Chapter 2

5.3K 177 129
                                    

2022;

"Cengo hadi Cengo!"

Abim kulak zarımı delmeye niyetlenmiş gibi dibimde bağırıyordu.

Marsilya ve psg derbisine gelmiştik.

Abim koyu bir marsilya taraftarı olduğu için kolumdan tutup beni maça getirmişti.

Kale arkasında, en ön sıralardaydık. Maç 1-1 di. Psg'nin golünü Veratti, Marsilya'nin golünü ise Cengiz Ünder atmıştı. Dakikalar hızla geçmeye başlamıştı ve bu maç normal bir lig maçı değildi. Bu maçı kazanan fransa kupasını alacaktı. O yüzden herkes için çok önemliydi.

Yıllar önce Paris'ten taşınıp Marsilya'ya yerleşmiştik. Paris'ten daha yoksul bir şehirdi.

Marsilya ve Paris taraftarının birbirlerine olan nefreti ise burada başlıyordu aslında.

Marsilyalılar Parislilere "şehir çocukları" derken Parisliler ise onlara "Fakirler" diyordu.

Maçlar derbiden çok savaş havasında geçerdi.

Maç Marsilyada olduğu için, top psg oyuncularına geçtiği an tüm stad onları ıslıklıyordu. Meşaleler yakılmıştı ve bir çok küfürlü tezahürat vardı.

Payet, topu aldığında psg defansı hep birlikte onun üstüne doğru gelmişlerdi.

Payet basit bir çalımla onlardan sıyrılıp topu Guendouzi'ye bıraktı. Gue top ile ilerlerken Kimpembe ona kayarak müdahale etmeye çalıştı. Gue onun üzerinden atladı ve topu sürmeye devam etti. Topu tam Santos'a vericekken biri daha Gue'ye müdahale etti. ama Guendouzi bu sefer kendini yerde bulmuştu. Acıyla bileğini tutarken yerde kıvranıyordu.

Tüm stad hakemi baskı altına almaya çalışırken faulün kimi yaptığına baktım.

Kylian Mbappé..

"Sonradan görmeye bak adamın ayağını kırıcaktı az kalsın!" abim ona küfürler ederken Guendouzi sinirle ayağa kalktı ve Mbappé 'nin üzerine yürüdü. Onun yakasına yapışırken stad daha çok alevlendi.

Herkes bağırıyor ve küfür ediyordu.

Guendouzi ve Kylian Fransa milli takımından arkadaşlardı ve şimdi birbirlerinin boğazına yapışmışlardı.

Sen hücum oyuncususun neden defans yapmaya çalışırsın ki?!

Gue'nin Mbappe'ye kafa attığını gören Neymar koşarak yanına geldi ve Guendouzi'yi ittirip yere düşürdü. Araya Hakimi ve Cengiz girsede Neymar'ın ne kadar sinirli olduğu anlaşılıyordu.

Marsilya'nın Polonyalı oyuncusu Milik'te kavgaya karışınca olanlar olmuştu.

Tüm Marsilya ve Psg oyuncuları birbirine girmişti. Yedek kulübesinde ki teknik heyet bile kavga ediyordu.

Hakem zorda olsa etrafı sakinleştirsede taraftar sürekli bağırıyor hatta sahaya girmeye çalışıyorlardı.

Ellerinde ne varsa sahaya yolluyorlardı. Kalede ki Donnarumma'nın kafasına atılan pet şişelerin haddi hesabı yoktu.

Kavgalarla dolu bir maç bitmişti ve penaltılara kalmıştı. Sonuç olarak herkes teker teker penaltı kullanmış ve marsilya iki, psg bir kere penaltı kaçırmıştı. Son bir kişi kalmıştı. O da Kylian'dı.

Her şey onun kullanacağı penaltıya bağlıydı. Eğer atarsa kupa psg'nin di.

Tüm stad onun konsantrasyonunu bozmak için ıslıklarken o penaltıyı kullandı ve..

Gol.

Psg yedek kulübesi, kulübede çıkıp sahaya girdi ve takım arkadaşlarına koştular. Marsilyalı oyuncular oldukları yere çöktüler.

rêveur | Kylian MbappeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin