Kyungsoo uzaktan Jongin'in dans edişini izliyorken bir yandan da Baekhyun'un saçlarını okşuyordu.
Baekhyun telefonunda arkadaşlarından biriyle yazışıyordu. İkili yaptıkları dans pratiğinden sonra yorulmuşlardı. Tüm üyeler oturuyorken hala dans etmeye devam eden bir kişi vardı, o da Jongin'di.
Jongin o günden beridir Kyungsoo'yla konuşmuyordu. Konuşuyorsa bile bu iki üç kelimelik kısa cümlelerden fazlası değildi. Kyungsoo kendinde üzülecek gücü bile bulamamıştı çünkü zaten beklediği şey buydu.
Arkadaşlıkları yine mahvolmuştu ve Kyungsoo tekrar nasıl düzelteceğini bilmiyordu. Baekhyun'un saçını bilinçsizce çekiştirmeye başladığında Baekhyun, Kyungsoo'nun bileğinden tutarak elini saçından uzaklaştırmıştı. "Acıdı!" Kyungsoo ne yaptığının farkına varınca Baekhyun kafasını kucağından kaldırmıştı. "Oh... Özür dilerim, fark etmemişim."
Baekhyun, Kyungsoo'nun az önce baktığı yere baktığında sırıtmıştı. "Sorun değil. Neden Jongin'in yanına gitmiyorsun, hm? Bu şarkıya dans ederken sıkıntı çektiğini söyle ve sana yardım etsin." Kyungsoo gözlerini devirdi. Jongin'in onu görmezden geldiğini Baekhyun bile fark etmemişti demek. "Benimle konuşmuyor."
Baekhyun'un kaşları çatıldığında, Kyungsoo sadece bacaklarını kendine doğru çekmiş ve telefonunu eline almıştı. "Neden?" Kyungsoo, Jongin'in onu Insung'la nasıl yakaladığını Baekhyun'a söylemek istemiyordu. Evet, grupta cinsel yönelimini bilen tek kişi Baekhyun'du (artık Jongin de biliyordu) ama Insung'la düzenli bir şekilde yattığını ona söylemekten çekiniyordu. Seks hayatını arkadaşıyla paylaşmak ona garip geliyordu, her ne kadar bu kişi en yakınlarından biri olsa bile.
"Boşver, olur mu?" Kyungsoo, Insung'un attığı mesajı görmezden gelip bir oyun açıp oynamaya başlamıştı. Baekhyun'a tüm olayı açıklamak ve sonra günün geri kalanı boyunca kırmızı yanaklarla gezmek istemiyordu. Fakat Kyungsoo, Baekhyun'un duymak istediği şeyi duyana kadar durmayacağını biliyordu.
"Kyungsoo." Baekhyun ciddi bir şekilde seslendiğinde Kyungsoo tekrar gözlerini devirdi. Gözleri dans etmeye devam eden Jongin'e kaydığında, Baekhyun elini sallamış ve tekrar dikkatini kendine çekmişti.
Kyungsoo titrek bir nefes vererek telefonundaki oyuna geri döndü. "Beni biriyle sevişmek üzereyken yakaladı, tamam mı?" Kyungsoo'nun dediği şeyle Baekhyun'un gözleri kocaman olmuştu. Böyle büyük bir şeyi bu kadar sakin bir şekilde söylemesi Baekhyun'u daha da germişti. "Ne dedin sen?" Baekhyun sesini istemsizce yükseltince, Kyungsoo ona sinirli bir şekilde bakmış ve işaret parmağını dudaklarına bastırmıştı. "Sessiz ol!"
Dudaklarına bastırılmış olan parmağa rağmen ağzı aynen gözleri gibi kocaman açılmıştı. "Biriyle yatıyorsun ve benim bundan haberim yok öyle mi?" Baekhyun mırıldandığında Kyungsoo, oğlanı daha da yakınına çekmişti. "Kimle yatıyorsun?" Baekhyun, Kyungsoo'nun baldırına sertçe vurmuştu. Kyungsoo acıyla inlemiş ve baldırını okşamıştı. "Insung hyungla..." Kyungsoo'nun verdiği cevapla Baekhyun'un gözleri daha da büyümüştü.
"Kyungsoo! Benimle dalga mı geçiyorsun?" Baekhyun, Kyungsoo'yu omuzlarından sarstığı zaman Jongin'in dikkati onlara kaymıştı. Kyungsoo heyecanlı bir şekilde Baekhyun'a bir şeyler anlatırken, Jongin dans etmeyi kesmiş ve aynadan onları izlemeye başlamıştı.
Ne Jongin bunu yaptığının ne de Kyungsoo ve Baekhyun, Jongin'in onları izlediğinin farkındaydı. Kyungsoo'nun yüz ifadeleri değişirken, Baekhyun bir şey söyleyip omzuna vurduğunda Kyungsoo sırıtmıştı.
O adam hakkında konuşuyorlardı, değil mi? Jongin'in bakışları derinleştiğinde Kyungsoo'yla aynadan göz göze gelmişlerdi. İkisi de gözlerini kaçırmamış ve birbirlerine aynadan bakmaya devam etmişlerdi, ta ki Sehun gelip Jongin'in omzuna hafifçe vurana kadar. "Hey," Jongin, Sehun'a bakmıştı. "Dalıp gittin. Biraz dinlen." Jongin baygın gözlerle Sehun'a bakıp başını sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
washing machine heart
FanficKyungsoo, stajyerliğinden beri en yakın arkadaşı olan Jongin'e aşıktı. Fakat Jongin, bunun farkında değildi. Ve farkında olmadan da Kyungsoo'nun kalbini kırmaya devam ediyordu. ⚠️ sağlıksız ilişki, toksik karakterler, angst