5

88 3 1
                                    

A Starbucksba leültünk egy asztalhoz. Jaylának persze most kell wcre menni. Nem hiszem el ezt a lányt. Közben mi Jadennnel beszélgetünk az élet nagy dolgairól. Mikor egy számomra és Jaden számára is ismert hang szólalt meg.

-Szia Jaden! Szia Madi!

Nem hiszem, el Sydney a Starbucksba? Ő nem szokott ide jönni túl sok ember kér tőle fotót.

-Szia Syd - köszöntem és átöleltem.
-Szia - mondta Jaden
-Szia Jayla nem is láttalak.
-Engem senki sem lát - mondta nevetve.
-Hát Javont hol hagytátok?
-A csajával van még a hotelba - mondtam.
-Aha.... Értem. Szerintem itt vannak - mondta majd egy asztalhoz mutatott. -Viszont én megyek mert még sok dolgom van. Sziasztok!
-Szia - mondtuk mind a hárman.
-Nekem ez a csaj nem tetszik olyan kétszínű. - mondta Jayla
-Szerintem is az!
-Akkor megnyugodtam.
-Nem hiányzik, hogy valaki össze törje a szívet,főleg nem egy ilyen ribi tegye azt.
-Van egy tervem - jött ötlet Jadentől.
-Na és mi lenne az? - néztünk erdeklődően Jadenre.
-Valakinek fel kéne szednie Javont, hogy az a cafka békén hadja.
-Ez jó ötlet! De ki lesz az? - kérdeztem.
-Hát mivel én fiú vagyok Jayla pedig a nővére - nem bírta befejezni mert valaki megint oda jött hozzánk.
-Szia Madi! Szia Jayla!
-Szia Khloe! - köszöntünk Jaylával egyszere.
-Leülhetek?
-Természetesen hogy le ülhetsz. - ezt nem mi mondtuk hanem Jaden.
-Miről megy a tracs party?
-Látod azt a csajt?
-Igen mi van vele?
-Az a ribi felakarja szedni Javont.
-Mi a..

Én tudtam, hogy Khloénak tetszik Javon. Már egész kicsi kora óta, egyszer látta egy box versenyen amire elcibálta az apja és első látásra szerelem lett neki. Szóval még van az emberünk. Eddig csak én tudok erről, de később bele avatom a többieket is. Egyszer a telefonom rezzenése zavart meg. Jaden írt. Megnéztem, hogy mit írt.

Jaden_W: Remélem most azon gondolkodsz amin én.

Madison_S: Ha a tervre gondolsz akkor igen

Jaden_W: Akkor azon gondolkodsz amin én. Én arra gondoltam, hogy Khloet is bele kéne vonni.

Madison_S: Pontosan ugyan erre gondoltam. Majd estére gyere át Jaylával Khloe úgyis ott alszik nálam.

Jaden_W: Okes <3

Madison_S: Addig még beszélünk <3

Majd abba hagytuk az irkálast. Én és Khloe elindultunk a pláza felé. Az első bolt ahova bementünk az a Zara volt.

-Te Madi mint szeretnél itt venni?
-Magam sem tudom még. De gyere szét nézünk.
-Jó jó.
-Van ez a felső ehhez találj már ki valami jó outfittet. - mondta Khloe.
-Okés.

El mentem keresni egy farmert egy táskát és egyéb kiegészítőket. Pár perc múlva oda is értem az öltözőhöz.
-Ezeket próbáld fel. - mondtam majd oda adtam neki.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Levendula /Befejezett/Where stories live. Discover now