Eps 9

4.1K 92 15
                                    

Eps sebelum ini :

Khalis yang mendengar permintaan Nafis itu tidak mampu lagi menolak. Selepas mereka habis menjamu selera Nafis memimpin tangan Khalis ke bilik bagi melunaskan nafsu yang semakin membuak buak itu. Khalis hanya mengikut tanpa menolak. 

Selasa : Pagi 

Khalis dihantar oleh Nafis ke kolej sebelum Nafis bertolak ke tempat kerja. Khalis yang baru sampai ke kolej kediaman  terus menuju ke bilik untuk bersiap bagi kelas pada jam 10.00 pagi nanti.  Khalis masuk ke dalam bilik yang gelap gelita dengan langsir yang ditutup. 

'Raf.. bangun dah jam 09.00 pagi ni... Tak pernah - pernah kau bangun lewat..' - Khalis mengoncang badan Rafiq yang sedang lena tidur itu. 

'Wey bangun laaa.. kau asal doh .. confirm kau tido lepas subuh sebab main gamekan..' - kata Khalis yang masih mencuba mengejut Rafiq bangun. 

'DIAM BOLEH TAK.. Tahu pula kau jalan balik bilik ni!!.' - pekik Rafiq membuatkan Khalis terkejut. 

'Sorry kalau aku kacau kau tido .. cuma aku nak ingatkan kau, kita ada kelas pagi ni..' - balas Khalis yang terkejut itu. 

'Yes aku tahu ada kelas.. Tak perlu nak ingatkan aku.. kau boleh blah daripada sini.. BERAMBUS!!.' - marah Rafiq sambil menutup mukanya dengan selimut. 

'Tak sekarang ni apa masalah kau.. yang nak suruh aku blah pehal.. bilik aku jugakan.. engkau setiap kali break up memang macam ni kan.. cuba kau ubah sikap kau.. bukan dia sorang jelah betina yang ada dalam dunia ni..' - kata Khalis yang sudah masak dengan perangai Rafiq ini.

'Kenapa kau nak libatkan perangai aku dalam hal macam ni ye.. dah perempuan tu yang sundal.. lepas tu kau nak salahkan aku.. Oh patutlah kau nak bela sangat perempuan tu.. mesti perempuan tu dah kangkang depan kau juga kan sebab tu kau bela dia daripada kawan baik kau sendiri .. betul tak?!.' - balas Rafiq yang bangun daripada pembaringanya. 

'Apa benda kau cakap macam tu.. aku tak bela dia... cuma aku nak tegur perangai kau setiap kali break mesti macam ni.. kau confirm seksa diri kau macam ni .. wake up Raf .. kalau kau break dengan mana mana perempuan sekali pun.. jangan seksa diri kau macam ni.. and lepas ni kau takyah nak sedih.. banyak lagi perempuan nak dekat kau.. bukan setakat perempuan.. gay boy pon bersepah melutut nak dekat kau.. Hahaha..' - kata Khalis yang cuba menceriakan keadaan.

'Kau boleh cakap sebab kau takda kat tempat aku Is.. aku sayang kat dia.. kenapa dia senang - senang serahkan diri dia kat jantan lain.. Aku yang boyfriend dia nak sentuh lebih - lebih pon tak berani takut dia fikir bukan - bukan ... last - last kena ratah sebelum aku rasmi dulu. FUCK!.' - balas Rafiq setelah melihat video dalam group Barang Boek di telegram. 

'Wei kau tak baik main tuduh - tuduh .. kau ada bukti ke?' - tanya Khalis yang keluar daripada  group telegram. 

'Kau ni taktau ke memang saja buat tak tahu Is... aku dah lah panas pagi - pagi ni... kau jangan sampai aku yang ratah kau pula...' -balas Rafiq yang duduk di atas katil memandang tepat pada Khalis. 

'Hahahaha... chill lah .. ni confirm group telegram tu kan ... Relax lah Raf ... kau bukan tak kenal perempuan zaman sekarang... pantang nampak handsome sikit.. ayat sikittt cair lah .. mula mula je jual mahal last - last kangkang jugak... kau move on je .. trust me dude .. ramai yang bagus untuk kau .. susah susah sangat kau couple je dengan Maira.. HAHAHAHA' - kata Khalis yang lega melihat Rafiq sudah keluar dari selimutnya. 

'Shit! tak nak aku Maira tu ... bising mulut dia ... ni kau asal lama tak balik ... ada job jaga sugar mummy ke ?' - tanya Rafiq kepada Khalis. 

'HAHAHAHA... sugar mummy pebenda kau ni.. kan aku cakap yang aku teman kawan aku ... kau pegi mandilah Raf aku tengok dah macam orang mati bini...' - balas Khalis dengan tenang agar tidak mengundang kecurigaan pada Rafiq. 

Nafis X KhalisWhere stories live. Discover now