19

1.9K 218 61
                                    

yorum istiyorum birazcık, nasıl gidiyor sizce?

Jungkook küçük çadırda Irene'in yanında dururken, Irene Jungkook'un acılı elini buzlu su dolu geniş bir kaba daldırıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook küçük çadırda Irene'in yanında dururken, Irene Jungkook'un acılı elini buzlu su dolu geniş bir kaba daldırıyordu. Kölelerden biri gizlice kar getirmeye gönderilmişti.

"Bu acını alacaktır, yine de yaranda herhangi bir şifalı bitki kullanamadığım için üzgünüm," diye fısıldadı Irene. "Bu yasak."

Jungkook buz gibi suyun acıyı sihir gibi yok etmesine şaşıp kalmıştı. Evet, bana daha çok kalbim acı veriyor, diye düşündü.

Irene onun düşüncelerini okumuş gibi, "Taehyung koşup seni bundan kurtarmak için hazırdı," dedi. "O seni sevse de adamları hep onun güçlü olduğunu düşünmeli. Bir köleyi serbest bırakan ve hırsızlıkla suçlanan başka biri olsaydı ceza çok daha kötü olurdu."

"Biliyorum," diye karşılık verdi Jungkook hüzünlü bir gülümsemeyle. "Benim sözüme inanmamış olmasına üzülüyorum sadece." Omega içini çekti.

Irene Jungkook'un elini özenle sardı. "Onu gördüğünde bebekten bahsetmelisin. Sessiz kalmak için bir neden yok. Bu aranızda asla kopmayacak bir bağ oluşturacak. Sen ve Taehyung bugün olan her şeyi unutacak ve sadece çocuğunuzu düşüneceksiniz."

Jungkook konuşmaya başlıyordu ki çadırın küçük girişinden içeri giren Olaf'ı görünce sustu.

"Beni gururlandırdın Kuzgun," diye gürledi adam. "Viking olarak doğmamış olabilirsin ama sen yine de gerçek bir Viking'sin."

Olaf tepeye çarpıp yapıyı yerle bir etmemek için kafasını eğerek barınağın içinde ileri geri yürüdü. "Oğlum aptalca davrandı."

"Ben yalnızca suçlandığım bu işi kimin yaptığını bilmek isterdim," dedi Jungkook.

Olaf ona baktı, kaşları kıvrıldı. "Belki bunu asla bilemeyeceğiz. Bu Odin'in kararı." Sonra Jungkook'a gülümseyerek çadırdan çıktı.

Tüm olanlara rağmen gülümsedi. Jungkook o gün herkesin önünde masumiyetinden fazlasını kanıtlamıştı.

Aynen Olaf'ın dediği gibi oldu. Jungkook'un elindeki sargı açıldı ve masum olduğu ilan edildi.

Meclisten heri dönüş çok resmi bir yolculuk oldu. Woon ve Olaf o gün erken bir saate atlarıyla geri dönmüşlerdi. Yalnızca Taehyung ve Warrick konağa dönüşte omegalara eşlik ettiler.

Her ne kadar yolculuk boyunca Taehyung'un gözleri birçok kez Jungkook'un bulunduğu tarafa kaymış olsa da iki adam da sessizce at sürdüler.

Karnına dokunan Jungkook Taehyung'un bebek hakkında ne düşüneceğini merak etti.

Konağa vardıklarında Jungkook küçük odalarına gitti ve yatağın rahatlığını aradı. Yatağın yün battaniyelerinin arasında iyice derinlere gömülerek derin bir uykuya daldı.

flame from the sea • tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin