Elimde ki Çorbayı Marinetteye içirmeye çalışıyordum fakat tam bir bebek gibiydi içmemekte ısrar ediyordu.
"İçmicemm istemiyorumm"
"İç ve iyileşki hemen evlenelim"
"Oha ama bu ne hız?"
"Sadece sana yetişmeye çalışıyorum"
Göz kırptım. Gülümsedi. Senin o gülümsemene gömsünler beni.
Kapı çaldığında kimin geleceğini bilmem zor olmadı luka gelmişti. Ne yüzle geliyordu?
"B-biraz konuşabilir miyiz Mari?"
Yanlız bırakamazdım yine Kızı üzücek bişey yapabilirdi.
"Ne söyleyeceksen burda şimdi söyle" diye çıkıştım.
Mari Elimi tuttu. Gözleri ile gözlerime baktı. Sakin ol diyordu.
"Evet ne istiyorsun luka?"
"Ben Seni aldatmadım açıklamama izin ver"
"Daha aldatmadım diyor ya seni öldürmemi istiyorsun?" Sinirlenmemeliydim.
"Söyle luka açık konuş" dedi Mari.
"Ben Seninle tanışmadan önce Chloe ile birlikteydim. Babamın zoru ile Seninle nişanlandım Chloe ile görüşmeye devam ettim. Sana belli etmemeye çalıştım. Öğrenirsen işler karmaşık hale gelicekti. Seninle vakit geçirmeye başlayınca duygularım karışmaya başladı bir nevi senden hoşlanmaya başladım. Fakat chloeyi üzmek istemediğim için ondan ayrılmadım. Ne yapa-"
Sözünü yarıda kestim. Yüzüne yumruk attım. Atmaya devam ediyordum. Yerde yatıyordu karşılık dahi vermiyordu.
"Adrienn yeter lütfennn!"
Hâlâ vurmaya devam ettim.
İçeri hemşireler girdikten sonra kendimi geri çekip Marinin yanına oturdum.Lukanın ağzı burnu kan içindeydi. Hemşireler eşliğinde odadan çıktı. Ellerim ile yüzümü kapattım.
"A-adrien"
Ellerimi yüzümden çektim Mariye döndüm.
"Efendim Mari?"
"Lütfen artık kimseyle kavga etme"
"Ne yapmamı bekliyorsun Mari oturup öylece izleyeyim mi? O yalan söylesin seni kandırsın bende anca oturayım Bunu mu istiyorsun?"
"H-hayır Adrienn Kendi başımın çaresine bakabilecek yaştayım"
"Şimdi mi aklına geldi mari? Neden önceden bakmadın başının çaresine neden şimdi?"
"Evet şimdi aklıma geldi Adrienn var mı bir diyeceğin?"
Daha fazla uzatırsam ikimizde üzülecektik en iyisi susmaktı.
"Niye susuyorsun daha demin konuşuyordun neden Adrienn Aramız bozulmasın diye mi yapıyorsun bunları?"
"Seni Sevdiğim için bazı kelimeleri yutuyorum bu bir suç olmamalı neyse Mari Sen bira dinlen benim halletmem gereken işlerim var bişey olursa ara Hastanede olucam"
Odadan çıktım. Sofia ortalarda yoktu Rose ve Chloede dahil.
Kafeteryaya indim.##########
Mari'den
Niye benden nefret etmiyorsun Adrien böylece intihar etmem kolaylaşıcak ve ölmemi isteyeceksin. Ben tam bir belaydım neden doğmuştum ki. Ya annemler hastaneye gelmişler miydi? Onların umrunda bile değildim ki.
Telefonuma uzandım. Bir kaç mesaj gelmişti kayıtlı olmayan bir numaradan.
Mesajlar kısmına girdim.05**: ne sanıyosun?
05**: Adrien'ın sana Aşık olduğunu falan mı?
05**: rüyadasın kendine gell çünkü onun Biricik ve Tek Sevdiği kişi benim
05**: hem yanında diye Sevinme genellikle yanında olduğu kızlara seni seviyorum falan der ve Yüzüstü bırakır.
05**: Benim Adrienım Sonuçta.
05**: ondan uzak dur yoksa ben uzak tutmasını bilirim.
Hayır bu kendini ne zannediyor ben FBI ajanıyım sana hayırdır. Neyse şimdi uğraşmayacağım bir hastaneden çıkayım ben Seni bitiricem kızım.
Bölüm nasıldı?
Nasılsınız?
Anime izliyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görev
Hayran KurguAdrienette Marinette FBI Ajanıdır Gizli Bir Şirkette Çalışıyordur. Adrien Yeni Gelen Stajyerdir. Marinette'nin Soğukkanlılığı Onu Çeker. Dahası için Kitabı Okuyun devamını da Bekleyiinn🤍