chapter 28

3.8K 150 91
                                    

"Neymar ile aranın iyi olmadığını biliyorum ama o senin arkadaşın ve düğüne çağırmalıydın."

"Bilmiyorum.. Beni görmek istiyeceğini sanmıyorum."

dedi Kylian. onunla biraz daha telefonla konuştuktan sonra kapattım.

evimde ki makyaj artisti yüzüme aydınlatıcı sürerken kapıdan içeri Miley girdi.

Onu gördüğüm an hemen doğrulup ayağa kalktım.

"Miley?"

"Selam."

"Selam. hoşgeldin."

gelip karşımda ki koltuğa oturdu.

"Bana bir kaç dakikanı ayırır mısın?"

yüzü asıktı.

"Tabii ki ayırırım."

makyöz gülümseyerek odadan çıkarken bende Miley'in yanına gidip oturdum.

"Sana kaba davrandığım için özür dilerim."

Miley'i daha önce hiç bu kadar morali bozuk görmemiştim. o hep çevresinde ki insanları eğlendirmekle meşguldu. en kötüsü de ben hiç onun da mutsuz olabileceğini düşünmemiştim.

"Asıl ben bunca zamandır senin ne kadar üzgün olduğunu göremediğim için özür dilerim."

"Yıllardır Olivier'in sana aşık olduğunu biliyordum ama asla bunu yediremedim. senin bir suçun olmadığını biliyorum ama ne olur beni de anla. çocukluğumdan beri ona olan hislerimi saklamaya çalıştım başka erkeklerle randevuya çıktım çünkü arkadaşlığımızın mahvolmasından korktum. "

" Ben çok üzgünüm. Eğer gelip bana anlatsaydın sana yardımcı olabilirdim"

"Yargılamandan korktum."

"Mill! yargılamazdım sen benim en yakın arkadaşımsın. Ne olursa olsun seni asla yargılamazdım."

"Bilmiyorum Nisan. Bu sırla yıllardır içimde yaşamak hiç kolay olmadı."

"Gel buraya ağlatacaksın beni."

Onu kendime çekip sarıldım.

birbirimize dakikalarca sarıldıktan sonra ilk konuşan o oldu.

"Pekala düğününe geç kalacaksın."

Sonraki saatlerde bende Miley'de hazırlanmıştık.

tabiki de nedimem oydu. Bruna ve Elizabeth'de vardı.

Betty Xavi ile maalesef ayrılmıştı ancak onunla arkadaşlığımı kesmemiştim.

En büyük sorunum ise Kylian ile Neymar'ın arası bozuktu. Ve benim nedimelerimden biri Neymar'ın kız arkadaşıydı. neymar düğüne gelmezse üzülürdüm. Bu yüzden Kylian'dan gizli gizli Neymar'ı düğüne çağırmıştım. önce gelmek istemese de ısrar etmiştim.

"Biz geldik!"

Bruna ve Betty eve geldiğinde ne kadar güzel olduklarını düşündüm.

"hadi nedime gelin selfisiiii!"

Betty önümüze geçip hepimizi kadraja aldığında otuz iki diş gülümsedim.

düğünümü Türkiye'de yapamamıştım ama yinede mutluydum.

"Damat geldi!"

aşağı kattan Hakimi'nin sesini duyduğumda kalp atışı hızlandı. heyecandan düşüp bayılmak istiyordum. Ayağımda ki topuklular zangır zangır titriyordu.

rêveur | Kylian MbappeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin