7

2.8K 359 36
                                    

Jungkook kıç bodoslamasının yanındaki kalın kürk yığınının üzerine kıvrılıp oturmuş, geminin yukarı aşağı sallanmasını seyrediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jungkook kıç bodoslamasının yanındaki kalın kürk yığınının üzerine kıvrılıp oturmuş, geminin yukarı aşağı sallanmasını seyrediyordu. Küreklerin her vuruşu Jungkook'u ebeveynlerinden, kocasından ve gençliğinin tanıdık kıyılarından çok daha uzağa götürüyordu.

"Ah Tanrım, lütfen benimle ol," dedi sessizce haç çıkararak.

Jungkook'un gözleri Viking liderinin uzun siluetine kaydı, gemi direğinin yanında dururken çok güçlü görünüyordu.

"Aç mısın?" Taehyung gözlerinin içine baktı.

Aslında karnı yiyecek isteğiyle gurulduyor olsa da başını hayır manasında salladı.

Alfa, "Seni deniz tutmuyor, öyle değil mi?" diye sorarken büyük güçlü parmaklarıyla nazikçe Omega'nın karnına dokundu.

Jungkook onun dokunuşuyla geri çekildi. "Hayır," dedi gözlerini kaçırarak.

Jungkook kürk pelerine daha da sıkı sarındı. "Yolculuğumuz ne kadar sürecek?" diye sordu.

"Birkaç gün," diye yanıt verdi nazikçe. Başını eğerek Irlandalı Omega'ya baktı. Taehyung içinden onu koruyacağına yemin etti.

"Birkaç gün mü?" diye sakınca tekrarladı, Jungkook. Birden aklına bir şey geldi. "Ya dünyanın kenarını geçersek?" Alfa'nın gözlerine bakan gözleri irileşti.

Taehyung başını geriye atarak güldü. "Düşmeyeceğiz ufaklık," dedi. "Dünya düz değil, neredeyse yuvarlaktır, bir yumurta gibi. Senin şu Hristiyan keşişlerin bunu öğretmedi mi sana?"

Jungkook adamın kahkahası karşısında kıpkırmızı kesildi, sonra da öfkeyle ona sırtını döndü.

Omega'nın gülmesinden rahatsız olduğunu hisseden Taehyung bir elini onun omzuna koydu. "İrlanda'nın dışındaki dünya hakkında öğrenmen gereken çok şey var," dedi nazikçe. "Yakında bizim Viking adetlerimizi anlayacaksın."

"Çalmayı ve başkalarını öldürmeyi asla anlamayacağım," dedi Omega acı bir tavırla ve adamdan uzaklaştı.

Taehyung onu omuzlarından kavradı ve yüzüne bakmaya zorladı. "Dünyanın kuralı bu, güçlü olmak. Senin halkın da başkalarını tüketti. Siz şimdi bizi lanetliyorsunuz ama siz de İngiliz kıyılarını yağmaladınız. Öyleyse nasıl biz sizden farklı oluyoruz?"

Jungkook onun bu sözleri karşısında sinip kaldı. Alfa'ın söylediklerini inkar edemezdi. Üçüncü yüzyıldan beri durum böyle olmuştu. Alfa'ya söyleyebilecek hiçbir şey bulamadı. Gerçeği nasıl inkar edebilirdi ki?

"Ben de siz İrlandalılar tarafından zarar gördüm," dedi Alfa nazikçe. Onun gözlerine bakan Jungkook oraya kazınmış acıyı görebiliyordu ve nedenini merak etti. Ama o daha bu sözlerinin anlamını soramadan Taehyung arkasını dönüp gitti.

flame from the sea • tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin