Geçmiş ;
"Dizine ne oldu senin?"
"Hiçbir şey." dedim gülerek.
Annem elinde ki gazli mendili dizime temas ettiriyordu.
"Ne demek hiçbir şey? Kızım söylesene nerede düştüğünü?"
"Anne aşık olmak nasıl bir şey?" yatağın üzerine oturmuştum ve ayaklarımı ayağı doğru sarkıtmış sallıyordum.
"Nereden çıktı şimdi bu?
" Ya anne hadi anlat lütfen! Aşık olmak nasıl bir şey? Mesela sen babama aşık mısın? "
" Tabiki de aşığım. Aşık olmasam kendi ülkemi bırakıp sırf onun için başka ülkeye taşınır mıyım? "
" E nasıl anlarsın aşık olduğunu? "
" onu gördüğünde kalbin böyle tekliyorsa, avuçların terliyor ve onun yanında kendini evinde gibi hissediyorsan, görmediğin her an onu özlüyorsan aşık olmuşsun demektir kızım. "
Kylian benim evim miydi?
" Anne?"
"Efendim fıstığım?"
"Ben aşık oldum galiba."
Annem gülerek bana baktı.
"Bak sen küçük hanıma! Kimmiş o?"
"Kylian. Ben büyüyünce bayan Mbappe olucam anne."
Günümüz
"Burası çok kalabalık!"
"Bir şey olmaz! Hadi gel."
"Telefonun diğer ucundan bunu söylemek kolay tabii. İzdiham var burada izdiham!"
"Bekle birini seni alması için göndereceğim."
Kylian telefonu kapattığında etrafıma göz gezdirdim.
Herkes stada girmeye çalışıyordu.
Ben ise vip kısmından maça girecektim ama oranın giriş kısmı bile çok kalabalıktı.
İtalya - Fransa maçı vardı.
Üstümde Kylian'ı kırmamak için giydiğim bir Fransa forması vardı.
Arkasında ise 10 numaralı bir Mbappe yazıyordu
Böyle fotoğraflarım basına çıkacaktı ve Türkler beni linçleyecekti adım gibi emindim. Ama bunu tüm futbolcu eşleri yapıyordu!
"Nisan hanım?"
Orta yaşlı bir adam yanıma gelmişti.
"Beni Bay Mbappe gönderdi. Sizi içeri sokmam gerekiyor lütfen benimle gelin."
Kafamla adamı onaylayıp peşine takıldım.
Arka merdivenleri kullanarak bir şekilde stada girdim ve vip bölümüne yerleştim. Kafamı çevirdiğimde Fayza ve Wilfred Mbappe'yi gördüm. Onlarda doğal olarak oğullarının maçını seyretmeye gelmişlerdi.
Maç İtalya'da olduğu için Fransa takımını çok yüksek seslerle ıslıklıyorlardı.
Sicilyadan sonra direkt Roma'ya geçmiştik. Psg'nin Fransız futbolcuları direkt buraya gelirken başka liglerde oyayan Fransızlar daha sonradan gelmiş ve antrenmanlara katılmışlardı.
Maç başlamak üzereydi.
Milli marşlar okunuyordu.
Hatta fransa'nın milli marşı bile ıslıklanmıştı.