Chapter 14

3.9K 178 139
                                    

BÖLÜME BAŞLAMADAN ÖNCE SİZDEN BİR ŞEY İSTİYORUM..

SATIR ARALARINA YORUM YAPMAYI Unutmayın  ÇÜNKÜ SİZİN YORUMLARINIZI GÖRDÜKÇE YAZMA İSTEĞİ GELİYOR HAHSNDHWBJSKA

YENİ BÖLÜM İÇİN SINIR 20 YORUM

SİZİ SEVİYORUMMM 😻😻😻

"Benim istediğim şey takipçi değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Benim istediğim şey takipçi değil. Durmadan mesaj geliyor. Rahatsız oluyorum."

Bir kaç saat içinde instagramda 200 bin takipçim olmuştu ve mesaj kutucuğum dolup taşımıştı. Mesajlara göz ucuyla baktığımda beni öldümle tehtit edenler bile vardı.

Bu insanlar fanatikliği biraz fazla mı abartıyordu?

" Yorumlar nasıl? " diye sordu.

Son attığım fotoğrafın altına girdim ve sesli bir şekilde okumaya başladım.

"Aslında güzel kız"

"Bu kızın şansından istiyorum"

"Türkiye'nin gururu 🇹🇷"

Ne? Gülmemek için kendimi tutarken okumaya devam ettim.

"Rosalia daha güzel"

"Bu kız daha samimi"

"Aşk üçgeni umurumda değil kylian bize lazım sevişirken onu sakatlam-."

Son okuduğum yorumu okumayı yarıda bırakıp Kylian'a baktım.

Gülmemek için kendini sıkıyordu ve kıpkırmızı olmuştu.

Bende kırmızı olmuştum ama utançtan..

"Gülme." diye uyardım onu.

Ama o bunu dinlemedi bile.

Ben kıpkırmızı olmuş yanaklarımla daha fazla orada kalamadan ayağa kalktım.

"Ben biraz susadım."

Onun cevap vermesini beklemeden salondan çıktım.

Mutfağa girdiğimde bir kaç dolabı açtım ve bardakları buldum.

Sessiz mutfakta karnımın guruldamasını duyduğumda elim göbeğime gitti.

"Oha! bir lokma bir şey ye rezil olucaksın!" dedim Türkçe bir şekilde kendi kendime.

Suyumu doldurdum ve bardağımı kafama dayadıktan sonra arkamdan gelen parke çatırdamasını duydum.

"Deprem mi oldu az önce?" Kylian omzunu kapıya dayayıp sırıtarak baktı.

"Ah pardon karnın guruldamış." eliyle ağzını kapatıp gülmemek için kendini tuttu.

"Terbiyesiz.. ayıp nedir onu da bilmiyor" diyerek söylendim.

"Benim bildiğim ayıp yatakta olur. Bu konu hakkında neler biliyorum göstermemi istersen gösterebilirim."

O arsız ve çapkın yüzüne baktığımda bu durumdan çok memnun gibi gözüküyordu.

rêveur | Kylian MbappeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin