Eps 3

7K 142 8
                                    

Eps sebelum ini :

'Khalis dah mengantok ke ?, jom tido.. Abang pon dah mengatok ni..' - kata Nafis sambil bangun dan menutup semua TV dan mengunci pintu.

Malam itu Nafis memeluk Khalis dengan erat sekali. Khalis yang berasa sangat tenang dalam dakapan Nafis terus terlena dibuai mimpi bersama dengan Nafis.

'Adakah ini tanda permulaan hidup baru aku dalam dunia songsang ini?'- detik hati Khalis.

.........

Pagi : Rumah Nafis 

'Selamat Pagi Khalis' - satu ciuman pagi diberikan di pipi Khalis 

'Apa benda ni.. nak kiss kiss orang pepagi..'- Khalis yang terkejut dengan tindakan Nafis itu terus menjadi berang. 

'Sorry.. Abang janji tak buat lagi'- kata Nafis yang mula mula senyum terus memaparkan muka yang kecewa dan duduk dihujung katil. 

'Adoi.. merajuk ke mamat ni.. nak kena buat apa ni.. cium jelah balik apa dehal' - kata Khalis sambil  mengambil Nafis yang sedang melihat ke arah luar tingkapnya itu dan memberikan satu ciuman di bibir Nafis. 

'Alaaa jangan la merajuk.. sorry Khalis terkejut tadi.. Abang jangan la merajuk.. tadi elok senyum ni dah tawar je muka tu' - kata Khalis yang cuba mengembalikan senyuman Nafis 

'Hehehe.. advance ye.. Abang kiss pipi tapi Khalis balas kat bibir.. dah la tak gosok gigi lagi' - kata Nafis sambil senyum kambing kepada Khalis.

'Baru la orang kata morning kiss..' - balas Khalis 

'Betul tu morning kiss.. tapi sekarang ni morning wood macam mana pula tu.' - kata Nafis sambil berdiri di depan Khalis dengan bendera yang tegak di seluarnya itu.

'Alamak.. mati aku pagi ni.. aku virgin lagi... Siott dari luar dah nampak tebal dan panjang.. kalau masuk dalam aku confirm senak.' - Khalis yang belum disedia untuk diratah oleh Nafis semakin gusar bila melihat asset milik Nafis. 

Nafis yang berdiri dan merapatkan tubuh dengan Khalis memberikan satu ciuman di leher dan membaringkan Khalis di katil. 

'Khalis please jangan buat muka macam tu.. You look so cute babe..' kata Nafis yang mencium leher dan perlahan - perlahan turun ke dada milik Nafis.

'Arghhhh' - bunyi rengekan sahaja yang keluar dari mulut Khalis sambil adik milik Khalis terus terjaga dari tidurnya. 

Tetiba Nafis yang leka bermain dengan puting milik Khalis berhenti. Nafis terus mencapai tuala dan menuju ke bilik mandi. 

Khalis yang terkejut dengan tindakan Nafis itu terus menjadi hairan dan kecewa kerana sedang menikmati kesedapan sementara itu. Khalis membuat keputusan untuk mengemas katil dan pergi ke dapur menyediakan breakfast untuk mereka. 

'Kenapa mesti bayangan kau muncul dalam diri Khalis. Kenapa kau seksa aku macam!' - Nafis berasa tidak adil untuk Khalis kerana apa yang dibayangkan oleh  Nafis bila bersama Khalis bukanlah diri Khalis tetapi seseorang yang pernah menjadi penyeri dalam hidupnya sebelum ini.  Hampir 20 minit di bilik mandi Nafis keluar dan melihat Khalis tiada di bilik tetapi seperti biasa katilnya telah dikemas. 

'Aik mana pula pergi Khalis.. dia merajuk dengan aku ke?' - kata Nafis yang kehairanan. 

Lalu Nafis terus ke dapur dan melihat Khalis sedang leka membasuh bekas makanan semalam di sinki. Nafis mendekati Khalis dan memeluk dari belakang. 

'Wah Abang rasa dah macam ada wife la pula kat rumah ni.' - kata Nafis yang sedang memeluk dengan erat pinggang Khalis. 

'Hahahaha.. lawak apakah ini.. Khalis memang dah biasa buat kerja rumah.. tak boleh la tengok rumah yang berselerak.. Sorry kalau Khalis buat macam rumah sendiri.' - kata Khalis yang sudah terbiasa membuat kerja rumah. 

Nafis X KhalisWhere stories live. Discover now