Chapter 12

3.8K 158 27
                                    

Kafamı gökyüzüne doğru kaldırıp gözlerimi kıstım ve güneşe baktım.

Güneşli havalardan nefret ediyordum.
Ailemi bir kaç saat önce arabaya bindirmiş ve marsilya'ya geri göndermiştim.

Ben ise pariste kalmıştım çünkü kendime bir yurt ayarlamam gerekiyordu.

Yurdu ayarladıktan sonra da marsilya'ya eşyalarımı almaya gidecektim.

Okulun çevresinde olan öğrenci yurtları vardı ama hepsi özeldi ve benim devlet yurduna ihtiyacım vardı.  Bir kaç yurt ile konuşmuştum ancak kabul edilememiştim. Bakacağım son bir yurt kalmıştı ve ona kabul edilmek zorundaydım. Yoksa sokakta kalırdım.
Şansım yaver giderse belki de özel yurtta burslu olduğum için kalabilirdim.

Metro beklerken telefona gelen mesaj sesiyle açtım ve baktım.

Mesaj Kylian'dandı. Dün gece uyandığımda onunla sarmaş dolaştım ve o uyanmadan hemen sessizce kalkmış ve gitmiştim.

ondan önce onu biraz uyurken izlemiş olabilirdim.

Kylian:

Kylian: uyurken horluyorsun haberin olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kylian: uyurken horluyorsun haberin olsun

(görüldü..)

(yazıyor..)

siz : telefon numaramı nereden buldun bilmiyorum ama

Siz: ben horlamam

Kylian : benim bulamayacağım şey yok

Kylian : bu arada..

Kylian : sabah dakikalarca beni izledikten sonra şimdi de ters ters konuşman hoşuma gitti

Kylian : kabul et bana hayransın

Siktir! Onu izlediğimi nerden biliyordu?

O sırada uyanık mıydı?

Rezil olmuştum!

siz : sana hayran olmak mı?

Siz : HAHAHAHAHAHA HA

siz  : güldürme beni

(görüldü)

Bana görüldü atmıştı? Bana yazan önce kendisiydi ve şimdide bana görüldü mü atmıştı? Hah! Pislik herif!

Metro yolculuğum sırasında sürekli telefonuma bakmış ve Kylian'dan mesaj beklemiştim.

Ama beklediğim mesajı bir türlü anlamamıştım.

Elim instagram uygulamasına gittiğinde merakıma yenik düştüm ve arama butonuna Kylian'ın eski sevgilisinin adını girdim.

Mavi tikli hesaba tıkladığımda kızın takipçisinin yedi yüz bin civarında olduğunu gördüm.

rêveur | Kylian MbappeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin