2. bölüm

420 40 55
                                    

Jongin artık neredeyse hiç yurda gelmiyordu.

Katılacakları programlar olsa bile, akşamında yeni satın aldığı dairesine gidiyor, yurda asla ayak basmıyordu. Kyungsoo, bunun neden olduğunu biliyordu.

Jongin kız arkadaşıyla zaman geçiriyordu. Ne zaman Jongin yanında olsa, gözü hep telefondaydı. Bir ayı aşkın süredir Kyungsoo ve Jongin beraber takılmayı bırakın, düzgün bir sohbet bile edememişlerdi.

Kyungsoo başını yastığına koydu. Pencereden yağan karı izlerken, Jongin'i ne kadar çok özlediğini düşündü. Jongin'le beraber yatmayı, oğlanın ona sırnaşmasını özlemişti. İç çekip telefonunu kontrol etti. 

Gruptan bir sürü mesaj geldiğini görmüştü. Yılbaşı birkaç gün sonraydı ve üyeler beraber kutlamayı teklif etmişti. Kyungsoo birkaç saniye için reddetmeyi düşünse de Baekhyun'un her şekilde onu yanında götüreceğini biliyordu, o yüzden hiçbir şey yazmadı.

Kendini yorgun hissediyordu. Bugün uzun bir gündü fakat günün bitmesini hiç istememişti. Çünkü Jongin'i sadece grubun katıldığı programlarda veya etkinliklerde görebiliyordu.

Bugün de Jongin ona 'Merhaba hyung'dan başka bir şey dememişti. Krystal'le çıkarken bile ona böyle davranmamıştı, şimdi niye davranıyordu?

Bu kızda özel olan şey neydi de Jongin 7/24 onunla konuşuyordu? Kyungsoo merak etti. 

Jongin, ona Jennie'yle görüştüğünü söyledikten sonra Kyungsoo'nun yaptığı ilk iş kızı internette aratmaktı. Evet, kız çok güzeldi, çok seksi bir vücudu vardı ve çok iyi şarkı söyleyip dans edebiliyordu. Kızın hiçbir eksisi yoktu. Fakat ister istemez Kyungsoo kızdan kötü bir enerji alamadan edemiyordu.

Bu, kesinlikle Jongin'e aşık olduğu içindi. Bunu biliyordu çünkü aynısı Krystal'le de olmuştu. Krystal çok yakın arkadaşıyken, Jongin'le çıkmaya başladığı an onunla arasına mesafe koymuştu. Krystal ne kadar çok Kyungsoo'yla iletişime geçmeye çalışsa da, Kyungsoo onunla iş dışında sohbet etmemişti. Jongin'le ayrıldığı gün arkadaşlıkları da bitmişti zaten. Kyungsoo, Krystal'in bir suçu olmadığını biliyordu ama asla ona aynı şekilde bakamamıştı. Bu elinde olmayan bir şeydi.

O zaman Krystal'e gıcık olduğu gibi şimdi de Jennie denen kıza gıcık oluyordu. Sevdiği adamla beraber olduğu için nereden bakarsa baksın, kızdan asla hoşlanamıyordu. Kyungsoo bu özelliğinden nefret ediyordu. Jongin onu resmen çirkef birine dönüştürmüştü.

Kyungsoo aşkın gözünü kör ettiğini biliyordu ama kendini engelleyemiyordu. Muhtemelen kız melek gibi biriydi, Jongin'i çok mutlu ediyor olmalıydı. Fakat Kyungsoo oturmuş, daha kızı tanımadan sırf Jongin'in sevgilisi olduğu için ondan nefret ediyordu.

Başını yastığına gömerek iç sesini susturmaya çalıştı. Dinlenmesi gerekiyordu, olumsuz şeyler düşünerek kendini iyice yorması değil.

Gece saat üçte de olsa Kyungsoo sonunda uyuya kalmıştı. Rüyasında Jongin'i görmüştü. Kyungsoo o gece, deliksiz bir uyku çekmişti.

─────────

Bugün 31 Aralıktı.

Kyungsoo elindeki birasıyla üyelerin sohbet edişini izliyordu. Fakat onları dinlemiyordu. Tüm dikkati odanın kapısındaydı.

Jongin henüz gelmemişti ve saat onu geçiyordu. Belki de oğlanı beklemeyi bırakmalıydı, muhtemelen şu an sevgilisiyde evde üçüncü turlarındaydı. Kyungsoo iç çekerek yanağını parmağıyla dürtükleyen Baekhyun'a baktı.

washing machine heartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin