9

2.6K 324 43
                                    

Sarhoş kahkahalar Jungkook'un uykusunu böldü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sarhoş kahkahalar Jungkook'un uykusunu böldü. Dışarıda Viking Alfaları Taehyung'un yolculuk boyunca onlara yasakladığı bira ve şarapla hala kasabaya dönüşlerini kutlamaya devam ediyorlardı.

Taehyung'un, çok daha kuzeydoğuda olsa da hala Eire topraklarında olduğuyla ilgili sözleri yeniden aklına geldi. Belki de bu kasabadan kaçmak ve evinin yolunu bulmak için hâlâ bir şansı vardı.

Oturmaya çalıştı ama üzerindeki bir ağırlıkla yatağa bağlanmıştı. Taehyung. Viking! diye düşündü çileden çıkarak. Alfa güçlü kolunu onun ince belinin üzerine atmış, Omega'yı esir tutuyordu.

Jungkook yeniden Viking'in belinin üzerindeki ağırlığından kendini kurtarmaya çalıştı. Dikkatle elini belinden çözmeye çalışırken, adam uykusunda homurdandığında bir an duraksadı. Alfa yalnızca ondan uzaklaşarak kendi tarafına yuvarlandı ve böylece Omega'yı özgür bırakmış oldu.

Jungkook yataktan kalkarak dikkatle dışarıya, sabahın karanlığına doğru baktı. Konaklama yerinde kimse yoktu. Jungkook, Taehyung uyanmadan önce, hemen oradan ayrılması gerektiğini biliyordu.

Yolculuk sırasında ihtiyacı olabilecek şeyleri mümkün olduğunca çabuk bir şekilde topladı.

Elini ipek elbisenin üzerinde dolaştıran Jungkook bunu geride bırakması ve yolculuk için kendi giysilerini giymesi gerektiğini biliyordu ama yine de elbiseden ayrılmaya hiç gönlü yoktu.

"Bana Viking'i hatırlatacak hiçbir şeyi saklayamam," diye sessizce kendini azarladı ve elbiseyi çıkardı.

Bir torbayı açıp içini rahatça taşıyabileceği karar yiyecekle doldurdu, cesaretini topladı ve dışarıdaki sert sabah havasına adımını attı. Ay koyu renkli bulutların arkasına saklanmıştı ve Jungkook'a yol gösteren tek şey yıldızlarım gittikçe zayıflayan ışığıydı.

Ayrıldığını kimsenin görmediğinden ve takip edilmediğinden emin olmakk için birçok defa arkasına bakarak bacakları ağrıyıp ayakları patikadaki kayalardan yaralanıp kanayana kadar yürüdü.

Jungkook gittikçe kıyıdan uzaklaşıp daha iç kesimlere doğru gittiğini biliyor ama bu yolculuğun nerede biteceğini bilmiyordu.

Geri dönmek istedi ama Viking'e duyduğu çekimden kaynaklanan korkuyla ilerlemeye devam etti. Bileğine giren bir kramp yüzünden acıyla yere çöktü.

"Ah, Taehyung!" diye haykırdı, adamın güçlü kollarının onu sardığını hissetmek için aniden güçlü bir istek duymuştu. Uyanıp onun gittiğini fark ettiğinde Alfa'ın ne yapacağını merak etti.

Jungkook yerde uzanıp gecenin seslerini dinlerken, bir şey bacağına sürtündüğünde boğazından kan dondurucu bir çığlık koptu.

"Jungkook?" Ses uzaktan geliyor gibiydi. "Jungkook." Sesi yeniden duydu, bu Taehyung'un sesiydi.

flame from the sea • tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin