20

1.8K 224 30
                                    

Taehyung'un inleyen sesi Jungkook'u derin uykusundan uyandırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung'un inleyen sesi Jungkook'u derin uykusundan uyandırdı. Son birkaç gün boyunca ondan gözünü hiç ayırmamıştı ve sonunda bitkinliğe yanik düşmüştü. 

Alfanın başındaki yaraya buz sarmış, kolundaki kemikleri yerlerine oturtmuş, yaralı kolunu keten bir kumaşla sımsıkı sarmış ve bu kumaşın üzerine de kaya gibi sertleşecek olan yapışkan bir macun sürmüştü. Yine de onu endişelendiren Taehyung'un iç organları ile başındaki yaraydı. Alfa hala kendine gelmemişti.

Onu böylesine severken Jungkook onun acısını üzerine almak için onunla yer değiştirebilmeyi diledi.

"O nasıl?" Ses Warrick'e aitti.

"Hala derin uykusunda," diye cevap verdi omega başını kaldırarak. Warrick bu birkaç günde sürekli yanında kalarak ve yiyecek birşeyler getirerek ona çok yardımcı olmuştu. Diğer taraftan, Taehyung'un diğer kardeşi ise suçunu kabul edercesine konaktan uzak durmuştu.

Warrick bir an sessiz kaldı sonra omegaya gülümsedi. "Ona bunu yapanı bulacağıma söz veriyorum," dedi ve onu Taehyung'la baş başa bıraktı.

Jungkook ateşi var mı diye dudaklarını Taehyung'un anlına bastırdı. Ateşinin yükseldiğine dair herhangi bir belirti yoktu.

Taehyung Jungkook'un kulağına fısıldayarak konuştuğunda alfa uykusunda inledi. Jungkook'un elinin teması ve söylediği sözler onu sakinleştirmiş ve duyularındaki acıyı silip atmışa benziyordu.

Jungkook onu göğsüne çekti ve gözlerini kapattı. "Taehyung, bana geri dön," diye fısıldadı.

Omeganın sıcaklığına sokulmuş Taehyung fısıldayan sesler duyuyordu. Dünyaya dönmek istiyor, ama başaramıyordu. Dudaklarını kıpırdattı ama hiç ses çıkmadı.

"Demek düşmüş sevgilisiyle ilginen yabancı kızmış," diye tısladı kapıdan gelen ses. Jungkook'un arkasında duran Ruby'nin gözleri zehir saçıyordu.

"Evet, ona ben bakıyorum. Acısını dindirecek her şeyi yaparım. Onu seviyorum," diye karşılık verdi Jungkook.

"Onu benim sevdiğimin yarısı kadar bile sevemezsin sen," dedi Ruby. "Ne de o seni beni bir zamanlar sevdiğinin yarısı kadar sevebilir. Eğer babam olmasaydı şimdi karı koca olurduk."

"Seni Woon'a yönlendiren hırsın olmasın?" diye sordu Jungkook tatlı bir ifadeyle. Bu kadının onu sinirlendirmesine izin vermeyecekti.

"Hırs değil, Taehyung'a olan aşkım," dedi Ruby.

Jungkook Ruby'yle göz göze gelebilmek için Taehyung'un yanından ayrıldı. "Başka bir erkekle evlenmek tuhaf bir aşk türüne benziyor."

"Yine de doğru. Babam yüzünden oldu."

"Ama Irene, özgür bir kadının böyle bir ayarlamayı reddedebileceğini anlattı bana."

"Bir kadın ailesinin iradesine karşı evlilik yaparsa kocasının kanuni haklardan mahrum edilebileceği ve kadının akrabaları tarafından yasal olarak öldürülebileceği de doğru." Yüzünde bir zafer gülümsemesiyle Jungkook'un etrafında dolaştı. "İşte ben Taehyung'u bundan korudum."

flame from the sea • tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin