"Efendim kızım?" diyerek açtı telefonu annem.
"Anne çıktınız mı yola? Neredesiniz?"
"Yok bugün Bay Lottinlerde kalacağız. Bizi iki günlüğüne misafir etmek istediklerini söylediler. Ay Nisa gerçekten çok cana yakın insanlarmış bunlar. Babanı bir görsen adam ile hemen arkadaş oldu."
Ne?
Hayır annemler o evde kalamazdı. Biz o evde kalamazdık. Eve gitmek istiyordum. Eve gidip yatağıma yatıp bir daha da kalkmak istemiyordum!
Kylian Sanmi Mbappé Lottin ile aynı evde durmak istemiyordum.
" Anne ne demek orada kalacağız ya? Hayır eve gitmemiz gerekiyor. Lütfen eve gidelim anne."
"Aman be Nisan ne acelen var? Hem insanların teklifini kabul ettikten sonra şimdi nasıl reddelim? Ayıp olur. "
"Of anne of!"
"Anaya of denmez! hadi gelin artık geç oldu saat."
Telefonu kapattıktan sonra bir taksi çevirdim ve bindim. Yol boyunca, ben gittikten sonra Kylian ve Rose'nin ne yaptığını düşündüm.
Eğer.. Birbirlerini affedip tekrar birlikte olurlarsa ben ne olucaktım?
Anne ve babama ne diyecektim?
" anneciğim babacığım.. sevgili nişanlım eski sevgilisiyle barıştığı için bana tekmeyi koydu. " mu diyecektim.
Kylian'ın dediği gibi Rose onu gerçekten de aldattıysa.. her şeye rağmen onu affeder miydi?
Telefonum çaldığında ekrana baktım.
Numara kayıtlı değildi. Açıp kulağıma götürdüğümde tanıdık bir ses duydum.
" Ben Kylian.Hangi cehennemdesin yarım saattir seni arıyorum?"
Aceleyle hiçbir şey demeden onun suratına telefonu kapattım.
Numaramı nerden bulmuştu ki?
Sesini duyunca biraz stres olmuştum.
Yol boyunca bir kere daha aramıştı ve ben yine açmamıştım.
Büyük Lottin malikanesinin önünde taksiden indiğimde hızlı adımlarla yürüyüp zile bastım.
Kapıyı açan çalışana iyi geceler dedikten sonra salona geçtim.
"Ah Nisancığım hoşgeldin." dedi Fayza.
"Kylian nerede?"
"Imm.. O da gelecek birazdan merak etmeyin." diyerek geçiştirdim onu.
"Pekala. Ben sana şeyi soracaktım. Kylian ile mi kalmak istersin yoksa misafir odalarından birinde mi?"
"Misafir odası." dedim hiç vakit kaybetmeden.
"Peki sen nasıl istersen. Kalacağın oda Kylian'ın odasının hemen yanında. Biz uyuyoruz. Kylian geldiğinde sizde çıkarsınız odalarınıza sanırım. İyi geceler."
Kadın kocası ile birlikte yukarı çıkarken annem ve babamda iyi geceler dileklerini sunup çıktılar yukarı.
" Nişanlın seni tek başına mı yolladı eve? " dedi meymenetsiz abim.
" Seninle gece gece hiç uğraşamıyacağım abi. Çok uykum var. " bende yukarı çıkarken o da arkamdan geliyordu.
"Bu ailede tek akıllı ben kalmışım gerçekten. Ben olmasam kimse hiçbir şeyi sorgulamıyacak."
"Sana da iyi geceler Ömercik." dedim kalacağım odanın kapısına gelince. O da gözlerini devirip kendi odasına yöneldi.
Odaya girip ardımdan kapıyı kapattığımda kendimi anında yatağa bıraktım.