Един слънчев лъч попадна в очите ми и ме измъкна от сладкия сън. Обърнах се и видях Кийт. Бях легнала на гърдите му, а той ме прегръщаше през кръста.
Я, чакай малко!
Аз бях гола! И той също! Боже мой!
После си спомних всичко от снощи.
Кийт се размърда, а аз побързах да скрия голото си тяло под завивките.
Едни кафяви очи ме погледнаха.
Кийт се усмихна и каза с дълбок глас:
- Не се срамувай! След снощи мислех, че повече няма да се срамуваш от мен.
- Аз...такова... какво стана всъщост?
- Правихме секс, това стана. - каза Кийт и се усмихна. Погали косата ми.
Сгуших се в неговите гърди. Чувствах се толкова добре с него.
Но се изправих.
- Трябва да се изкъпя. - казах.
- И аз.
Тръгнах към банята, но Кийт ме следваше неотлъчно.
- Ъм, няма ли да ме изчаках навън?
- Не.
Влязох под душа, а Кийт застана зад мен. Галеше кръста ми, бедрата ми. Всяко негово докосване ме караше да треперя. Усещането беше повече от невероятно.
Кийт целуваше врата ми. Обърна ме към себе си и целуна устните ми.
Топлата вода ни обливаше, а ние се целувахме, ли целувахме.
В един миг той прокара ръка надолу по гърба ми към задните части, когато от душа потече ледено студена вода.
-Ааааа!!! - извиках. - Студенооооо!!
Кийт само се пресегна зад мен и спря водата. Подаде ми една хавлия и ме зави, но аз я разпънах, за да може и той да се напъха при мен. Свихме се един до друг в опит да се стоплим.
Облякохме се на бързо. Аз носех дънкени панталони до коляното и тениска с къс ръкав. Кийт бе облякъл три-четвърти панталони и зелена тениска.
Когато влязохме в хола, видяхме Ками и Клери да пускат и спират чешмата хилейки се.
Скръстих ръце и се изкашлях.
Ками ме погледна и каза:
- Клери беше!!!
- А, да бе!! - извика и тя на свой ред. После погледна мократа ми коса и се ухили - Да не би да си се къпала? Опа.
ESTÁS LEYENDO
Омраза от пръв поглед
Novela JuvenilКатерина е напълно обикновена тинейджърка без гадже, тиха и мълчалива. Не върши глупости и учи усилено, защото ѝ предстоят важни изпити. Но един ден всичко се променя когато Кийт, новото момче, което е излизало с всички момичета в предишното си учил...