Part 28

1.5K 59 22
                                    

'Khalis! Khalis!...' - jerit Nafis yang baru sahaja pulang daripada tempat kerja. 

Apa masalah kau ni, aku panggil kau pekak ke?' - jerkah Nafis sebaik melihat Khalis leka sedang memasak di dapur tapi tidak menjawab panggilan Nafis. 

'Abang nak apa?' - balas Khalis dengan acuh tak acuh. 

'Eh ada pula suara kau.. tadi aku senyap je.' - kata Nafis. 

'Apa masalah abang ni nak marah - marah balik kerja macam ni.' - kata Khalis yang semakin hairan dengan personaliti Nafis.

'Aku tak kan marah kalau kau sahut bila aku panggil tadi.. mak kau tak ajar ke?' - kata Nafis tanpa rasa besalah. 

'Wow.. makin aku sabar makin menjadikan.. Abang kalau nak hina Is boleh.. tapi jangan nak libatkan mak Is dalam benda bodoh ni.' - kata Khalis. 

'Wah pandai kau menjawab... Kau meh sini.' - balas Nafis sambil menarik tangan Khalis. 

'Lepaskanlah aku bodoh!.' - kata Khalis meronta minta di lepaskan. 

Khalis terkejut bila diirnya dibawa ke bilik taman permainan Nafis. Di dalam kepala Khalis dia harus bersiap sedia mental dan juga fizikal kerana akan di seksa lagi. Malang sekali, Khalis bertambah terkejut apabila melihat bukan sahaja mereka berdua yang berada di dalam bilik itu. Tetapi ada seorang lagi lelaki lain yang berada di situ tapi Khalis tidak mengenalinya. 

'Apa benda ni bang.. lepas lah.. Sakittt' - kata Khalis meronta minta di lepaskan. 

'Kau diam.' - balas Nafis sambil menanggalkan pakaian di badanya satu persatu sambil dibantu lelaki yang Khalis tidak kenali itu. 

'Like seriously lah budak ni yang layan abang selama ni. Patutlah macam tak puas je, Takda siapa boleh kalahkan Danny.. Hanya Danny je tahu macam mana nak puaskan naga sorang ni.' - kata Danny sambil memulakan langkahnya. 

Tujuan Khalis dibawa ke bilik itu adalah untuk menjadi penonton kepada aksi mereka berdua. Khalis tidak pernah lihat reaksi Nafis begitu asyik menerima layan apabila setiap tubuh diteroka oleh Danny. 

Khalis yang diikat di katil masih lagi tidak sangka akan menyaksikan aksi mereka berdua. Danny yang baru sahaja dikenali oleh Khalis itu sangat terkasima dengan aksi yang dilakukan. Namun dalam diri Khalis terdetik rasa kecewa dengan apa yang sedang Nafis lakukan. Tidak pernah disangka yang Khalis akan diduakan dihadapannya. Khalis mengalirkan air mata. 

'Eh abang, ada orang tu menangis lah.. mesti dia terharukan dapat lihat show kita ni.' - kata Danny yang semakin asyik menunggang Nafis. 

'Biarkan baby.. Abang nak dia tahu yang selama hari ni dia tu kayu tak reti nak layan abang.. hanya baby je pandai dan faham nafsu abang..' - kata Nafis yang semakin rancak mendayung Danny. 

'Arghhhhhhh' - kedengaran suara Nafis bersama - sama Danny mencapai tahap klimaks bersama - sama. Danny terkulai terbaring dan Nafis terbaring dibelakang Danny. Danny dengan muka puas memberi senyuman berlagak ke Khalis. 

Aksii tidak terhenti disitu apabila Danny kembali mendapatkan Nafis yang sudah terkulai kepenatan. Disebabkan sudah biasa bersama dengan Danny, Nafis faham yang aksi mereka tidak akan terhenti sampai disitu sahaja. Nafis mengikut rentak Danny!

Setelah mereka berdua kepenatan dan masing - masing tekulai di dalam pangkuan sendiri. Danny memberi signal mata kepada Nafis. Nafis faham signal yang diberikan. Nafis mendekati Khalis yang masih terikat. Khalis mula tidak senang dengan kehadiran Nafis. 

'You better stop abang.. Jangan buat kerja bodoh!.' - kata Khalis yang tahu dirinya akan dikerjakan. 

'Why sayang, bukan sayang suka ke abang macam ni.. or sayang nak dia yang puaskan sayang!'- kata Nafis sambil menunjuk pintu yang dibuka menandakan kemunculan orang baru. 

Nafis X KhalisWhere stories live. Discover now