Warto zobaczyć ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

166 4 27
                                    

Witajcie jeszcze jeden raz w tym dniu!

Jednak poza życzeniami, które pragnę Wam złożyć z okazji świąt przybywam z jeszcze inną informacją.

Cóż, nie jest to nic związanego z moim odejściem, czy zawieszeniem książki - co to, to absolutnie nie. Jednak wydaję mi się, że warto doczytać informację.

Otóż dotyczy to postaci, z którą piszę - Kisame.

Ledwo go pamiętam, a mimo to wciąż piszę rozdziały z nim związane. Cóż, wydaje mi się, że nie wychodzą mi one źle, a postać jest odtworzona nienagannie. Lecz jakoś tak nie odpowiada mi jego osoba. Nawet jeśli wiele lat temu ochoczo oglądałam odcinki Naruto, w których on się pojawiał, to wciąż niezbyt przepadałam za jego charakterem

I tu rodzi się pytanie:

Kontynuować pisanie scenariuszy z Kisame, czy może je wstrzymać?

Ja jestem niemal bez zdania, lecz dziwnie czuję się opisując relacje z postacią, do której nie jestem przekonana, dlatego pytam Was o zdanie w tej kwestii.

Zaznaczę również, że usunięcie tej postaci może wpłynąć na całokształt jakości (scenariusze z Kisame w moim odbiorze są napisane w nieco mniej rozbudowany i estetyczny sposób od pozostałych). A także na czas oczekiwania na rozdział (nawet jeśli to jeden scenariusz, to wciąż jest to mniej sprawdzania i pisania.)

Sprawę pragnę całkowicie pozostawić Wam, gdyż jakie głosy będą - ja się przystosuję.

Słowem zakończenia dodam, iż wiem, że rzeszy czytelników tutaj nie ma, lecz z pewnością wystarczająco, aby jakąś decyzję podjąć. Nie mówię również, że to kwestia tej jednej chwili - jeśli osób, które uważają Kisame jako postać zbyteczną będzie wciąż zbyt mała garstka - ja się wstrzymam. Nie wskazuję również, że działanie zostanie podjęte natychmiast. Jestem skłonna poczekać nawet jeśli byłaby to kwestia miesiąca, a co za tym idzie - kolejnych scenariuszy, w których Kisame wystąpi.

Cóż, to chyba tyle. W razie pytań nawiązujących do mojej (być może niejasnej) wypowiedzi, śmiało, nie gryzę, można pytać, a ja z chęcią sprostuję poszczególne elementy.

Także gratuluję każdemu, kto przeczytał te wypociny do końca haha.

Do zobaczenia wkrótce!~

Akatsuki x Male!reader | ScenariuszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz