-----Oldukça uzun süren bir aradan sonra sizlere dönmek gercektken çok güzel bir his. Beni bekleyen herkese teşekkür ederim.
Bu arada yeni bir fic üzerinde çalışmaya başladığımi da burdsn duyurmak istiyorum.
İyi okumalar diliyorum ballarim✨🤍
Günler ayları kovalarken jimin eskisinden daha iyi bir hale gelmişti. Hatta öyle ki bir süre idman yaparak sevdiği adamın koruması olmuştu. E böylelikle sürekli beraber olacaklardı.
Bütün tehditlerin yavaş yavaş ortadan kalktığını düşünen miniğin aksine jeon babasindan nasil kurtulacağınin planını yapıyordu. Bir kez daha sevdiklerini kaybetmeyi göze alamazdi.
"Eğer o buradaysa beni bulmasi uzun sürmeyecektir"
"Seni bulduğunda ne yapacak? Seni öldürdükten sonra eline ne gececek o adamın?"
"İnan bende bilmiyorum fakat bu benim için bir son değil"
"Olmasina izin vermeyeceğime emin olabilirsin jeon"
Jungkook birbirine bastırdığı dudaklarını aralayıp hafifçe sırıttı. Bu gülüşüne anlam veremeyen jimin ise ne var bakışını çoktan yollamıştı.
"Ne sırıtıyorsun?"
"Hiç,öyle"
"Şurada ciddi bir şey konuşuyoruz jungkook. Aklın hep bel altı"
"Tch,sen vurulduktan sonra birşeyler olmuş sana belli"
"Ne gibi?"
"Benim arsiz küçüğüm kayboldu"
Masum bakışlarını jimine gönderirken,sert bir kahkaha attı minik beden.
"Zamanı geldiğinde oyun da oynayacağız bay jeon,lakin şuan senin canın daha çok ön planda"
Babasinin neler yapabileceğini öğrendiğinden beri korkuyordu jimin. Ona bir şey olmasından, canının yanmasindan korkuyordu. Kendisinin acı çekmesi umurunda değil ki belki ama sevdiği adamın canını yakani affetmeyeceğine karşın kendince yemin etti.
Günlerdir beklediği o telefon birden sehpanın üzerinde çalmaya başlamıştı. İkisinin de gözleri birbirine çalarken jeon yavaşça açıp,hopörlere aldı.
"Uzun zaman oldu oğlum"
"Ne istiyorsun?"
"Sende bana ait olan birşey var jungkook. Onu almaya geleceğim"
"Bende sana ait olan bir şey olduğunu düşünmüyorum"
"O kaltak annen,benim paramı benden kaçırdı"
"Ağzını topla,annem senin yüzünden ölmüşken onun arkasından böyle konuşamazsin!"
"Sende aynı onun gibisin. Bu yüzden sana da tahammül edemiyorum"
Siktir git diye içinden söylenen jimin telefonun bağlantısından konumun nerede olacağını bulmaya çalışıyordu. Çok geçmeden de bulmuştu zaten. Bir kağıda adresi yazarak jeona gösterdi.
Çok da uzak değildi. Hatta burnunun dibinde eski evlerinin ordaydi.
"Buluşalım jeon"
"Benim çıkarım ne olacak bu durumda?"
"Baba-oğul vakit geçirmiş olacağız"
"Benim böyle çocuk işlerine ayıracak vaktim yok"
"Bu üzdü,beni bulmani bekliyor olacağım jeon jungkook"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
in pain | jikook
Fanfiction"Seni benim yapana kadar takip edeceğim" -silah kaçakçılığı yapan jungkook'un katıldığı partide jimin garson olarak çalışıyordu. Jungkook'un hoşuna giden jimin'in dans etmek gibi bir hobisi vardı ki jungkook'un saklanmak için girdiği opera sah...