2.3.

41 1 0
                                    

Igen elkölröztek. Igaz, hogy a szomszédba de akkor is. Kicsit messzebb nem lehetett volna. Értem én, hogy itt vagyunk mi a közelben, de azért 2 utcával nem lehetett volna messzebb akkor is a közelbe laknánk. Jó az én nyavikolasomból elég vacsizni megyünk és én úgy nézek ki, mint ahogy érzem is magam. Szarul. De valamit kezdenem kell magammal. A fejemre jöhet egy doboz alapozó hogy a monoklikat és egyéb kicsi karcolásokat elfegyje. A törött kezemmel nem nagyon bírok semmit kezdeni az úgy van ahogy van. Értelmes mondatok hagyják el a számát ma is. A nyakam körül azt a merevítőt leszedték hála istennek. Utáltam. Hosszas keresgélés után rátaláltam a 2 évvel ezelőtt vett ruhámra ami kb. olyan 1-szer lehetett rajtam. Ahhoz, hogy ezt a rucit magamra huzzam 2 ember kell. Nem nagy kedvem volt menni ezért lementem anyához a mini irodájába, hogy megkérjem, hogy ne kelljen mennem erre a francos eseményre. Azt mondta, hogy maradhatok egy feltétellel ha vigyázok a hugomra és az öcsémre.

-Áll az alku! - fogtam anyával kezet.
-Örülök neki akkor mi megyünk is.

Mentek ki az ajtón. Amint elfordult a zárban a kulcs tudtam én vagyok a főnök. Lehívtam a kettő gyereket és kijelentettem a szabájaimat.

-Első: Nincs rohangálás. Második: Csöndben a fenti nappaliban elfoglaljátok magatokat. Harmadik: Senkihez nem jön át senki. Értve vagyok?
-Várjál már. - szólt közbe Lucy - hozzám ma jönne át Sofi.
-Bella húga?
-Igen.
-Akkor írd meg neki, hogy szállodánk jelen este zárva tart.
-Köszi szia. Ja és szóljatok mielőtt valami hülyeséget csinálnátok.

Az este folyamán mindenki csendben volt. Theo a nappaliban legozott míg én a tv-t néztem. Lucy, ő pedig fent nézte a Sranger Things 4. évadát. A telefonom folyton zúgott.

-Mégis ki ír neked ennyit? - kérdezte fentről Lucy.
-Ja csak Jayla meg Stella.

Fent néma csend mikor Lucy sikít a kutyák pedig eszeveszettül ugatnak. Én hirtelen nem tudtam mit csinálni. A konyhába rohantam kettő késért. Nem tudom, hogy jött ez az ötlet de kés. Gyorsan felszaladtam Lucyt elküldtem, hogy vigyazzon Theora. Valamki próbált bemászni a nyitott ablakon. Mikor sikerült neki én elbújtam az egyik oszlop mögött és szorítottam a kést. Mikor úgy gondoltam kilopakodtam és mentem a betörő után. Én a háta mögött megszólaltam.

-Mégis kit keresel?

A betörő ettől úgy megijedt, hogy egyből a földre esett. Levette a maszkot és nem hiszitek el ki volt az. Javon Walton. Hát hogy én akkor légyszívesebben olyan jót nevettem volna rajta, hogy olyat még az ember nem látott.

-Mondok valamit. Nagyon hülyén nézek ki ebben a maszkban. Remélem már Jayla közölte veled.
-Ami azt illeti igen.
-Nem csalódtam benne kicsit sem. Másodszor meg mi a faszt csinálsz itt hajnali 1-kor?
-Anyámék nincsennek otthon és úgy gondoltam megszabadulok Jayla parancsolgatásától.
-Hát az szívás, mert most az én területemre tetted a lábad.
-Te vagy a főnök?
-Igen úgyhogy szia. - közben az ajtóhoz kíséretem le.

Végre hogy elment. Gyorsan felkisértem a kanapén alvó Theot és Lucyt. Én még a konyhában mosogattam. Nekem nem nagyon számít a gipsz a kezemen. Elmosogattam és jöttek is anyáék. Így én is felmentem és nyugovóra tettem a buksim.

