Chapter 6

4.2K 163 35
                                    

"Konuştun okulunla değil mi? Kesin kaydoldun yani."

"Evet anne."

"Emin misin sen bu okulda okumak istediğinden? Marsilyada ki okulunda gayet güzeldi kızım ne gerek vardı şimdi?"

"Anneciğim bu konuları konuştuk ama seninle."

"Peki peki sustum. Bak zaten abini yanında gönderecektim izin vermedin aklım sende kaldı. Oyalanmadan eve gel tamam mı kızım?"

"Oyalanmam anne merak etme otobüs saatlerine baktım yarım saat sonra kalkıyor zaten."

"Tamam kızım hadi görüşürüz."

Annemle vedalaştıktan sonra telefonumu kapatıp cebime attım.

Paristeydim..

Zorda olsa anne ve babama paristen kabul aldığımı söylemiştim.

Çocukluğumun geçtiği yerdeydim şimdide.

Çoğu şey değişmemişti.

Aynı ihtişamıyla karşımdaydı.

Ama...

Eski mahallemizde ki evler çok eski olduğu için onları yıkmış yerine apartman dikmişlerdi...

Üniversitenin kampüsünden çıkıp bir taksi çağırdım kendime.

Bir hafta sonra buraya geri gelecek ve artık burada yaşamaya başlıyacaktım.

Taksiye bindiğimde şoför radyoda psg  oyuncularını yorumlayan bir spor kanalını dinliyordu.

"Mbappe çok özel bir futbolcu. Dünyada şuan aktif olarak futbol oynayanlar arasında onun kadar yetenekli çok az futbolcu var. O bir star. Ve star olduğunun farkında."

"dediklerinize katılıyorum bay Antoine. Peki son zamanlarda çıkan haberler hakkında ne düşünüyorsunuz? Onun ve Neymar'ın hakkında çıkanlar?"

Birden nefesimi tuttum. Fotoğramızı çeken o kişiyi bulsam paramparça etmeden bırakmayacaktım.

Kapşonumu kafama geçirdim ve cama doğru yaslandım.

Taksici beni tanıyamazdı değil?

" Olanları çok büyük bir talihsizlik olarak yorumluyorum. Bu futbolcuların da tabi ki özel hayatları olucaktır ancak öyle bir kaos ortamında yanlarına bir kadın çağırmalarını çok etik bulmuyorum. Paralarınızı kadınlara harcayın tabiki ama öyle bir gecede bir kadın tutmak hoş değil. "

" oha! " ağzımdan kaçan kelimeyle  oturduğum koltuktan doğruldum.

Adam resmen bana eskort demeye çalışmıştı!

O kimdi ki benim hakkımda böyle şeyler konuşabiliyordu?

" şu kanalı değiştirir misiniz lütfen? İnsanlara iftira atmak bu kadar kolay olmamalı. "

Taksi şoförü kanalı değiştirirken dikiz aynasından bana baktı.

Ve şükürler olsun ki beni tanımadı.

"Çokta yanlış konuştuğu söylenemez bence efendim."

"O kız hakkında hiçbir şey bilmeden kötü ithamlarda bulunmanız çok yanlış."

"O zaman o gece neden malzeme odasındalardı?"

"Belki başka bir durum falan vardır."

"Sanmıyorum efendim."

Daha fazla cevap vermeden internetten psg'nin tesislerinin konumuna baktım.

Taksiciye beni oraya götürmesini söylediğimde dikiz aynasından dik dik bakmaya devam etti.

rêveur | Kylian MbappeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin