Bugün 12 Ocaktı.
Saat gece yarısı 12'yi beş dakika kadar geçmişken, Kyungsoo'nun telefonu mesajlarla dolmuştu.
Kyungsoo o mesajlara cevap vermeden önce biraz bekledi. Telefonun önüne oturarak bildirimlerin artışını izledi.
Fakat beklediği kişi, asla mesaj atmadı. Kyungsoo saat 2'ye kadar bekledi. Jongin'in hala mesaj atmadığını görünce, gelen doğum günü tebriklerine kısa cevaplar vererek telefonunu yatağının yanındaki komidinin üstüne koydu.
Bu gece arkadaşları ona içmeyi teklif etmişti ama Kyungsoo çok yorgun olduğu için reddetmişti. Üyelerin ona sabah sürpriz bir doğum günü partisi düzenleyeceğini biliyordu, çünkü her sene düzenlerlerdi. Kyungsoo yutkundu ve gözlerini yavaşça kapattı. Sadece onun da orada olmasını umarak uykuya daldı.
────────
Kyungsoo'nun sabah uyandığında yaptığı ilk iş, telefonunu kontrol etmek olmuştu.
Mesajlarını ve cevapsız aramalarını kontrol ederken, Jongin'in ismini bir kere bile görmemişti.
Midesinin bulanmasıyla yavaşça yatakta doğrulurken saati kontrol etti. 11'i biraz geçiyordu fakat yine de uykusunu almamış hissediyordu.
Odasından çıkmak için kapısıyı açtığında, üyeleri ve birkaç arkadaşını görünce gülümsemişti. "Doğum günün kutlu olsun Kyungja!" Baekhyun bağırarak boynuna sıkıca sarılmıştı. Kollarını onun beline sararak tüm üyelerin orada olduğunu ve ona gülümsediğini görmüştü.
Jongin hariç.
Kyungsoo'nun gülümsemesi soldu fakat arkadaşlarının endişelenmemesi için kendini tekrar gülümsemeye zorladı. Jongin dokuz yıldır bir kere bile doğum günü partisini kaçırmamıştı ama bu sene ona ne bir mesaj atmıştı, ne de partisine gelmeye tenezzül etmişti.
Kyungsoo, Chanyeol'un ona uzattığı çatalın üstündeki pastayı yiyerek ona teşekkür etti. Beraber kahvaltı yaptıktan sonra (pasta yemişlerdi) Kyungsoo hediyelerini açıp tüm arkadaşlarına teker teker teşekkür etmişti.
Akşama kadar takılıp, içmek için barlardan birine gitmişlerdi. Jongin hala doğum gününü kutlamak için onu aramamıştı. Hatta aramasına bile gerek yoktu, mesaj atsaydı yeterdi.
Fakat saat gece yarısı 12'ye geldiğinde, Kyungsoo telefonunu kapatmıştı. Senelerdir yaptıkları gibi Jongin'in yarın doğum günlerini beraber kutlayacağını umut etmeye başladı.
Jongin doğum gününü unutmamıştı, değil mi? Unutamazdı. En yakın arkadaşının doğum gününü unutması imkansızdı.
────────
Kyungsoo boş boşuna umutlanmıştı.
Jongin, doğum gününü unutmuştu.
Aynen 12 Ocakta yaptığı gibi, 13 Ocakta da onunla iletişime geçmemişti. Kyungsoo bir mesaja bile razıydı fakat Jongin mesaj atmak için bile çok meşgulmüş gibi duruyordu.
13 Ocağı 14 Ocağa bağlayan gecede, saat 12.05 olduğunda Kyungsoo derin bir nefes aldı ve birasını önündeki masaya koydu.
Mesajlardan Jongin'in ismini bulduğunda üstüne dokundu.
kime: jonginnie
doğum günün kutlu olsun jongin
nice senelere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
washing machine heart
FanficKyungsoo, stajyerliğinden beri en yakın arkadaşı olan Jongin'e aşıktı. Fakat Jongin, bunun farkında değildi. Ve farkında olmadan da Kyungsoo'nun kalbini kırmaya devam ediyordu. ⚠️ sağlıksız ilişki, toksik karakterler, angst