*2 héttel később*

Újdonság. Levették a kezemről a gipszet és holnap vizsgázok egy elég nehéz anyagból. Arra kéne tanulnom. Ettem és van bent a szobámba egy csomó vizes palack, majd kezdek velük esküszöm valamit. De addig is tanulok. Könnyen megtanulom mondogatta magamban. Ilyenkor mindig jól jön egy kis motiváció. 1 óra szenvedés alatt megtanultam az anyagott. Persze az sem maradhat ki, hogy Kikérdezék. Jorden a könnyű bárány. Mindent megengedte anya már egy fokkal keményebb. A pontosság mindenek felett. Anyánál nincs hiba lehetőség. Kezdek anyánál mert ő a nehezebb és ha ezzel megvagyok jöhet Jorden lehet neki fel se kell mondanom.
Pár perccel később sikerrel jártam anyánál. Jorden pedig nem volt otthon, mert mennie kellet Lucyval versenyenre. Fent a szobámba nézegettem egy kicsit a határidő naplóm és egy beadandót kell csinálnom hétvégén. Én mit nem gondolva, hogy ne kelljen megcsinalom hétvégén megcsinalom most. A leptomot kerestem de sehol nem találtam. Legutolsó hely az a nappali volt. Nem szoktam a leptomat a szobámon kintebb vinni de most sikerült. A nappaliba Theo nyomkodta a gépem billentyűzetét. Nem is nyomkodta hanem ütötte már szinte.

-Anya - kiabáltam.
-Igen mi a gond? - jött ki halál nyugottan az irodájából.
-Szerinted mi lenne? Theo mindent tönkre tesz. Nézzél már rá szegény gépemre.
-Istenem Theo mit csináltál Madi gépével?
-En semmit nem csináltam. - mondta.
-Theoka nagyon örülök most mehetünk újat venni.
-Bocsi Madi! - mondta majd megölelt.
-Semmi baj.
-Majd ha Jorden haza ér elmentek és vesztek újat.
-Oké.

Nem tehetett el úgy 10 perc sem mikor a kocsi befordult a kapuhoz. Én gyorsan kirohantam anya pedig utánam kiabált.

-Madi elfelejtettél valamit.
-Mégis mit. Ja megvan.

Igen pizsomában akartam elmenni laptopot venni. Nagyon ügyes vagy Madison. Gratulálok a sok eszedhez.

-Na gyerünk gyerünk gyorsan öltözz fel.
-Úgy lesz.

Szaladtam fel a lépcsőn. Tőlem nem megszokott módon becsaptam az ajtót. Gyorsan össze szedtem valami oufitett.

Csodás egynek el egy na de siessünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Csodás egynek el egy na de siessünk. Nagy rohanásomból az zökentett ki, hogy a telefonom elkezdett az emeleten csörögni. Hálás is voltam annak aki hívott, de mikor megláttam egyből elment ez aza érzés belőlem.

-Igen Javon gyorsan mond,mert nem érek rá.
-Mi se úgyhogy szedd a lábad.
-Mi van?
-Csak siess.

Tényleg már csak az hiányzott, hogy Javon velünk jöjjön. Tényleg nem hiányzott. Vehettem volna egy normális lapotot de nem mert ő itt van. Biztos anya küldte. Idegességemben a bejárati ajtót is be csaptam magam után.

-Nyugi van Madi. - nem tűnik fel hogy ettől az ember csak idegesebb lesz?
-Csak haladjunk - mondtam majd beszáltam hátra Javon mellé.

Los Angeles de szeretlek, csak ne lennél ennyire forgalmas. Dugó. Az a szó amiről az embernek vagy a bor vagy a sorbanállas jut eszébe. Sajnos én most a sorban állós részről beszélek. Hogy én ilyenkor mit csinálok? Feldobom az emberek napját. Mivel anya kicsi kocsijával voltunk ezért a zene mehetett max hangerőre, kacsi tetejét leengedjük és mehet.

Anya kocsija

 Első zene ami amúgy Javonnek szólt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Első zene ami amúgy Javonnek szólt. Az Ashe című dal volt az. Nem voltunk mi se tökéletes páros, de hiányzik. Hiányzik a mosolya, a jó kedve és az illata. Tudom, hogy ott van a szomszédba és ez megnyugtat.
Még eg -két zene ami nagyon jó volt és az emberek is jól érezték magukat. Mindenki énekelt vagyok sokan. Egy idő után megindult a sor. Végre megkapom a régi álmom. Igen egész úton azon gondolkodtam, hogy Mackbook vagy Ipad. Mire jutottam Ipad. Kicsi praktikus és még a taskámban is elfér.

Levendula /Befejezett/Where stories live. Discover now