11

2.6K 192 28
                                    

!SMUT İÇERİKLİ BÖLÜM!

Jimin motorunu kapıya bırakmış, hızlı adımlarla odasına çıkmaya başlamıştı ki,onu sertçe tutan beden ile durdu.

"Beni arkanda bırakma dediğini hatırlıyorum park"

"Gerçekten de p!çmişsin jeon. Çiyan başı öyle derlerdi de inanmazdım"

"Boş şeyler"

"Psikopat"

Jimin kolunu çekip, merdivenlerden yukarı doğru çıkmaya başladı. Odasına girip kapıyı sertçe kapattıktan sonra direk üstünü çıkartmaya başlamıştı.

"Hayır,madem bir planın var bana haber etseydin ya gerizekalı. Biz burda karpuz yiyen öküz değiliz ki kardeşim"

Söylene söylene pantolonunu çıkartıp duşa girdi. Çok hızlıydı şuan herşey çünkü jimin sinirliydi. O gercektken şuan jeona çok sinirliydi. Musluğu çevirdiği sırada tepesinden akan soğuk su ile önce üşümüş sonra yıkanmaya başlamıştı. Soğuk su jimine her zaman iyi gelmişti.

Odasının kapısı yavaşça açıldı miniğin ama o suyun sesinden duymuyordu. Adımlar banyonun kapısına geldiğinde, gıcırtı eşliğinde açılıp tekrar kapanmıştı. Saçlarını geriye doğru atan jimin yüzüne çarpan su ile yüzünü yikamisti. Gözlerini açamıyordu şuan lakin birinin var olduğunu biliyordu ve bu jeondan başkası olamaz diye geçirdi

"Banyoda da mı yanlız kalamam?"

"Kıyafet getirdim jimin"

"Saol taehyung ama yatağa koysan daha güzel olur"

"Oh, pekâlâ. İyi duşlar"

Jungkook değilmiş diye içinden geçirirken suyu kapatip, duşa kabinin kapısını açtı. Beline havlusunu sarak,aynadan kendisine baktı. Önce dişlerini fırçaladı. Yüzüne biraz bakım yaptıktan sonra banyonun kapısını açtı. Açtı ama karşısında hatta yatağında yatmış bedeni görmeyi hedeflemiyordu.

Kafa sallayarak kıyafetleri almak için ilerledi. Zaten o sırada jungkook doğrulmuş,ellerini yatağa koyup oturmuştu.

"Asla rahat bırakmayacaksin değil mi?"

"Hayır"

"Senin sevgilin falan yok mu?"

"Var"

"Var mı?"

"Nişanlım"

"Ne?"

"Normal değil mi jimin?"

"Çok normal zaten nişanlısı olan birinin başka biriyle yiyişmek için yatağa gelmesi"

"Sadece çiyanlar ve ızdıraplar için ortak bir bağ"

"Hah! Düğün falan da var mı bari?"

"1 ay sonra :)"

"Çok iyi"

Jimin neye bu kadar sinirlendiğini bile bilmezken kendine şaşırıyordu. Neden bu kadar kırılmış hissediyordu? Neden jungkooku başkası ile görmek onun canını acitacakmis gibi hissediyordu?

Kıyafetlerini almak için eğildiğinde belinden tutulup çekildiğini hissetti. Evet,tahmin ettiğimiz şey oldu. Jimin şuan belinde havlusu ile jeonun bacakları üzerinde duruyordu.

"Neye bu kadar sinirlendin?"

"Sinirlenmemelimiydim?"

Jungkook'un kasları yavaşça kalkınca jiminde jungkook'un dizinden kalkmak için çabalıyordu.

in pain | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin