*kurt fenrir loki'nin üç canavar çocuğundan biridir.
**ragnarok ikandinav mitolojisindeki kıyamet kavramıdır.-
Olaf kuzguni saçlı İrlandalı omegaya baktı. Elbisesi terden sırılsıklamdı, keçeleşmiş saçları solgun yüzünün etrafına yayılmıştı. Bu gece Hel'e gitmiş yine de tek bir çığlık bile atmamıştı. O gerçekten de cesur bir Viking'ti. Olaf, Adora'nın çocuğu keten bir bezle silip sonra da havaya kaldırmasını izledi. "Bu çocuk bir erkek, bir oğlan.”
Adora kundağa sarılmış küçük yığını Olaf'a uzattı. "O sağlıklı ve güçlü."
Olaf eğilip Jungkook'un yüzüne baktı ve “Beni gururlandırdın Kuzgun," diye fısıldadı.
Jungkook gururla çenesini dikleştirdi. “O senin hoşuna gitti. Buna memnun oldum. Seni seviyorum Olaf. Bana gerçek bir baba oldun." Olaf çocuğu Jungkook'un kucağına verdi ve Jungkook aşk dolu gözlerle bebeğe baktı.
"Sana çok benziyor, saçları aynı koyulukta,” dedi Irene sessizce.
"O Taehyung'a benziyor, aynı güçlü çene ve biçimli burun," diye karşılık verdi Jungkook ve içini çekti. "Öyle yorgunum ki.“
"Bu gece büyük bir iş başardın," diye fısıldadı Irene Jungkook'un alnındaki teri silerek. Bebeğin minicik parmaklarına hayran olmuştu. Mükemmel ama çok küçük.
Bebeği Jungkook'un kollarından alıp kabul töreni için aile reisinin ayaklarına bırakan Gerda "Bu çocuğu kabul ediyor musun?" diye sordu. Odada sessizlik oldu. Ruby'nin sözlerini hatırladığında Jungkook kalbinin neredeyse durduğunu hissetti. Çocuğu sağlıklı ve güçlüydü. Olaf onu kabul edecekti. Peki ya çocuk başka türlü olsaydı? Bu değerli kundağın elinden alınmasına izin verebilir miydi? Tek başına dışarıdaki vahşiliğin içine terk edilmesine izin verebilir miydi? Olaf çocuğu Gerda'ın kollarından alırken nefesini tuttu ve yaşlı adam bebeğin üzerine su dökmesini hayretler içinde izledi.
"Bu bebeğin aileye kabul edildiğini göstermek için," diye fısıldadı Irene.
"Adı Fenrir* olmalı, tanrılar tarafından Ragnarok'a**, dünyanın sonuna kadar bağlanmış olan Loki'nin oğlu adına. Kurt Fenrir, Taehyung'un oğlu, Kim. Fenrir Kim."
Jungkook konuşmadı, sadece dedesinin kollarındaki çocuğa baktı. "Kim," diye tekrarladı.
Jungkook Olaf'a bakarak çocuğunu ona vermesini söyledi. Bebeği sıkıca göğsüne yasladı ve aralarında özel bir bağ, asla kopamayacak bir bağ hissetti. O onun çocuğu, onun oğluydu.
"Seni seviyorum ufaklığım," diye fısıldadı. Taehyung'un onu nasıl kendi ufaklığı olarak adlandırdığını hatırladığında Jungkook gözyaşlarının gözlerini acıttığını hissetti. "Babanın seni görebilmesini nasıl da isterdim," diye ağladı ve onu sımsıkı tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flame from the sea • tk
Fanfiction• omegaverse • İrlandalı Omega Jungkook ve Viking Alfa Taehyung