érdekes volt. Anya és Jorden úgy viselkedett mintha ez lenne az utolsó vacsorájuk velem és Lucyval. Anya nem szokta engedni, hogy nálam aludjanak a barátaim, de mióta Luc velünk él azóta többször is megengedte. Most anya mondta azt, hogy aludjanak itt Jayláék. Ami azt jelentette, hogy Coco is itt alszik. Majd alszik Hollival a kinti kutya házban. Mikor elmentek a vendégek és Sydney(egy hotelba él) mi még kimentünk a kertbe játszani. Holli nagyon barátkozott volna Cocoval de nem viszonozta az érzést. Mikor valaki nem szeretne Hollival játszani akkor végéig kergeti az udvaron. Neki ez szórakozást jelent. Rosie bejött hozzánk a medencébe. Rosie egy Olasz vizikutya úgyhogy nem nagyon tartottunk attól, hogy belefullad a vízbe. Már nagyon sötét volt mikor bementünk. Gyorsan lefürdöttem utánam fürdöttek a lányok és a fiúk. Jaylának és Coconak adtam egy-egy pizsit az edzős ruháim közül. Azokat amúgy is ilyen pizsoma célra használok. A fiúk pedig apa egyik poloját és rövid nadrágját kapták meg.

Coco pizsomája. Ezt a ruhát amúgy egyszerűek utalom vagyis a nadrág részét. A felső része még úgy-úgy elmegy.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Levendula /Befejezett/Where stories live. Discover now